פרסום

כתבות אחרונות

 
האריס דיאמונד מנכל ויור מקאן העולמית/ צילום: מקאן, ניו יורק

מנכ"ל מקאן העולמית טוען שבעידן הדיגיטל הפרסום רק צומח

לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי

ורד קלנר, ניו-יורק 04.10.2015
אימפריית הרשע של האינטרנט / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הכירו את אימפריית הרשע של האינטרנט

עד כמה הפרסום באינטרנט באמת עובד והאם הקהל שצופה במודעות הוא אמיתי? ■ איש פרסום ותיק: "שום דבר לא הזיק לאינטרנט יותר מטכנולוגיית הפרסום. זה הוזיל ורידד את הענף, והכי מגוחך הוא שמפרסמים רחוקים היום יותר מאי-פעם מפתרון החידה הוותיקה 'איזה חלק מהתקציב שלי עובד'"

שירות בלומברג 04.10.2015
מפגינה נגד פולקסווגן / צילום: רויטרס

שערוריית פולקסוואגן: הקמפיינים בארה"ב הופסקו לזמן בלתי מוגבל

השלוחה האמריקאית של פולקסוואגן ביטלה קמפיין פרסום ענק, אך בכוונתה לעמוד בחוזים ארוכי-הטווח שלה לגבי חסויות שונות

אדוורטייזינג אייג' 29.09.2015
אפליקציית אובר / צילום: בלומברג

פרשת רגב: הקשר בין הפרסומאי לפוליטיקאי - מברכה למכשול

חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם

ענת ביין-לובוביץ' 31.08.2015
משה-שלום-יתר-04-08

החלפת דיסקט שיווקית: המרחק בין האמת המוצרית לקמפיין

ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?

גיל שגיב 03.08.2015
אימוג'י של מנטוס / צילום מסך

מסר אפקטיבי ללא מילים

סמלי האימוג'י יצרו מהפכה בצורת התקשורת. כך תשתמשו בהם לצורכי פרסום ושיווק

יואב צוקר 07.07.2015

מה למדנו מפסטיבל הפרסום בקאן 2015?

האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2015

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות

יגאל שמיר 22.06.2015

The XXX Factor: מהם 3 הערכים שכדאי למשווקים לאמץ?

ב-2015 היכולת לשלב בין טכנולוגיות שונות לבין מוצרי צריכה כבר קיימת, והאפשרות הזו עוד תתפוס תאוצה ■ מהם 3 הערכים שעל המפרסמים והמשווקים לאמץ כבר ממחר בבוקר?

אלאב הורביץ ואדווה שטרית 31.05.2015
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
מכרז | לפני כולם

הרכבת תוציא מכרז לבחירת זכיין לפרסום בתחנות

אחד הדגשים החשובים במכרז יהיה שדרוג פני הפרסום בתחנות והפיכתם לדיגיטליים

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2015
אייל חן / צילום: תמר מצפי

abagada הישראלית נרכשת ב-60-90 מ' ד' ע"י Dentsu

תאגיד הפרסום היפני שנסחר לפי שווי של 13.2 מיליארד דולר נכנס לישראל ■ חברת פרסום הפרפורמנס הוקמה ב-2010 על-ידי שלושה יוצאי גוגל ישראל - אייל חן (מנכ"ל), קובי פרנקנטל וגיל ג'ונס

רועי גולדנברג 20.04.2015
דאע"ש / צילום: רויטרס

המלחמה בדאעש: תעשיית הפרסום משלבת ידיים עם הממשל

ארגון המדינה האסלאמית נבנה על תדמית שכוללת לא מעט אלמנטים מעולם הפרסום, השיווק והמדיה החברתית ■ האם המערב יכול להשתמש באותם כלים כדי להפוך את המגמה ולמנוע מצעירים נוספים להצטרף לדאעש?

אדוורטייזינג אייג' 24.03.2015

קיפאון בפרסום בארה"ב: גידול של 0.7% ב-2014

הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף

אדוורטייזינג אייג' 22.03.2015
פסטיבל קאן לפרסום

פרס חדש בפסטיבל הפרסום בקאן: שיווק מגדרי הוגן

הפרס החדש, עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים, ימותג תחת השם "אריה הזכוכית"

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2015

נילסן ארה"ב קוראת לייצר מהלך למדידת רייטינג איכותית יותר

יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

בורסת פרסום ישראלית תהווה אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק

הבורסה, שפועלת תחת השם ILX, מכוונת למפרסמי פרימיום

רועי גולדנברג 03.03.2015

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 39