פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
מלון רפאל האוס / צילום: אורי אקרמן

בהשקעה של 20 מיליון שקל: הבית שהקים הברון רוטשילד הופך למלון

היזם יועד סרוסי השקיע 20 מיליון שקל במלון "רפאל האוס", שנפתח השבוע בראשון לציון • המלון שוכן במבנה שהקים הברון רוטשילד בסוף המאה ה־19 • אירועים ומינויים

יובל ניסני וגלית חתן 10.05.2023
ערן ניזרי ויונתן עראמי, מייסדי לידרס / צילום: באדיבות לידרס

סוכנות הדיגיטל לידרס משיקה מערכת AI לזיהוי משפיענים ברחבי העולם

מדובר במערכת המזהה משפיענים באינסטגרם, בטיקטוק, יוטיוב, טוויץ' ובטוויטר; מנתחת את קהל העוקבים שלהם, את תחומי העניין, דמוגרפיה ופסיכוגרפיה; ומדרגת את המשפיענים לפי כמות המכירות שייצרו

גלית חתן 23.04.2023
חנה רדו והיבה עסילה / צילום: באדיבות קבוצת19

סוכנות דיגיטל חדשה תוקם במזרח ירושלים

חנה רדו מקימה סוכנות שתעניק שירותי עיצוב ושיווק דיגיטלי, פיתוח אתרים, הטמעת סיילספורס והטמעת תוכנות ניהול לקוחות בערבית • לפי רדו, הסוכנות תענה על האתגר התרבותי והשפתי עמו מתמודדים עסקים שמעוניינים להתרחב ולפעול גם בחברה הערבית • אירועים ומינויים

גלית חתן 23.03.2023
עופר דרוקר, מנכ''ל טרמור / צילום: ענבל מרמרי

דיווח באתר SKY הקפיץ את מניית הפרסום הדיגיטלי טרמור מישראל

חברת האדטק שמוביל עופר דרוקר הגיבה לדיווח על פניות לרכישתה ואישרה כי היא מקיימת דיונים עם יועצה הפיננסי גולדמן זאקס, אך טענה כי לא מתקיים מהלך למכירתה

שירי חביב-ולדהורן 15.03.2023
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

המנכ"ל שהקפיץ את שווי החברה שלו פי 12 יוצא לשיט מפרשית ונפרד: "העסק היה מאתגר"

דורון גרסטל, מנכ"ל חברת הפרסום הדיגיטלי פריון, הביא אותה לשווי 1.5 מיליארד דולר - פי 12 מזה שבו נסחרה טרם מינויו ב־2017 • בקרוב הוא פורש, ורגע לפני שייצא לשיט ממושך על מפרשית, הוא מספר על הפוטנציאל בעסקיה ("אנחנו רק פרומיל משוק האדטק"), על סוף ההייפ בהייטק ("היה טרנד של 'נגדל ולא משנה כמה זה עולה לנו'"), ועל השפעות הרפורמה המשפטית ("יותר מודאג מהפילוג")

שירי חביב-ולדהורן 26.02.2023
סרטונים של יוצרי הטיקטוק charli d’amelio, קאבי ליים, mreviatar / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

גלית חתן 16.02.2023
המטה של יאהו, קליפורניה / צילום: Associated Press, Marcio Jose Sanchez

ענקית אינטרנט אמריקאית סוגרת תחום פעילות מרכזי, וגלי ההדף עשויים להגיע עד לרמת גן

עשור לאחר שמאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו לשעבר, שמה את ישראל על המפה עם מערכת הפרסום "ג'מיני", החליטה החברה להרוג את המוצר שנחשב בעבר לתרנגולת שהטילה ביצי זהב • כל המהנדסים בג'מיני יוכלו להחזיק במשרתם לטווח של 6 עד 18 חודשים - תקופת הזמן בה תיארך האינטגרציה עם טאבולה

אסף גלעד 14.02.2023
מנכ''ל גוגל, סונדר פיצ'אי / צילום: Associated Press, LM Otero
גוגל | ניתוח

ההכנסות מפרסום נחתכו והחטיבות שמפסידות: הסיבות שגוגל מצטרפת לגל פיטורי הענק

חלקן של גוגל ופייסבוק בשוק המודעות הדיגיטליות בארה"ב בשנה שעברה היה מתחת ל-50% - זו הפעם הראשונה מאז 2015 • למרות צמיחה של 6% ברבעון האחרון, גוגל החמיצה את תחזיות האנליסטים בשלושה רבעונים ברציפות • גוגל אומנם לא נמצאת במשבר, אך יש לה מגוון סיבות לצמצם את מצבת כוח-האדם שלה

