ב-9 החודשים הראשונים של 2011 השקיעה ענקית החיפוש גוגל כ-137 מיליון דולר בפרסום בארה"ב, מתוכם 38% בפרסום בטלוויזיה
נדמה שלפייסבוק שום דבר לא מספיק, ואף קו אדום אינו אדום מספיק. היא תמכור הכול
החל מינואר הקרוב מתכוונת פייסבוק לאפשר למפרסמים להציג פרסומות בתוך דף העדכונים הראשי של המשתמשים שלה
מדידת גולשים באינטרנט בישראל צפויה סוף-סוף להפוך למציאות ■ בכיר בגמיוז: "הדרך לתת פייט לטלוויזיה בקרב על הפרסום היא למדוד אנשים אמיתיים"
כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג
3 ענקיות הטכנולוגיה משתפות פעולה כדי להתחרות בגוגל ופייסבוק ■ כל אחת מהשלוש תציע ללקוחותיה לפרסם גם אצל החברות אחרות ■ שיתוף-הפעולה ייצא לדרך בינואר 2012
דוח של חברת המחקר גרטנר: ההכנסות העולמיות מהמדיה החברתית יעלו השנה ב-41.4% לעומת אשתקד ■ יזנקו ב-182% ל-29.1 מיליארד דולר ב-2015
הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה
eMarketer: השנה תרשום טוויטר הכנסות נמוכות מהצפוי בסך 139.5 מיליון דולר
התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום
למרות שיש לה 750 מיליון משתמשים, מנהלי שיווק מתייחסים לרשת החברתית פייסבוק כאל במת פרסום ניסויית, ולא כאל פלטפורמה מהימנה לבניית העסק
כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"
מחקר של IDC ומיקרוסופט, המתפרסם לראשונה "בגלובס", מבהיר כי שיווק מוצלח במדיה החברתית לא יתקיים ללא טכנולוגיה מורכבת ■ איך מיקרוסופט תרוויח מהפעילות בפייסבוק?
כך טוענים היום ב"וול סטריט ג'ורנל" ■ לפי הדיווח, בידי התובעים מסמכים אשר מוכחים כי פייג' ידע על פרסום בתי-המרקחת המקוונים שפעלו מחוץ לחוק
על-פי החוק בארה"ב האתר אחראי על המודעות שמפורסמות בו ■ בגוגל טוענים כי המרדף אחר אותם בתי מרקחת מקוונים הם משחק של "חתול ועכבר"
ענקית הפרסום, קבוצת אינטרפבליק, רכשה מניות פייסבוק בכ-5 מיליון דולר ומודיעה על מכירת ההחזקות בכ-133 מיליון דולר
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות