עיריית בת ים

כתבות אחרונות

 

המשטרה מכחישה: טרם המלצנו להעמיד לדין את שלמה לחיאני

ככל הנראה, ראש עיריית בת-ים צפוי לעמוד לדין בגין שוחד, מירמה והפרת אמונים ■ לצדו צפויים לעמוד לדין בכירים נוספים בעירייה, בהם המנכ"ל עובד קונה ומ"מ ראש העיר אורי בוסקילה ■ המשטרה: טרם הושלמה החקירה בפרשה

חן מענית 27.05.2010

רימון נזרק לעבר רכבה של גיסתו של שלומי לחיאני; אין נפגעים

רימון רסס נזרק לפנות בוקר לעבר רכבה של סיגל לחיאני, גיסתו של ראש עיריית בת-ים, ברחוב ז'בוטיסקי בעיר ■ נזק נגרם לשני כלי רכב סמוכים ■ המשטרה עורכת סריקות באזור לאיתור חשודים

אתר חדשות ערוץ 2 28.02.2010

לחיאני: "יש קונספט שגוי ולא אפוי. מה עושים? נעצור אותו, נייצר דעת קהל ונפרק אותו"

ראש עיריית בת-ים בתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין: "ממני אף אחד לא מבקש כלום. ראיתם פעם אדם שיש לו חובות ואף אחד לא מבקש ממנו את החוב?" ■ "אין לי בעיה להסביר חוב של 500 אלף שקל. בהצהרת ההון שלי יש 3 מיליון שקל. בנדל"ן אני מחזיק בשווי של עשרות מיליונים"

שירות גלובס 21.01.2010

לחיאני: "לינדנשטראוס רוצה לבנות לעצמו ארמון ב-800 מיליון שקל; אולמרט אמר לי: אל תפחד מאף אחד"

ראש עיריית בת-ים בראיון לערוץ 2: "אני לא סוחר נשק, ואין לי מקורות עלומים" ■ "בכל מה שקשור להתנהלותי אני 100%" ■ "השאלות בחקירה היו על גבול הבושה" ■ "האם המבקר רודף אותי? ודאי, יש לך ספק?" ■ לינדנשטראוס בתגובה: "טענות לחיאני אינן ראויות לתגובה"

שירות גלובס 01.01.2010

שלומי לחיאני ממעצר-הבית: "אני מקווה שזו הפעם האחרונה שעושים כך לאיש ציבור"

(עדכון) - ראש עיריית בת-ים בראיון לערוץ 1: "זו נורמה שצריך לעקור מהשורש. לא צריכים לבוא 60 שוטרים ו-20 צלמים אליי הביתה ליד הילדים" ■ "אני סוף-סוף הולך על קרקע מוצקה, וזה לא שמועות וליחשושים - סוף-סוף זה עובדות, ובמישור הזה אני מנצח. מעז יוצא מתוק"

שירות גלובס 30.12.2009

לחיאני: "אני בת-ימי גאה שמסתכל לכל תושב בעיניים; אפוצץ את הבלונים המופרחים"

ראש עיריית בת-ים, ששוחרר מהמעצר ל-8 ימי מעצר בית: "תושבי בת-ים שגאים בי, תהיו גאים בי גם מחר. יכול להיות שהמחר הזה ייקח עוד חודש, אבל הוא יגיע. אף אחד לא יכול לתפור לי תיק" ■ עו"ד זכרוני, מפרקליטי לחיאני: "ההדלפות של המשטרה שערורייתיות" ■ העיתונאי יואב יצחק: "המשטרה חושדת כי לחיאני הופעל ע"י משפחות הפשע" ■ וגם: פרשת לחיאני - דמויות המפתח

נועם שרביט ומשה ליכטמן 29.12.2009

האתרוג מבת-ים

רבים מתושבי בת-ים מגוננים על לחיאני כי הוא "ראש עירייה טוב". ומה אם הוא אשם?

מתי גולן 29.12.2009

העיתונאי יואב יצחק: "המשטרה מתמקדת בחשד כי לחיאני הופעל ע"י משפחות הפשע"

(עדכון) - לפי אתר NEWS1, המשטרה חושדת כי ראש עיריית בת-ים "סידר" הטבות בעשרות מיליוני שקלים לשורת עסקים ויזמים בעירו, בעיקר אישורי בנייה חריגים ■ השאלה הפתוחה: כיצד הצטמקו חובותיו של לחיאני ב-28 מיליון שקל תוך 6 שנים, עם משכורת של 40 אלף שקל בחודש?

אתר חדשות מחלקה ראשונה 29.12.2009

ראש העיר בת-ים שלומי לחיאני, קרובי משפחתו ובכירים בעירייה נעצרו בחשד לשחיתות

(עדכון) - מעצרו של לחיאני הוארך ביממה ■ חשוד כי השתמש בעירייה ובוועדה לתכנון ובנייה לצורך השגת רווחים לו ולבני משפחתו ■ עפ"י החשד, לחיאני וקרובי משפחתו ניהלו עסקים מבלי שדיווחו עליהם לרשות המסים ■ לחיאני: "אני אופטימי כי אני יודע מה עשיתי ומה לא עשיתי"

נועם שרביט והדס מגן 28.12.2009

מקבלן בחובות לראש עיר פופולרי

דרכו של שלומי לחיאני לראשות עיריית בת-ים ■ העיתונים אהבו את סיפור הסינדרלה

שלומית לן 28.12.2009

המושחתים האמיתיים

השחיתות האמיתית והממוסדת אינה מצויה בשלטון המרכזי אלא ברשויות המקומיות

יובל יועז 28.12.2009

דובר המבקר עונה ללחיאני: "טיעוניו מגוחכים. הוא חרג מכל נורמה ציבורית - ועכשיו מנסה להתחמק מהביקורת"

(עדכון) - ראש עיריית בת-ים על כך ששילם לאשתו שכר ו"דמי הצלחה" בסך 430 אלף שקל: "אקח את המבקר לביהמ"ש, אין לו סמכות לקבוע איך אוציא את הכסף שלי; אין הבדל אם מי שמנהל את מטה הבחירות זו דורית לחיאני, רינו צרור או לינדנשטראוס" ■ דוברו של לינדנשטראוס: "היושר הציבורי לא מתיישב עם הכספים ששילם לחיאני לרעייתו"

שירות גלובס 24.09.2009

דו"ח המבקר: ראש עיריית בת-ים שלומי לחיאני "סידר" לרעייתו 430 אלף שקל

דורית לחיאני הועסקה כראש מטה הבחירות של בעלה לראשות העירייה, וקיבלה "דמי הצלחה" על תוצאות הבחירות ■ דו"ח המבקר: ליקויים בחשבונות של כשליש מהמועמדים בפריימריז 2008לדו"ח המלא

‎‎הדס מגן‏ 23.09.2009

   12345678   

   נמצאו 125 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 8