פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה מאריכה את מנדט ועדת שחם עד סוף ינואר

‎‎מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.11.2013
חברות מדיה | לפני כולם

קשת ורשת נגד המלצות ועדת שחם: "יפגעו בטלוויזיה"

זכייניות ערוץ 2 טוענות כי אישור ההמלצות להגבלת רכישת זמן האוויר בטלוויזיה עלול להביא לקריסת המודל העסקי של הטלוויזיה ולפגיעה קשה בפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2013
אופנת זברה | לפני כולם

מדוע סירבה קשת לשדר פרסומת של אופנת זברה?

זכיינית ערוץ 2 קשת לא מאשרת לרשת האופנה זברה להעלות פרסומת בכיכובה של הזמרת קרן פלס, שבה מדובר על פרסומות כגורם מפריע

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2013

האם פרסומת בסופרבול באמת שווה 4 מיליון דולר?

הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם

אדוורטייזינג אייג' 12.11.2013

ועדת שחם אישרה את ההמלצות להגבלת רכישת הפרסום בטלוויזיה

הוועדה אישרה המלצות להגביל ל-10%-15% את האפשרות של זכייני הטלוויזיה למכור מדיה לחברות המדיה ■ הממונה על ההגבלים, שבוחן אף הוא את שוק המדיה ושוקל להגביל את חברות המדיה ב-25%: המגבלה המחמירה היא שתחול

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

מסתמן: שחם ימליץ להגביל את חברות המדיה לרף של 10%-15%

‎‎על-פי ההמלצות המתגבשות של ועדת שחם, במקרים מסוימים תתאפשר הגעה לרף של 15%, ובמקרים נדירים יועלה הרף מעט יותר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.11.2013

NBC שברה שיאי מכירת פרסומות לאולימפיאדת החורף

רשת הטלוויזיה האמריקאית מכרה ספוטים למשחקי סוצ'י 2014 תמורת 800 מיליון דולר, סכום שצפוי עוד לגדול ■ מיהם המפרסמים הבולטים?

מערכת גלובספורט 01.10.2013

ברייק הזהב בסדרה "שובר שורות": 400 אלף דולר לכל פרסומת

הפרק האחרון בסדרה ישודר הערב בארה"ב, וכל מלאי הפרסום עבורו כבר נמכר

אדוורטייזינג אייג' 29.09.2013

כך טלטל ערוץ 2 את ענף הפרסום בישראל

הטלוויזיה המסחרית גרמה למשרדים לעשות רה-ארגון, הכתירה כוכבים חדשים ומחקה אחרים - ובדרך גם הכניסה הרבה כסף ■ "האמת? לא צפינו", הם אומרים

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2013

גמר "האח הגדול": 41.6% רייטינג, 9.2 מיליון שקל הכנסות

התוכנית אמש, בה זכתה טהוניה רובל, רשמה רייטינג שיא של 41.6% ■ היקף ההכנסות של קשת מפרסומות וחסויות בעונה כולה - כ-100 מיליון שקל

לי-אור אברבך 28.08.2013

פתיחה צולעת לאל גז'ירה בארה"ב: ביקוש חלש לפרסום

רק שני מפרסים גדולים, ג'ילט וטרמוספא, קנו זמן פרסום בערוץ בימים הראשונים

אדוורטייזינג אייג' 25.08.2013

כפי שנחשף ב"גלובס": נבחנת העלאת כמות הפרסומות בפריים-טיים

מועצת הרשות השנייה יוצאת לשימוע ציבורי על מנת להעביר דקות פרסום מהלילה לשעות הפריים-טיים ■ המשמעות: עוד 8 דקות פרסום בשעות צפיית השיא

לי-אור אברבך 11.08.2013

אופרה ווינפרי יכולה לחייך: רשת השידור שלה עברה לרווח

רשת השידור OWN חתמה באחרונה על חוזים עם כ-30 מפרסמים חדשים

אדוורטייזינג אייג' 31.07.2013

"תשלחו אליי נציג כלכלי של ועדת שחם ונציג לו את המספרים הקדושים"

ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2013

הכנסות NBC מפרסום באולימפיאדת החורף 2014: 800 מיליון דולר

באולימפיאדת קיץ 2012 שנערכה בלונדון, רשמה רשת NBC הכנסות של מיליארד דולר מפרסום - הגבוהות בתולדותיה ממשחקים אולימפיים

אדוורטייזינג אייג' 19.05.2013

ארה"ב: הדיגיטל מזנק אך רחוק מלהדביק את הפרסום בטלוויזיה

eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל

רועי גולדנברג 04.04.2013

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 355 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 23