צרכנים

כתבות אחרונות

 

קווים לדמותו של הצרכן הישראלי 2009: מתמקח, מתוחכם ועושה "שיעורי בית"

סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות ; עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר

אפרת אהרוני 28.04.2009

שאפתן וחושב שהוא יודע הכול - הפרופיל המלא של הצרכנים הפיננסים הצעירים בישראל

הם מעדיפים לקנות במזומן, ו-24% מהם אפילו לא מחזיקים כרטיס אשראי ; הם מאמינים ביכולותיהם הכלכליות, אך כמעט מחציתם מתקשים לחסוך ; ולמרות האמביציה ויצר ההרפתקנות שלהם, רק 11% משקיעים במניות

אפרת אהרוני 17.03.2009

די להיות פראיירים: קבלו את 5 הטעויות הנפוצות ביותר של הצרכן הישראלי

יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן

אפרת אהרוני 16.03.2009

גיאוקרטוגרפיה: 56% מהצרכנים צמצמו את הוצאותיהם עקב המשבר הכלכלי

מהסקר עולה כי התחום העיקרי שצומצם היה היציאה לבתי-קפה ומסעדות, ו-67% מהצרכנים העידו כי קיצצו בהוצאותיהם בתחום ; 54% מהצרכנים קיצצו בהוצאות המזון עקב המשבר

אורלי פלג-מזרחי‏ 08.03.2009

בעקבות המשבר: האמריקנים שולחים פחות הודעות SMS ויוצאים פחות למסעדות

עפ"י סקרים שערכו סוכנויות הפרסום WPP ו-OMD, הצרכנים בארה"ב שינו בשבועות האחרונים את דפוסי הקנייה שלהם ; באופן כללי הם קונים פחות, בעיקר בגדים ומכוניות

אדוורטייזינג אייג' 12.10.2008

פשרה בתביעה הייצוגית: ויליפוד תשווק כחצי מיליון אריזות טונה מוגדלות ללא תוספת מחיר

השופטת דרורה פלפל: אמנם שינוי במשקל ללא שינוי באריזה יכול לגרום להטעיה צרכנית, אך קשה להוכיח כמה צרכנים רכשו את מוצרי הטונה מבלי לבדוק את פרטיהם המשתנים, ולכן קשה להוכיח את היקף התביעה הייצוגית

יצחק דנון‏ 14.09.2008

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4