עד סוף 2012 תאחד ml את כל חנויות הגברים והנשים ■ אבי מלכה: "הבנו שצריך בידול ונשיק קולקציה סקסית"
שבועיים לפני שרשת H&M נוחתת בישראל חושפים בכירי החברה העולמית את אסטרטגיית החדירה שלהם: המיתון? רק עושה להם טוב ■ הלוקיישנים? רק הכי טובים ■ החנויות? הכי גדולות שאפשר ■ הבידול? פריטים אופנתיים שמתחלפים בקצב רצחני ושיתופי פעולה עם מעצבים נוצצים
למרות המבצעים, ההתייעלות והשחיקה ברווחיות - ניתוח מיוחד של מערכת ריס מגלה כי 77% מחנויות האופנה וההנעלה סיכמו את השנה עם ירידה במכירות, כאשר בענף כולו נרשמה ירידה ממוצעת של 5.2%
תשלם 120 שקל למ"ר ■ תפעיל בחנות זו את פעילות חנות הנשים וחנות הגברים יחדיו
לא כולן לובשות מידה 38, גם לא 40 ■ ברשתות האופנה לא מכחישים ומסבירים כי לעתים, בדגמים מסוימים, אפשר למצוא גם מידות חריגות כמו 44
בהכנסות חל קיטון של 2.9% ל-146.7 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי גדל ב-43.5% ל-13.2 מיליון שקל
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה
Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים
נסענו לצפון לקנות ברמי לוי, חזרנו לירושלים כדי להריח חו"ל בגאפ, טסנו ללונדון ב-400 דולר והצטיידנו בגוגלפון אבל לא ב-iPhone ■ מדור הצרכנות של "גלובס" מסכם שנה - ומזכיר גם למה כדאי לחכות
תמורת 7.2 מיליון שקל בתוספת מע"מ ■ מדובר למעשה בחנות אחת המשתרעת על שתי קומות, בהן פעלה הקונדיטוריה "קפה יהודית", כאשר קומת הכניסה כוללת 189 מ"ר, והקומה התחתונה כוללת 122 מ"ר
הכנסותיה של חברת האופנה עלו ב-3.7% ל-151.1 מיליון שקל, אך הרווחיות התפעולית נשחקה ל-12.1% ■ ייצרה תזרים מזומנים שלילי של 2.25 מיליון שקל ■ המנכ"ל גבי רוטר: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון"
תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
רון מי-טל וינפלד, סמנכ"לית הכספים ומנהלת הפעילות הבינלאומית של קסטרו, לא מספידה את הפעילות באירופה, לא מודאגת מכניסת רשת H&M לארץ - וזוכרת מצוין על מה משלמים לה 1.6 מיליון שקל בשנה
לצד אי-היציבות הפוליטית סובלת תאילנד ממיתון עמוק, אליו גלשה בעקבות המשבר הכלכלי ■ אנליסטים מעריכים, שהתלות הגבוהה בסחר הבינלאומי צפויה להעיב אף יותר על התפתחותה ■ למרות זאת, מסתבר שלישראלים יש מה שהתאילנדים מחפשים
רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה