עדי עזרא, יו"ר נטו, במתקפה חסרת תקדים על תנובה, שטראוס ואסם: "הרווח הגולמי שלהן הוא החזירות עצמה" ■ "שטראוס רמסה כל תחרות בשוק השוקולד" ■ "הרשת סוערת? שטראוס תצא במבצע שקר כלשהו, ותשקוט הארץ"
המחאה נגד שטראוס מתעצמת: יותר מ-12 אלף לייקים בדף הפייסבוק הרשמי של החרם על שטראוס ■ "הפכו אותנו ל'צרכנים שבויים', מאלצים אותנו לשלם כפול וגוזרים על חשבון כולנו קופון מטורף; שאלתם איפה הכסף? אז הנה הכסף"
שופרסל הודיעה היום כי תמכור 3 טוויסט וטעמי במחיר מבצע של 11 שקל בשופרסל דיל וב-13 שקל בשופרסל שלי ■ המנכ"ל: "אנו מקפידים להיות קשובים ללקוחות"
תציע במבצע 3 חטיפי טוויסט וטעמי ב-11 שקל בשופרסל דיל ■ בשופרסל שלי המחיר יעמוד על 13 שקל ■ כמו כן, 3 חטיפי פסק זמן יימכרו ב-12 שקל בכל הרשת ■ מגה יוצאת במבצע לחברי מועדון You ומציעה 2+3 מתנה על מגוון חטיפי עלית
(עדכון) - מנכ"ל שטראוס: "עפרה בחו"ל; כבר הוזלנו 50 מוצרים" ■ איריס קרן-לוי, אחת האמהות: "הסמנכ"לית הבטיחה שתמסור את המכתב לעפרה שטראוס"
יואב רוקח-פן ל"לילה כלכלי": "שטראוס אמרו שזה מבצע של חנווני - ככה הם קראו ל'שופ רייט', הרשת הגדולה במזרח ארה"ב" ■ "אין לי אג'נדה, הכול קרה בלי כוונה"
מדובר בהוזלה של כ-50%, בעקבות הזעם הציבורי על יוקר חטיפי עלית ■ שלום נעמן, מבעלי הרשת: "אני מניח ששטראוס תישא בעלות של חלק מהמבצע הזה"
ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"
(עדכון) - מניית שטראוס נופלת בכ-3% בבורסה מחשש לחרם צרכנים נוסף ■ הכנסת תדון בסוגיית פערי המחיר ■ "טוויסט" נמכר בארה"ב ב-39 סנט ו"טעמי" ב-59 סנט - צפו בחשבונית מארה"ב ■ שטראוס: המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי
תנועת "מחאת הקוטג'" במכתב למנכ"ל שטראוס, בעקבות הפרסום שהעלה בפייסבוק גולש ישראלי בארה"ב לפיו "פסק זמן" נמכר שם ב-69 סנט בלבד ■ "מחירו של 'פסק זמן' עלה בשיא מחאת הקוטג' ביולי 2011 בשיעור של 5%"
סערה בפייסבוק עקב פרסום של גולש ישראלי בחו"ל, לפיו "פסק זמן" נמכר בארה"ב ב-69 סנט, לעומת 6.3 שקלים בארץ ■ שטראוס: אנו לא קובעים את המחיר לצרכן
במכבי ת"א לא אוהבים להפסיד, אבל בבורסה אוהבים זאת עוד פחות ■ עם חוב גדול לפירעון ב-2012 ועם דיבידנדים המוטלים בספק, דיוויד פדרמן, בעל השליטה במפעלים פטרוכימיים, עומד בפני שנה קריטית לקריירה העסקית הסוערת שלו
מי שנואש ממופעים יקרים ומיצה את השיטוט בקניונים, יוכל לשלב בלו"ז של חופשת חנוכה בילוי במרכז מבקרים ■ ברבים מהם הכניסה ללא תשלום, אך קחו בחשבון שתצאו עם שטיפת מוח קלה
המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"
מיכאל שטראוס, שכיהן מ-1969 בתפקידי ניהול בקבוצת שטראוס, מסר כי ברצונו להקדיש את עיקר מרצו וזמנו לפעילות ציבורית ■ במקומו ימונה עדי שטראוס כחבר דירקטוריון
גלעד בכר מ-OnTheMob במדור חודשי על הפרסום בסלולר ■ והפעם: ישראכרט רוצה להיות בסלולר אך לא יודעת איך ■ עלית מלמדת להכין קפה טורקי ■ וגם: הניסיון המוצלח שלי עם סליו
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)הפרסומות הזכורות והאהובותיוניליוורממתקיםמשרד הבריאותסלמונלהפרסומותשוקולדשטראוס