הלקוח הבולט של לין&לין הוא בריל תעשיות, והמשרד גלגל ב-2010 פעילות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
תקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית עבר בשנים האחרונות טלטלות בעקבות המשבר המדיני בין טורקיה וישראל ■ ב-2010 הגיע התקציב ל-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון
בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס
היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל
איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"
התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום גלר-נסיס
התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010
שימש בעבר כסופרווייזר בראובני-פרידן וכמנהל לקוחות בגלר-נסיס ■ מינויו של טל מצטרף לשורה של מינויים וקידומים בענבר-מרחב-שקד - בהם גיא קלנר, שמונה למנכ"ל המשרד, ומריאן כהן, שקודמה לתפקיד מנהלת קריאייטיב
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
הקמפיין, שעלה לאוויר במארס כדי לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז ■ שותף בענבר-מרחב-שקד: "בימים כאלה חבל להשקיע בפרסום"
התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי
G GROUPאדלר חומסקיביטוח נסיעות לחו"לדור אלוןיפית גרינברג (ג. יפית)מכרזמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותתקציב פרסום