אומנם אין זה מתפקידו של עיתון כלכלי לתת המלצות השקעה, אך אין זה פוטר אותו מאחריות לדייק ככל האפשר
יו"רית ובעלים משותף ב"גלובס", אלונה בר און, בטור מיוחד לכבוד 35 שנה ל"גלובס"
הפרשנית סטלה קורין-ליבר היא אחת העיתונאיות הוותיקות ביותר בעיתון ומלווה אותו מכמעט-לידתו • בראיון חגיגי היא מספרת כיצד התגלגלה לעיתונות כלכלית, איך עשו עיתונות פעם, מי היו המתחרים, מי בחש ומי התעניין • וכמובן על האיש שבדמותו נבנה העיתון - חיים בר און
טורו של אדם ברוך, שהיה עורך "גלובס" בין 1992 ל-1996, פורסם לראשונה בגיליון לכבוד 20 שנה ל"גלובס", באוקטובר 2003
עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%
ריאן אוונט, עורך חדשות בכיר ב"אקונומיסט", מגיע לארץ לכבוד כנס אלי הורביץ של המכון הישראלי לדמוקרטיה ■ לדבריו, "בשביל סוג העיתונות שאנחנו עושים, חייבים חומת תשלום"
בכך השלימה פירסון את יציאתה מעסקי העיתונות הכלכלית המודפסת, אחרי שמכרה את היומון "פייננשל טיימס" להוצאת ניקיי היפנית בחודש שעבר
החברה: "פירסון מאשרת כי היא במגעים למכירת 50% מקבוצת האקונומיסט. אין ודאות כי המהלך יושלם"
קבוצת Pearson מוכרת את העיתון הוותיק לחברה המוציאה לאור את העיתון הכלכלי היפני "ניקיי"
ציפורי, סגן העורך הראשי של "גלובס", קיבל את הפרס לתקשורת כלכלית איכותית מעמותת זכות הציבור לדעת ■ "בזכות אלי ציפורי, שלא חשש להתעמת עם הגופים העשירים, חסך הציבור הישראלי מיליארד שקל בשנה"
הוועדה מונה את מאבקיו של ציפורי: הרווחים הכלואים, הטבות המס, יוקר מוצרי המזון, כלכלה שחורה, שכר בבנק ישראל, הרפואה הציבורית ודמי הניהול בביטוח ■ "חולל שינוי ממשי במשק הישראלי וחסך לציבור כמיליארד שקל בשנה"
עשור לאחר הקמת "גלובס", ב-1993, רעדה האדמה כשהוקם "טלגרף" ■ בכירים מ"גלובס" עברו לעיתון החדש, ובמהלך תקדימי העיתון אף הונפק, אבל ההתרסקות ארבה מעבר לפינה ■ בחזרה למאבק שהזרים דם לעיתונות הכלכלית
לואיס ד'בורקין, מייסד אתר "פורבס" במתכונתו החדשה, יצר מודל שבו גם מותגים יכולים לפרסם ידיעה עיתונאית אם ישלמו מספיק, ואין לו בעיה עם זה: "התעשייה צריכה למצוא דרך איך לייצר תוכן טוב, בלי כל השכבות הביורוקרטיות של הפרינט"
העיתונות הכלכלית היא זו שעודדה את המשטר שרובנו רוצים לשנות
החינוך הפיננסי של הציבור הישראלי הוא אינטרס ראשון במעלה
העורך הראשי של "גלובס" בכנס אילת לעיתונות: "בהקשר של הגרעון בתקציב, התקשורת הכלכלית לא נרדמה - או שהאוצר ידע ולא רצה להגיד, או שמשהו במערכות הבקרה עובד כל-כך לא נכון עד שהם לא ראו את התמונה הנכונה"
אלונה בר אוןביקורת תקשורתגלובסגלובסטוקמטבעות דיגיטליים (קריפטו)ניר צוקסיון קלינגביילסיקור תקשורתיעיתונותצלזיוס (Celsius)