פרסום

כתבות אחרונות

 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב

אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2018
Me Too/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תשברו שתיקה: תופעת ה-MeToo# פסחה על ענף הפרסום הישראלי, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי

MeToo# פסח על ענף הפרסום, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי • האם הנשים שבתקופתן הטרדה מינית הייתה כמעט עניין של נורמה יפסיקו לשתוק? • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
בית חכם / שאטרסטוק

אתם לבד בבית? סירי ואלקסה יודעות את זה: המהפכה הבאה בעולם הפרסום תגיע מהבית החכם

בעתיד הלא רחוק, הרמקולים החכמים יוכלו לזהות מתי אתם מאוהבים, עצובים או סתם רעבים – אפילו לפני שהבנתם שאתם כאלה • כך שלא תופתעו אם השליח ידפוק פתאום בדלת עם זר פרחים, דובי גדול ופרוותי או פירה עם בצל • הכירו את השלב הבא בעולם הפרסום • מגזין פירמה משרדי פרסום

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 01.12.2018
מערכת הפרסום של פייסבוק / צילום: Shutterstock

דווקא לפני הבלאק פריידיי: מערכת הפרסום של פייסבוק שותקה

מערכת הפרסום (Ads Manager) של פייסבוק שותקה קרוב ליממה • נבהיר שלא מדובר בתקלה הנוגעת רק לשווקים בחו"ל: למעשה כל מי שמנהל היום עסק ומפרסם, בוודאי מי שמנהל סחר אלקטרוני כלשהו, נפגע

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2018
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
ראיון

הפרסומאי שהריץ את נתניהו בבחירות הקודמות: "עזה תתקע את הקמפיין של ביבי"

האסטרטג והפרסומאי רמי יהודיחה משרת את החברות הגדולות במשק, אבל הזירה המועדפת עליו היא הפוליטיקה • לאחרונה הוביל את הקמפיין של ראש עיריית ירושלים החדש, משה ליאון • בראיון ל"גלובס" מספר יהודיחה שהבחירות המקומיות היו מלוכלכות, וטוען שטרם החליט אם להצטרף לנתניהו

טל שניידר 20.11.2018
הגנת הפרטיות בגוגל/ צילום: שאטרסטוק

גוגל לקחה, גוגל תתן? מכירה בפלטפורמת הפרסום של פריון ברשתות החברתיות

פלטפורמת הפרסום שלה ברשתות חברתיות, MakeMeReach, הוכרה על ידי גוגל כ-Premier Partner • המשמעות: השקת הפעילות בארה"ב והרחבת הפעילות ברחבי העולם, וגם שילוב קמפיינים ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש של גוגל • לפי הערכות, המהלך עשוי להוסיף לפריון הכנסות בגובה כמה מיליוני דולרים מדי שנה

שירי חביב ולדהורן 16.10.2018
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי

פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך • מדריך למתחילים

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2018
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018
איירונברן / צילום ויקטור לוי

"מידברן" במלון אגמים: עובדי איירון סורס נהנו מאירוע ב-5 מ' ש'

גם זו דרך לחגוג: חברת האינטרנט קיימה אירוע חברה בסגנון מידברן לעובדיה בעלות של כ-5 מיליון שקל • העובדות והעובדים מכל משרדי החברה הוטסו לאילת ומשם יצאו שאטלים אל המדבר • החברה התחשבה גם במי שפחות חובב חול ואבק, ואת שני לילות האירוע העבירו העובדים במלון אגמים באילת

שירי דובר 08.08.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם

לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה • כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה

נירית כהן 26.07.2018
מעודדות של נבחרת קרואטיה  / צילום: רויטרס Antonio Bronic

למה מונדיאל 2018 ייזכר ככזה שבו הנשים עלו להתקפה

משחקי גביע העולם בכדורגל עוררו עניין חסר תקדים בקרב נשים, והמפרסמים משנים גישה: "היום ברור שהאמירה 'כשיש כדורגל תפרסמו מוצרים לגברים' היא לא נכונה. זאת חוויה יותר מגוונת"

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2018
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

האם בינה מלאכותית תצליח לשנות את עולם הפרסום?

יותר ויותר חברות ומפרסמים בוחרים להשתמש בבינה מלאכותית כדי למנף את המותגים ואת הקמפיינים שלהם לרמה חדשה • אבל לצד הצלחות כמו היכולת לייצר את הנאום האחרון שג'ון קנדי מעולם לא נתן, או בוט בדמות "האפיפיור הצעיר" שמטריל משתמשים בטוויטר, יש גם לא מעט כישלונות • מדד המותגים

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 10.07.2018
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD | ועידת MAD

גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"

כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"

אושרית גן-אל 10.07.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
רשות התחרות | לפני כולם

בקשת מיזוג יוניון מדיה ו-TMF: הישורת האחרונה

ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה • TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט | בלעדי

הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2018

   456789101112131415161718   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 39