פרסום בסלולר

כתבות אחרונות

 

מחקר: מפעיל שהרשת שלו תהיה מהירה יותר - ירוויח

ממחקר של דלויט על מגמות בשוק הצריכה הסלולרית עולה כי למחירי הגלישה יש חשיבות רבה, סבסוד המכשירים ייעלם, הודעות ה-SMS עדיין מכניסות, אבל הפרסום עדיין מדשדש

גד פרץ 08.03.2011

קמפיינים בסלולר: שתי הצלחות מרשימות - ואכזבה גדולה

גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר ■ והפעם: נאטורפיל מספקת לייזר כחול, סמסונג משיקה את הגלקסי ופלאפון מפרסמת עמוד חלול

גלעד בכר 07.03.2011

קמפיינים ישראלים לסלולר ברמה עולמית - כבר יש דבר כזה

ככל שיחלוף זמן, יותר מנהלי שיווק יבינו שמדובר כאן במדיה חדשנית, זולה ובעלת יכולות מדהימות ■ נראה יותר קמפיינים חדשניים ויצירתיים שממציאים את הגלגל מחדש בעולם הפרסום

גלעד בכר 16.02.2011

פרסום דיגיטלי: דוגמאות לפלטפורמות פרסום חדשניות במיוחד

דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל

נועה פרג, ניו-יורק 13.11.2010

מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"

סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה

אדריאן פילוט, הפורום הכלכלי העולמי, סין 23.09.2010

מצטרפת לגל: קבוצת אומניקום משיקה חברה לפרסום בסלולר

החברה החדשה, Airwave, תציע ללקוחות ענקית הפרסום טיפול בכל האספקטים של שיווק בסלולר

חגית ברונסקי 29.07.2010

תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות

לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום

נועה פרג 27.07.2010

"הפרסום בסלולר בחיתוליו; זה הזמן לשירותים חדשים"

כך אומר נמרוד קמחי, מנכ"ל חברת יוניסל, שמפנה מיליון דולר להשקעה ב-10 מיזמים בתחום הסלולר

בתיה פלדמן 20.07.2010

"עולם האפליקציות בסלולר עשה את השינוי ביכולת הפרסומית"

יועץ התקשורת משה דבי עובד על פרויקט חדש - חברת מגהפון, שאמורה להיות "משרד הפרסום של העתיד" ■ הקונספט מבוסס על טכנולוגיות לפרסום מבוסס מיקום בטלפונים חכמים וליצירת דיאלוג בין הטלפונים לרשתות החברתיות

חגית ברונסקי 12.07.2010

התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי

סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב

נועה פרג ורותם דנון, ניו-יורק 22.05.2010

משרד הפרסום שמצעיד אותך אחורה

במקום לקדם עסקים במדיה החדשה הוא תוקע - פשוטו כמשמעו - אותך, הלקוח, במקום שלך

ד"ר יניב לויתן 27.04.2010

המחנה לחינוך מחדש של סטיב ג'ובס

אחרי שחינך רבים להימנע מפיראטיות מוזיקלית, הוא מאמין שילמד אותנו לאהוב פרסומות

פייננשל טיימס 13.04.2010

אפל נגד גוגל: מציעה פרסום ב-iPod, ב-iPhone וב-iPad

אפל, שרכשה בינואר חברת פרסום לסלולר ב-300 מיליון דולר, יוצאת למלחמה ישירה נגד גוגל ■ מתכננת לנצל את הפופולריות של מכשיריה ולנגוס בשוק הפרסום הסלולרי

פייננשל טיימס וצחי הופמן 12.04.2010

עופר עובד: "היקף הפרסום בפייסבוק יגדל כשיבינו שזה עובד"

הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו

נועה פרג 07.04.2010

תחרות לגוגל? אפל צפויה להשיק מערכת חדשה לפרסום בסלולר

דיווחים באינטרנט: אפל, שרכשה בינואר חברה העוסקת בפרסום בסלולר ב-300 מיליון דולר, אמורה לחשוף את המערכת בעוד 10 ימים

שירות גלובס 28.03.2010

משה דבי, רון שלי ועמרי קוהל השיקו חברת פרסום בינלאומית בסלולר

חברת MegaPhone תתמחה בפלטפורמות ניו-מדיה ותחבר בין עולמות הדיגיטל - כגון iPhone, פייסבוק, בלוגים, טוויטר ועוד - לבין העולם האמיתי ונקודות המכירה

שירות גלובס 23.03.2010

   1234567   

   נמצאו 103 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7