פובליסיס גרופ

כתבות אחרונות

 

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2010

בכיר בנייקי בכנס DLD: "הצרכן הוא זה שמנהל היום את העניינים"

סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"

נועה פרג, מינכן 25.01.2010

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

פובליסיס ישראל מקימה צוות לאיתור סטארט-אפים ישראלים

תקים "אינקובטור חדשנות" - צוות שיבחן סטארט-אפים בעלי פיתוחים הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי ■ הקמת הצוות היא יוזמה של דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אנד סאצ'י לשעבר, וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק לשעבר

נועה פרג 11.11.2009

אינטרפבליק הפסידה 35.8 מיליון דולר ב-9 החודשים הראשונים של 2009

מנכ"ל חברת אחזקות הפרסום אינטרפבליק, מייקל רות', הודה כי מצב הכלכלה הגלובלית ממשיך להשפיע על החברה וכי הוא צופה התאוששות הדרגתית

אדוורטייזינג אייג' 02.11.2009

פובליסיס ישראל משיקה מערכת למדידה וניתוח של הפעילות במדיה החברתית

המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly

‎‎נועה פרג‏‏ 02.11.2009

פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

קבוצת הפרסום פובליסיס משיקה מחלקת בידור ממותג

המחלקה החדשה, "פובליסיס אנטרטיינמנט", תעזור למפרסמים להתחבר לנכסי טלוויזיה, סרטים ומשחקי וידיאו

אדוורטייזינג אייג' 08.10.2009

מסתמן: המותג אריאלי יימחק וימוזג לתוך גלר-נסיס אחרי החגים

רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"

ענת ביין-ליבוביץ' 01.10.2009

פובליסיס רוכשת ממיקרוסופט את סוכנות הפרסום הדיגיטלי Razorfish

זאת תמורת 530 מיליון דולר ■ מטרת הרכישה היא להרחיב את הנוכחות של פובליסיס בשוק הפרסום המקוון

נועה פרג 09.08.2009

מוריס לוי מעריך: ההתאוששות בשוק הפרסום העולמי תתחיל במחצית השנייה של 2009

מנכ"ל ויו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס צופה כי הרבעון השני של 2009 יהיה הגרוע ביותר של פובליסיס השנה

שירות גלובס‏ 14.06.2009

ולפעמים החגיגה נגמרת: בוטלו המסיבות בפסטיבל הפרסום השנתי בקאן

המשבר הכלכלי הוביל לביטול חלק מהמסיבות, ופסטיבל הפרסום בקאן יהיה הרבה יותר מפוכח בכל המובנים

אדוורטייזינג אייג' 24.03.2009

מנכ"ל פובליסיס, מוריס לוי: "אני לא מאמין שהשוק יתאושש לפני אמצע 2010"

למרות הפגיעה בהכנסות הקבוצה, הפיטורים שבאופק וסגירת אתר Honeyshed - מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, רואה במיתון הזדמנות לצמיחה, ומאמין כי רעיונות טובים יהיו מבוקשים לא פחות מאשראי

אדוורטייזינג אייג' 26.02.2009

אחרי חודשים ספורים: פובליסיס העולמית סוגרת את מיזם הקניות המקוון Honeyshed

מטרת המיזם היתה לשפר את חוויית הקנייה המקוונת ולהפוך אותה למשעשעת ומושכת עבור צעירים

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2009

קרן קיי מונתה למנהלת הקריאייטיב של גלר-נסיס

שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי ; במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל ; המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 22.01.2009

פישמן רשתות מפצלת את תקציב הפרסום

תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי ; הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009

   123456789101112   

   נמצאו 180 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12