פרוקטר אנד גמבל

כתבות אחרונות

 

ארה"ב: P&G מכווצת את הפרסום; תגדיל חלוקת דוגמיות

המפרסמת הגדולה בעולם תנסה להגדיל את שיעורי ההתנסות במוצריה בקרב הצרכנים בארה"ב ■ תקציב השיווק הגלובלי של P&G עומד על 13 מיליארד דולר

אדוורטייזינג אייג' 18.11.2014
וורן באפט / צלם: רויטרס

וורן באפט קונה את דורסל בעסקה של 4.7 מיליארד דולר

ברקשייר האת'וואי תרכוש את עסקי הסוללות של דורסל מחברת פרוקטר אנד גמבל במחצית השנייה של 2015

נדב נוימן 13.11.2014
מדיה קום | לפני כולם

תקציב המדיה של P&G בהיקף עשרות מיליוני שקלים יצא למכרז

סטארקום ומדיה קום מתמודדות במכרז, שהיקפו יותר מ-70 מיליון שקל ■ בניגוד לעבר, המכרז כולל את תכנון המדיה ואת רכש המדיה יחד

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2014
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי

יצרני המזון הקטינו את האריזות - אבל מה עם המחיר?

בחלק מהמוצרים המחיר זינק בעשרות אחוזים ■ קמעונאי בכיר ל"גלובס": "הקטנת המוצר אינה פסולה כל עוד המחיר יורד באותו שיעור. הבעיה שאף אחד לא מספר על כך, והצרכן לא שם לב. הוא חושב שהוא קונה במחיר זול יותר"

אילנית חיות 19.10.2014

מותק, המוצרים התכווצו - אריזות פמפרס ופסטה פרקפטו

פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם

מיכל רז-חיימוביץ' 06.08.2014

P&G העולמית תצמצם את הפעילות ל-70-80 מותגים בלבד

עשרות מותגים המשווקים כיום ע"י P&G יימכרו או יימחקו ■ ההערכה היא כי רוב המותגים שיימחקו אינם משווקים בישראל ■ לראשונה מזה שנים, החברה צמצמה מעט את ההוצאה על פרסום ומתכננת הגדלה של הפרסום בדיגיטל

אודוורטייזינג אייג' ואילנית חיות 04.08.2014

עלייה של 5.7% בפרסום בארה"ב ברבעון הראשון של 2014

עיקר הפרסום היה סביב אולימפיאדת החורף בסוצ'י ומשחקים של ליגת הפוטבול ■ המפרסמת הגדולה בארה"ב: פרוקטר&גמבל

אדוורטייזינג אייג' 23.06.2014

בדיקת "גלובס": אריזת נוזל הכלים פיירי הוקטנה - המחיר לא

מבין הרשתות שנבדקו, רק בשופרסל המחיר של פיירי עודכן בהתאם לגודל האריזה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.06.2014

ניתוח מיוחד: איך יכולים מותגים ישראליים לפרוץ לעולם?

המקרים של P&G, נייק ואמירייטס איירליינס יכולים להוות מודל לחיקוי עבור מותגים ישראליים שרוצים לצמוח ■ הכול מבוסס על האסטרטגיה של המותג

פרופ' סשה שטראוס 18.05.2014

ההמלצות החמות: מניות הצריכה שכדאי לכם לבדוק

המגמות העולמיות במגזר הצריכה פוגעות במותגי פרימיום רב-לאומיים כמו פרוקטר אנד גמבל וקולגייט, ומחייבות את המשקיע לחפש אלטרנטיבות ■ באופנהיימר סוקרים כמה אפשרויות, ובהן גם סודהסטרים

שירי חביב ולדהורן 01.04.2014

תכולת ג'ל הכביסה "אריאל" קטנה - אך המחיר נותר זהה

המוצרים של פרוקטר מתייקרים: אריזת ג'ל הכביסה נותרה בגודל זהה - אך התכולה בפנים פחתה מ-3 ליטר ל-2.8 ליטר, כשהמחיר נותר ללא שינוי ■ פרוקטר בתגובה: "המחיר ירד בהתאמה. הרשתות הן שקובעות את המחיר"

‎‎מיכל רז-חיימוביץ' 13.01.2014

שריל סנדברג התלהבה - וקמפיין של P&G יופץ בעולם

קמפיין קטן של המותג פנטן בפיליפינים קיבל ביקורת חיובית מסמנכ"לית התפעול של פייסבוק - וזכה לתהודה עולמית

אדוורטייזינג אייג' 18.12.2013

בדיקת "גלובס": מחירי ג'ילט בארץ גבוהים פי 2-3 מבחו"ל; מה יכולים הצרכנים לעשות? להעניש את מי שמצפצף עליהם ולרכוש באינטרנט בזול

עזבו את השרים, לא ייצא לכם כלום מהם. הכוח בידיים שלכם ■ ג'ילט: "הרשתות קובעות את המחיר לצרכן" ■ סופר-פארם מאשימה את הספקים

אלי ציפורי ומיכל רז-חיימוביץ' 04.12.2013

מתגלחים עלינו

ג'ילט וגוגל צברו כוח ומרשות לעצמן לגבות מחירים גבוהים ולהתחמק ממס

אלי ציפורי 29.11.2013

טבע מסתערת על שוק של 80 מיליארד דולר בשנה

PGT Healthcare, שיתוף הפעולה בין חברת פרוקטר אנד גמבל וטבע, חובר ל-Swisse Wellness, אשר מובילה את שוק הוויטמינים, המינרלים והתוספים באוסטרליה ■ PGT Healthcare מייצר ומשווק מעל ל-200 מותגי בריאות

הלל קורן 19.11.2013

ניתוח מיוחד: מה השתבש באסטרטגיה של P&G בישראל?

מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?

אילנית חיות 24.10.2013

   123456789   

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 9