הג'ינג'י הלך לוול סטריט והזמין את כולכם להיות בעלי הבית. כדאי להשקיע?
הרשת החברתית הגדולה בעולם אישרה כי רכשה את חברת טאגטייל (TagTile), סטארט- אפ המספק פתרונות פרסום וקופונים בסלולר לעסקים קטנים ובינוניים ■ שווי העסקה עדיין לא פורסם
זאת לאחר שאנליסטים רבים טענו כי לחברה אין מספיק מקורות הכנסה ■ הפרסום באפליקציה הסלולרית של פייסבוק יחל מחודש מארס הקרוב
האתר יקים מיזם משותף יחד עם חברת הטכנולוגיה Mobile1, שיתמקד במכירת שטחי פרסום בסלולר עבור בעלי תכנים ומפתחי אפליקציות ותנהל רשת פרסום סלולרי
כך לפי סוכנות הידיעות בלומברג ■ עפ"י ההערכות, פייסבוק צפויה לגייס כ-10 מיליארד דולר בהנפקה בשנה הבאה ולרשום הכנסות של כ-6.9 מיליארד דולר
מנכ"ל Mobilano במדור על פרסום בסלולר ■ והפעם: חברות ישראליות מפספסות גולשים איכותיים ושורפות תקציבי-ענק במקומות הלא נכונים ■ איך מונעים זאת?
גלעד בכר, מנכ"ל Mobilano, במדור על הפרסום בסלולר ■ מה מאפיין את הגולש הישראלי בסלולר? על מה הגולשים הסלולריים מוכנים לשלם? ולמה המפרסמים מפספסים אותם בגדול?
גלעד בכר, מנכ"ל חברת Mobilano, במדור חודשי המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: מה צריך להיות באפליקציה מוצלחת, ואיך שומרים על הגחלת?
מנכ"ל Mobilano במדור על פרסום בסלולר ■ מיקרוסופט פונה לקהל ישראלי באנגלית, נוקיה בצעד נואש למחזיקי האייפון, ובמשרד התחבורה החליטו שבלי משקפיים לא תסעו באוטובוס
גלעד בכר, מנהל ב-OnTheMob, במדור חודשי על שוק הפרסום בסלולר ■ והפעם: מקדונלד'ס משחקת איתנו בשלטי חוצות, אנגרי בירדס קופצים למציאות, ופיאט לא עוצרת באין כניסה
הצלחת הפרסום בסלולר בארה"ב עשויה לסמן את הדרך עבור המפרסמים המקומיים
גלעד בכר מ-OnTheMob במדור חודשי על הפרסום בסלולר ■ והפעם: ישראכרט רוצה להיות בסלולר אך לא יודעת איך ■ עלית מלמדת להכין קפה טורקי ■ וגם: הניסיון המוצלח שלי עם סליו
גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: אוגמנטד ריאליטי - מאיפה זה נולד, ולאן זה עוד צפוי להגיע
תפוז, מפעילת אתר אינטרנט מוביל וספקית תוכן סלולרי, סיימה לנקות את האורוות מפעילויות מפסידות, אימצה מדיניות דיבידנד ומתכננת לרכוש עוד חברות
גלעד בכר, מנהל ב-OnTheMob, במדור חודשי המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: חוויית הגלישה בסמארטפונים, פסטיבל מוזיקה של סלקום והארוחה האבודה מבורגוס
אפלגוגלמיזוגים ורכישותפייסבוקפרטיות באינטרנטפריוןפרסום באינטרנטפרסום דיגיטלישיווקתחזית הכנסות