ענבר מרחב

כתבות אחרונות

 

ענבר-מרחב-שקד רוכש את פעילות משרד לין&לין

הלקוח הבולט של לין&לין הוא בריל תעשיות, והמשרד גלגל ב-2010 פעילות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2010

ענבר-מרחב-שקד יטפל שוב בתקציב הפרסום של טורקיה

תקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית עבר בשנים האחרונות טלטלות בעקבות המשבר המדיני בין טורקיה וישראל ■ ב-2010 הגיע התקציב ל-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2010

ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי בגמר על תקציב טיב טעם

בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2010

תקציב הפרסום של פיצה האט יוצא למכרז

‎היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2010

4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של טיב טעם

‎‎גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל ‏

‎‎ענת ביין לובוביץ'‏ 05.10.2010

תקציב מחסני תאורה עובר מענבר-מרחב-שקד לאדלר-חומסקי

איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2010

תקציב הפרסום של חברת הפניקס עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום גלר-נסיס

חגית ברונסקי 16.08.2010

תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד

התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010

חגית ברונסקי 21.07.2010

גיא טל מונה לסמנכ"ל לקוחות בענבר-מרחב-שקד

שימש בעבר כסופרווייזר בראובני-פרידן וכמנהל לקוחות בגלר-נסיס ■ מינויו של טל מצטרף לשורה של מינויים וקידומים בענבר-מרחב-שקד - בהם גיא קלנר, שמונה למנכ"ל המשרד, ומריאן כהן, שקודמה לתפקיד מנהלת קריאייטיב

‎‎חגית ברונסקי‏ 07.07.2010

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

עשור ל-ynet: מציג כיצד ייראה האתר בשנת 2020

‎‎האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"

‎‎נועה פרג‏ 09.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

עקב אירועי המשט לעזה: קמפיין משרד התיירות הטורקי ירד מהאוויר

הקמפיין, שעלה לאוויר במארס כדי לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז ■ שותף בענבר-מרחב-שקד: "בימים כאלה חבל להשקיע בפרסום"

נועה פרג 31.05.2010

תקציב הפרסום של רשת באג עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי

חגית ברונסקי 30.05.2010

קמפיין אקסלנס נשואה הוא הבחירה של שופט הקקטוס עופר גולן

יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני

עופר גולן 24.05.2010

שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב

במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2010

   1234567   

   נמצאו 106 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7