הרשתות החברתיות מתאפיינות אמנם במספר גבוה של משתמשים, אבל ישנן לא מעט "תקלות" שיווקיות שהוצתו דווקא על-ידי קומץ קטן של אנשים
זיהום של חיידקי סלמונלה במפעל בנאוודה עשוי להביא להחזרה של עד 10,000 מוצרים ■ ככל הנראה לא נשקפת סכנת חולי או מוות לצרכנים ■ יש לציין כי מדובר במוצרים המשווקים אך ורק בארצות-הברית ולא בישראל
המתקפה התקשורתית האגרסיבית על אנשי עסקים כמו אילן בן-דב ושרי אריסון, בשל הניגוד התדמיתי בין תרומתם לקהילה לפיטורי עובדים, גורמת ללא מעט מנכ"לים לשקול מחדש האם כדאי להם למתג עצמם כפעילים בקהילה ■ וגם: 5 שגיאות נפוצות במיתוג ותקשור התרומה לקהילה
יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%
בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2
ענקית מוצרי הצריכה תרכוש את חטיבת Ambi Pur ב-470 מיליון דולר ■ צופה כי העסקה תושלם עד יוני 2010
לא רק "בוס מהשאול" יכול לשבש את הקריירה ■ גם טיפוסים "רעילים", שמפעילים אג'נדות אישיות כדי לקדם את מעמדם על גבם של אחרים, עושים זאת ■ מיהם הטיפוסים הללו, איך מזהים אותם, ומה עושים כדי לנטרל אותם
בתביעה נטען כי המשקל המצויין על אריזת המשחה הוא 134 גרם, בעוד שפועל משקלה עמד על 121 גרם
לינדה קלמנט-הולמס, סגנית נשיא לחדשנות בפרוקטר אנד גמבל, עושה סדר במושג שהפך לקלישאה בעולם העסקי: חדשנות ■ איך צריך להתייחס לעובדים, מאילו מנהלים עדיף להיזהר, ואיך יודעים אם הארגון באמת מעודד חדשנות
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
רווחי פרוקטר אנד גמבל הסתכמו ב-3.31 מיליארד דולר, או 1.06 דולר למניה ברבעון השלישי ■ רווחי אסטרה-זנקה הסתכמו ב-2.3 מיליארד דולר, או 1.46 דולר למניה
כדי לאתר אותן, הפעילו כלכלני מורנינגסטאר את מסנן המניות והגדירו מספר פרמטרים: התשואה על ההון גבוהה מ-15% בכל אחת מ-5 השנים האחרונות, ותשואה חיובית על ההון בכל אחת מ-5 השנים שלפניהן
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו
הרוויחה ברבעון 2.47 מיליארד דולר או 80 סנט למניה, לעומת 3.02 מיליארד דולר או 92 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד ■ צופה רווח למניה בטווח של 3.65-3.8 מיליארד דולר בשנה זו
הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי
DNAHPאדלר חומסקיאינפלציהארה"בטבעפורדפרסוםצרכנותקמעונאות