הזכייניות יוכלו לנייד כמות כפולה של פרסומות לפריים-טיים ■ פינות החסות בתוכניות ייספרו כזמן פרסום ■ הרשות תשאיר ל"שיקול-דעתן" של הזכייניות את כמות הקדימונים שישודרו
במהלך שידור גמר התוכנית "היפה והחנון" בערוץ 10, יעלה פרומו שיחשוף את הפרטים על הרשמה להשתתפות ב"הישרדות 3" לעונה השנייה של "הישרדות" נרשמו כ-100 אלף איש, והיא צפויה לעלות בערוץ 10 בעונת החורף
רועי אדר ודני סופר היו אחראים על הקידום המסכי בערוץ 10 ועל מיתוגו, על השקות של תוכניות ושל עונות שידור שלמות ועל קידום שוטף ומעברונים
דרמההוטהרשות השנייהיונה ויזנטללי-אור אברבךערוץ עשרפרומקסקדימוניםקשת 12