הרכישה כוללת את הנדל"ן ואת הפעילות המסחרית במבנה ■ אתמול נחשף ב"גלובס" כי יינות ביתן במו"מ לרכישת השליטה בצים שיווק, בעלת כמעט חינם
מצד אחד הצרכנים דורשים מחירים מוזלים, ומצד שני התחרות גוברת
זאת שנה וחצי לאחר ההנפקה ■ יינות ביתן, שבבעלות נורית ונחום ביתן, מנהלת מו"מ עם האחים רני ועדי צים ■ היקף העסקה עשוי להגיע לכרבע מיליארד שקל
במחצית 2011 נקלעו הרשתות הקמעונאיות למוקד האש של המחאה החברתית, ורווחיותן נפגעה ■ דש ברוקראז': "מגמת השחיקה של חברות המזון הציבוריות נמשכת באופן חד-משמעי. יהיה להן קשה לחזור בקרוב לרווחיות שהציגו בעבר"
הכנסות צים שיווק ברבעון עמדו על 337.69 מיליון שקל ■ הרוויחה 9.23 מיליון שקל
ישראל איינהורן, יו"ר כמעט חינם, שהגדילה ב-41% את הרווח הרבעוני: "אנחנו חושבים שהמאבק יעשה לנו טוב, אם נשכיל לעבוד נכון"
(עדכון) - האחים עדי ורני צים מכרו בסה"כ 10% ממניות צים שיווק למשקיעים מוסדיים תמורת 47 מיליון שקל ■ הביקוש היה גבוה מההיצע ■ מגדל מתכוונת להגדיל את האחזקה בצים שיווק
יגרפו לכיסם לפחות 40 מיליון שקל ■ סכום דומה חילקו ביניהם צמד בעלי השליטה ברשת המזון ערב הנפקתה בבורסה בת"א אשתקד
הרשת תשיק בקרוב כרטיס אשראי חוץ-בנקאי ותחל במכירת תווי קנייה ■ יו"ר כמעט חינם: "בתווי הקנייה יש פוטנציאל של עשרות מיליוני שקלים שאנחנו יכולים להרים מהרצפה"
האנליסט מאיר סלייטר: הסקטור צפוי להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות והתחרות בו איננה אגרסיבית כפי שהיא נשמעת בתקשורת השכם והערב
3.5 חודשים לאחר שהנפקתה הושלמה בקושי, נסחרת כמעט חינם בשווי של 577 מיליון שקל ■ המרוויחים הגדולים: האחים צבי ויוסי ויליגר, בעלי ויליפוד, שהשקיעו 18 מיליון שקל בהנפקה
מרבית המגעים מתנהלים מול ישראכרט, ששמה לה למטרה לכבוש את שוק האשראי החוץ-בנקאי ברשת הרביעית ■ כרטיס האשראי החוץ-בנקאי הפך לאפיק הכנסה נוסף של רשתות השיווק
חברת צים שיווק שבבעלות עדי ורני צים מדווחת על רבעון שיא לרשת מחסני כמעט חינם, עם זינוק של 44% במכירות ל-273 מיליון שקל ורווח נקי של 13.6 מיליון שקל
"לא גייסנו כדי להכניס הון לכמעט חינם, וגם לא ניסינו להיפטר מסחורה", מסבירים האחים עדי ורני צים, שהנפיקו לאחרונה את רשת המזון שבבעלותם, בראיון בלעדי ל"גלובס"
דיבידנדעידן עופרקנון