פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"

חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2017

בעקבות פרסום באתרי פורנו: ריגלי מפסיקה לפרסם בגוגל

קבוצת ריגלי העולמית, בעלת המותג אורביט, הורתה בסוף השבוע האחרון לכל סוכנויות הפרסום שלה ברחבי העולם להימנע לחלוטין מפרסום בגוגל וביוטיוב - זאת לאחר שגילתה כי חלק מהפרסומים שלה הופיעו על תכנים פורנוגרפיים לילדים

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2017
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדון

הולכת בקיוון הנכון?

מה האפשרויות שעומדות כיום בפני אלגומייזר?

אבישי עובדיה 05.11.2017
אלכס צ'אנג, מנכ"ל גיפי / צילום: David Paul Morris, Bloomberg

החברה שצריכה רק 6 שניות כדי להרוויח מיליארדים

עם 300 מיליון משתמשים, הערכת שווי של 600 מיליון דולר ושותפויות עם כל חברות המדיה הגדולות, Giphy של המייסד אלכס צ'אנג רוצה לנער מן היסוד את תעשיית הפרסום האינטרנטית

ניקול לפורט, פאסט קומפני 21.10.2017
עדי סופר תאני/  צילום: איל יצהר

מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק

בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.10.2017
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי

אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית

המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

מפרסמים: פייסבוק לא מתריעה על הפרות לפני השבתת חשבון

גופים עסקיים בדרך-כלל אינם מתעמתים עם מפעילת הרשת החברתית, אך שני מפרסמים תובעים אותה כעת בטענה כי היא אינה בודקת מראש את הפרסומים ומתריעה על הפרות

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2017
גוגל לוגו

בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף

היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2017
 זיו אלול / צילום: איל יצהר

זיו אלול מספר על רכבת ההרים בדרך לאקזיט של 86 מיליון ד'

אלול עזב קריירה מבטיחה בצבא כדי להקים סטארט-אפ בלי ניסיון ■ נאלץ להמציא את אינראקטיב מחדש, עבד בלי למשוך משכורת והתמודד עם מרד של ההנהלה ■ ראיון בלעדי

שלומית לן 25.08.2017
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק

בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas

בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2017
עו``ד גיא אופיר / צילום: שלומי יוסף

תביעה נגד גוגל: "אין הבדל בין חשבון האדוורדס לחשבון בנק"

הרקע לתביעה: מתחרה שהקליק פעמים רבות על מודעה כדי לחסל את מכסת ההקלקות ולהוריד אותה מהאוויר ■ לפי התביעה, למפרסמים קטנים אין כתובת, ופירוט הפעילות בחשבון האדוורדס חסום בפניהם ■ "גוגל מכשילה כל אפשרות לבחון ולבדוק את ההקלקות"

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדון

אלגומייזר רוכשת את חברת לינקיורי מהרצליה ב-11 מיליון דולר

לינקיורי הוקמה ב-2009 והיא מספקת פתרונות מוניטיזציה באמצעות תוכנה בפלטפורמות מחשבים, אינטרנט ומובייל ■ בנוסף החברה פועלת בתחום הפרסום באינטרנט הכולל פיתוח תוכנות פרודוקטיביות

שירי חביב ולדהורן 18.07.2017
גיא נירפז / צילומים: גייסון הנרי

מטומי דיווחה על עלייה של 15% בהכנסות; המניה עולה ב-10%

חברת הפרסום הדיגיטלי נסחרה היום בשווי של 480 מיליון שקל המניה ירדה בכ-14% מאז שהחברה הצטרפה לבורסת תל אביב בפברואר 2016

עומרי כהן 11.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

"הגדלת הפרסום בטלוויזיה מעידה על חזרה לתחרותיות בשוק"

מגמת ביקושי השיא לזמן אוויר כבר חורגת מדפוס של פיקים של ביקוש, ונובעת משילוב של ירידה ברייטינג והגדלת ההשקעה מצד המפרסמים הגדולים ■ בתעשייה כבר מדברים בזהירות על מהפך - ועל התפכחות מהפרסום בדיגיטל כפתרון לכל דבר

ענת ביין לובוביץ' 26.06.2017
שירות המייל של גוגל Gmail / מתוך: צילום מסך

גוגל תפסיק לסרוק לכם את המיילים לצורכי התאמת פרסומות אישית

ענקית החיפוש תמשיך לבצע התאמה אישית של פרסומות שתתבסס על פעילויות המשתמשים בשירותים אחרים של גוגל - אבל לא בג'ימייל

שירות גלובס 24.06.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017

   2345678910111213141516   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 35