פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

תוך 3 שנים: תקציב הפרסום של גוגל זינק ביותר מ-1,000%

ב-9 החודשים הראשונים של 2011 השקיעה ענקית החיפוש גוגל כ-137 מיליון דולר בפרסום בארה"ב, מתוכם 38% בפרסום בטלוויזיה

רועי גולדנברג 03.01.2012

לפייסבוק אין שום קו אדום

נדמה שלפייסבוק שום דבר לא מספיק, ואף קו אדום אינו אדום מספיק. היא תמכור הכול

דרור פויר 30.12.2011

פייסבוק תציג פרסומות בתוך הניוז פיד של הגולשים

החל מינואר הקרוב מתכוונת פייסבוק לאפשר למפרסמים להציג פרסומות בתוך דף העדכונים הראשי של המשתמשים שלה

רועי גולדנברג 22.12.2011

"גלובס" מציג: מורה נבוכים למדידת הרייטינג באינטרנט

מדידת גולשים באינטרנט בישראל צפויה סוף-סוף להפוך למציאות ■ בכיר בגמיוז: "הדרך לתת פייט לטלוויזיה בקרב על הפרסום היא למדוד אנשים אמיתיים"

רועי גולדנברג 06.12.2011

בית-קברות ל"לייקים"

כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג

דביר בר 21.11.2011

מיקרוסופט, יאהו ו-AOL בעסקת ענק בשוק הפרסום המקוון

3 ענקיות הטכנולוגיה משתפות פעולה כדי להתחרות בגוגל ופייסבוק ■ כל אחת מהשלוש תציע ללקוחותיה לפרסם גם אצל החברות אחרות ■ שיתוף-הפעולה ייצא לדרך בינואר 2012

גיא קצוביץ' 09.11.2011

גרטנר: ההכנסות ממדיה חברתית השנה - כ-10.3 מיליארד דולר

דוח של חברת המחקר גרטנר: ההכנסות העולמיות מהמדיה החברתית יעלו השנה ב-41.4% לעומת אשתקד ■ יזנקו ב-182% ל-29.1 מיליארד דולר ב-2015

רועי גולדנברג 01.11.2011

מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות

הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2011

ציוץ לעתיד: טוויטר מצפה להכנסות של 400 מיליון דולר ב-2013

eMarketer: השנה תרשום טוויטר הכנסות נמוכות מהצפוי בסך 139.5 מיליון דולר

רועי גולדנברג 03.10.2011

ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום

התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011

4 טעויות בדרך ליצירת החזר השקעה על קמפיין פרסומי בפייסבוק

למרות שיש לה 750 מיליון משתמשים, מנהלי שיווק מתייחסים לרשת החברתית פייסבוק כאל במת פרסום ניסויית, ולא כאל פלטפורמה מהימנה לבניית העסק

אדוורטייזינג אייג' 19.09.2011

מודי כידון: "מבחינת הפרסום באינטרנט אנחנו מדינת עולם שלישי"

כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2011

מחקר חדש: כמה שווה "לייק" בפייסבוק למיקרוסופט?

מחקר של IDC ומיקרוסופט, המתפרסם לראשונה "בגלובס", מבהיר כי שיווק מוצלח במדיה החברתית לא יתקיים ללא טכנולוגיה מורכבת ■ איך מיקרוסופט תרוויח מהפעילות בפייסבוק?

שמוליק שלח 01.09.2011

משרד המשפטים בארה"ב: פייג' ידע על הפרסום האסור בגוגל

כך טוענים היום ב"וול סטריט ג'ורנל" ■ לפי הדיווח, בידי התובעים מסמכים אשר מוכחים כי פייג' ידע על פרסום בתי-המרקחת המקוונים שפעלו מחוץ לחוק

טל מויסה 27.08.2011

גוגל תשלם 500 מ' ד' לאחר שפירסמה בתי-מרקחת לא חוקיים

על-פי החוק בארה"ב האתר אחראי על המודעות שמפורסמות בו ■ בגוגל טוענים כי המרדף אחר אותם בתי מרקחת מקוונים הם משחק של "חתול ועכבר"

טל מויסה 24.08.2011

מניית הערב: מי מכרה החזקות פייסבוק ברווח של כ-2,500%?

ענקית הפרסום, קבוצת אינטרפבליק, רכשה מניות פייסבוק בכ-5 מיליון דולר ומודיעה על מכירת ההחזקות בכ-133 מיליון דולר

ענבל עומר 15.08.2011

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 35