פוגל אוגילבי

כתבות אחרונות

 

תקציב מחלבת שומרון עובר למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי

ההחלטה להתקשר עם משרד כזה נובעת מהכוונה להיכנס למהלך שיווקי רחב היקף, הכולל את הרחבת סל המוצרים, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח מוצרים חדשים

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2011

תקציב הפרסום של מיני ישראל עובר לפוגל-אוגילבי

היקף תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל מוערך בכ-2-3 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2011

שילב מרכזת את תקציב הפרסום שלה בפוגל-אוגילבי

עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2011

פוגל-אוגילבי עשוי להקים מחדש את פוגל ONE

מנהל מו"מ עם הפרסומאי מודי פרי על הקמה מחדש של חברת-הבת שעסקה בתחום הקד"מ

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2010

ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של מחלבות גד

התקציב, בהיקף של כ-350-500 אלף דולר, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי ■ במחלבות גד כיוונו לעבר משרד בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2010

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של קראפט בישראל

התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם

חגית ברונסקי 29.07.2010

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של חברת אקסטל

אקסטל היא יצרנית חלונות, דלתות ומערכות אלומיניום לבניין ■ היקף תקציב הפרסום של החברה עומד על 4 מיליון שקל

חגית ברונסקי 18.07.2010

הגולשים ידרגו בפייסבוק את מדד המותגים 2010 של "גלובס"

אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010" תאפשר לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים עליהם

שירות גלובס 01.07.2010

תקציב הפרסום של "גלובס" עובר למשרד יהושע TBWA

התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים

שירות גלובס‏ 20.06.2010

"גלובס" מעלה קמפיין להשקת מגזין "מדד המותגים 2010"

מטרת הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, היא להכריז על ההשקה - ובהמשך לפנות לברנז'ה, למפרסמים ולפרסומאים ולקרוא להם ליצור מודעות ייעודיות וקריאטיביות למגזין

שירות גלובס 24.05.2010

שלמור, גלר, שמעוני ופוגל עשויים לטפל בתקציב FOX HOME

בשלב זה מדובר בסבב שיחות היכרות, ומשרדי הפרסום אינם נדרשים להציג מצגות קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2010

שינויים בפוגל-אוגילבי: רונן גור פונארוב מונה לסמנכ"ל קריאייטיב

שירה רוזנשטיין מצטרפת למשרד כאחראית על כל פעילות הניו-מדיה וכמנהלת לקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב

במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2010

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

גיא גורן מצטרף כשותף במשרד הפרסום Fox&friends

עזב באחרונה את פוגל-אוגילבי, בו שימש כסמנכ"ל וכשותף ■ יהיה שותף שווה במשרד, שייקרא פוקס-גורן-גלעדי

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2010

גל עזיבות: 4 מנהלי קריאייטיב הודיעו במקביל על פרישתם

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2010

   12345   

   נמצאו 71 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5