המפרסמת הגדולה בעולם תנסה להגדיל את שיעורי ההתנסות במוצריה בקרב הצרכנים בארה"ב ■ תקציב השיווק הגלובלי של P&G עומד על 13 מיליארד דולר
ברקשייר האת'וואי תרכוש את עסקי הסוללות של דורסל מחברת פרוקטר אנד גמבל במחצית השנייה של 2015
סטארקום ומדיה קום מתמודדות במכרז, שהיקפו יותר מ-70 מיליון שקל ■ בניגוד לעבר, המכרז כולל את תכנון המדיה ואת רכש המדיה יחד
בחלק מהמוצרים המחיר זינק בעשרות אחוזים ■ קמעונאי בכיר ל"גלובס": "הקטנת המוצר אינה פסולה כל עוד המחיר יורד באותו שיעור. הבעיה שאף אחד לא מספר על כך, והצרכן לא שם לב. הוא חושב שהוא קונה במחיר זול יותר"
פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם
עשרות מותגים המשווקים כיום ע"י P&G יימכרו או יימחקו ■ ההערכה היא כי רוב המותגים שיימחקו אינם משווקים בישראל ■ לראשונה מזה שנים, החברה צמצמה מעט את ההוצאה על פרסום ומתכננת הגדלה של הפרסום בדיגיטל
עיקר הפרסום היה סביב אולימפיאדת החורף בסוצ'י ומשחקים של ליגת הפוטבול ■ המפרסמת הגדולה בארה"ב: פרוקטר&גמבל
מבין הרשתות שנבדקו, רק בשופרסל המחיר של פיירי עודכן בהתאם לגודל האריזה
המקרים של P&G, נייק ואמירייטס איירליינס יכולים להוות מודל לחיקוי עבור מותגים ישראליים שרוצים לצמוח ■ הכול מבוסס על האסטרטגיה של המותג
המגמות העולמיות במגזר הצריכה פוגעות במותגי פרימיום רב-לאומיים כמו פרוקטר אנד גמבל וקולגייט, ומחייבות את המשקיע לחפש אלטרנטיבות ■ באופנהיימר סוקרים כמה אפשרויות, ובהן גם סודהסטרים
המוצרים של פרוקטר מתייקרים: אריזת ג'ל הכביסה נותרה בגודל זהה - אך התכולה בפנים פחתה מ-3 ליטר ל-2.8 ליטר, כשהמחיר נותר ללא שינוי ■ פרוקטר בתגובה: "המחיר ירד בהתאמה. הרשתות הן שקובעות את המחיר"
קמפיין קטן של המותג פנטן בפיליפינים קיבל ביקורת חיובית מסמנכ"לית התפעול של פייסבוק - וזכה לתהודה עולמית
עזבו את השרים, לא ייצא לכם כלום מהם. הכוח בידיים שלכם ■ ג'ילט: "הרשתות קובעות את המחיר לצרכן" ■ סופר-פארם מאשימה את הספקים
ג'ילט וגוגל צברו כוח ומרשות לעצמן לגבות מחירים גבוהים ולהתחמק ממס
PGT Healthcare, שיתוף הפעולה בין חברת פרוקטר אנד גמבל וטבע, חובר ל-Swisse Wellness, אשר מובילה את שוק הוויטמינים, המינרלים והתוספים באוסטרליה ■ PGT Healthcare מייצר ומשווק מעל ל-200 מותגי בריאות
מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?
DNAHPאדלר חומסקיאינפלציהארה"בטבעפורדפרסוםצרכנותקמעונאות