נבו טרבלסי 22.01.2023
בקרוב נראה גל של משקפי AR ו־VR עם הרבה יותר תוכן / צילום: Shutterstock

המגמות החשובות שעולם השיווק והפרסום צריך להכיר ולהפנים ב-2023

חברות חדשות-ישנות ירחיבו את הנתח שלהן בשוק הפרסום, בינה מלאכותית יצרנית תתפוס תפקיד משמעותי, המטאוורס יקרום עור וגידים, המשפיענים ירחיבו את פעילותם, והטיקטוק יאבד ממעמדו • השנה הדיגיטלית הקרובה תהיה יותר סוערת ומטלטלת, ורצוי להיערך אליה נכון

משה רדמן 08.01.2023
ערן ניזרי ואורי חזיזה / צילום: פופי פרודקשן

מייסדי לידרס ו-AVIRA מקימים סוכנות דיגיטל חדשה

הסוכנות החדשה קמה בהמשך לשיתוף-פעולה מחקרי שניהלו אורי חזיזה וערן ניזרי עם מחלקת הקריאייטיב-שופ של Meta (פייסבוק), והם עומדים בראשה כמנכ"לים משותפים

גלית חתן 13.12.2022
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

יש לכם 2,000 שקל לקידום המותג שלכם. באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע?

מה הסכום המינימלי להשקעה במיתוג ברשתות החברתיות, איפה מומלץ לכם להשקיע את הכסף, האם יש הבדל בין עסקים שונים, ומתי תראו תוצאות להשקעה שלכם? • המומחים מסבירים

נבו טרבלסי 05.11.2022
מסך אייפון, עם בקשת אישור העברת נתונים לפייסבוק / צילום: Shutterstock, A.S.A.P creative

מה תעדיפו: לשלם יותר על אפליקציות או לקבל פרסומות ממוקדות אישית?

בשנה החולפת עלו מחירי האפליקציות והמשחקים באייפון ב־40%, בעקבות שינוי בהגדרות הפרטיות של אפל וביכולת לפרסם לגולשים • מי מרוויח מהשינוי הזה, מי המפסידים, ומה גוגל ופייסבוק יכולות לעשות בנידון

משה רדמן 18.09.2022
​ירון גלאי, מנכ''ל אאוטבריין ואדם סינגולדה, מייסד טאבולה / צילום: נועם גלאי
טאבולה | ניתוח

מי רוצה לפרסם ליד חדשות רעות? המשבר הגיע לחברות המלצות התוכן

בתקופת הקורונה, בה נשארו הגולשים בבית וצרכו יותר מוצרי אונליין, הביקוש לפרסום היה בשיאו • אלא שכיום, ברקע הטלטלות בשווקים, המפרסמים חושבים פעמיים • התוצאה: טאבולה הכריזה כי תפטר 100 עובדים, וכמו המתחרה שלה אאוטבריין, הפחיתה את התחזיות השנתיות

אסף גלעד 14.09.2022
מטשטשות את הגבולות / אילוסטרציה: Shutterstock

כשטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם הופכות דומות זו לזו, אפילו המותגים מתבלבלים

אם פעם כולם ידעו היכן מצייצים, איפה מעלים פוסט ואצל מי מוצאים תמונות וסרטונים - היום כל פלטפורמות התוכן מרחיבות את הצעת הערך שלהן ומטשטשות את הגבולות • מותגים שרוצים לעמוד באתגר צריכים להשקיע יותר בתוכן ובדאטה, ולהישאר כל הזמן עם רדאר פתוח

משה רדמן 04.09.2022
קוסטמן, מנכ''ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ''ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ''ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

האתגרים בשוק הפרסום הביאו להפחתת התחזיות של טאבולה ואאוטבריין

מניותיהן של צמד חברות המלצות התוכן מישראל צנחו ביותר מ-70% מאז כניסתן לנאסד"ק, וכעת הן מפרסמות דוחות פושרים המבטאים את חולשת שוק הפרסום • מקור לאופטימיות הן מוצאות במונדיאל ובבחירות אמצע הכהונה בארה"ב

שירי חביב-ולדהורן 14.08.2022
שיתוף פעולה של נטפליקס עם מיקרוסופט / צילום: Shutterstock

מכפיל הכוח החדש של נטפליקס ומיקרוסופט בשוק הפרסום הדיגיטלי

בחודש מאי האחרון הודיעה ענקית הסטרימינג על מעבר לשירות שכולל פרסומות • שיתוף-הפעולה החדש שלה עם ענקית הטכנולוגיה מסיאטל יבטיח להן כניסה מהירה ובטוחה לשוק הפרסום המותאם אישית • אם המהלך יצליח, לא מן הנמנע שעוד חברות סטרימינג יאמצו אותו

 

גד פרץ 20.07.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 27