קסטרו

כתבות אחרונות

 

רשת ml נערכת לכניסת H&M: תשקיע 8 מיליון שקל בשדרוג הסניפים

עד סוף 2012 תאחד ml את כל חנויות הגברים והנשים ■ אבי מלכה: "הבנו שצריך בידול ונשיק קולקציה סקסית"

אילנית חיות 28.02.2010

בכירי H&M: עוד לא יצאנו מאף מדינה שנכנסנו אליה

שבועיים לפני שרשת H&M נוחתת בישראל חושפים בכירי החברה העולמית את אסטרטגיית החדירה שלהם: המיתון? רק עושה להם טוב ■ הלוקיישנים? רק הכי טובים ■ החנויות? הכי גדולות שאפשר ■ הבידול? פריטים אופנתיים שמתחלפים בקצב רצחני ושיתופי פעולה עם מעצבים נוצצים

יעל בן ישראל 24.02.2010

2009 היתה אחת השנים הגרועות בתולדות ענף האופנה הישראלי

למרות המבצעים, ההתייעלות והשחיקה ברווחיות - ניתוח מיוחד של מערכת ריס מגלה כי 77% מחנויות האופנה וההנעלה סיכמו את השנה עם ירידה במכירות, כאשר בענף כולו נרשמה ירידה ממוצעת של 5.2%

אילנית חיות 11.01.2010

קסטרו נערכת לתחרות מול H&M - שכרה 400 מ"ר בקניון בעפולה

תשלם 120 שקל למ"ר ■ תפעיל בחנות זו את פעילות חנות הנשים וחנות הגברים יחדיו

מיכל מרגלית 20.12.2009

בדיקת "גלובס": ברשתות האופנה קשה למצוא בגדים במידה מעל 42

לא כולן לובשות מידה 38, גם לא 40 ■ ברשתות האופנה לא מכחישים ומסבירים כי לעתים, בדגמים מסוימים, אפשר למצוא גם מידות חריגות כמו 44

אפרת אהרוני 01.12.2009

חברת האופנה קסטרו עברה לרווח של 1.5 מיליון שקל ברבעון

בהכנסות חל קיטון של 2.9% ל-146.7 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי גדל ב-43.5% ל-13.2 מיליון שקל

שירה חורש 25.11.2009

החלטת פוקס להצטמצם חושפת את המצוקה של רשתות האופנה בארץ

האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי

מתן שירם, עמי ברנד ואלה לוי-וינריב 13.11.2009

פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

פעם שלישית ברציפות: קמפיין הסוכנות היהודית בראש דירוג הפרסומות המדוברות

Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

סיכום שנה צרכנית בצל המיתון: גאפ הגיעה, אורנג' השיקה ורמי לוי התרחב

נסענו לצפון לקנות ברמי לוי, חזרנו לירושלים כדי להריח חו"ל בגאפ, טסנו ללונדון ב-400 דולר והצטיידנו בגוגלפון אבל לא ב-iPhone ■ מדור הצרכנות של "גלובס" מסכם שנה - ומזכיר גם למה כדאי לחכות

אורלי פלג-מזרחי 17.09.2009

קסטרו רוכשת מיולי עופר שתי חנויות ב"גן העיר" בתל-אביב

תמורת 7.2 מיליון שקל בתוספת מע"מ ■ מדובר למעשה בחנות אחת המשתרעת על שתי קומות, בהן פעלה הקונדיטוריה "קפה יהודית", כאשר קומת הכניסה כוללת 189 מ"ר, והקומה התחתונה כוללת 122 מ"ר

שירות גלובס 24.08.2009

רווחי קסטרו קטנו ברבעון השני ב-11% ל-10.4 מיליון שקל

הכנסותיה של חברת האופנה עלו ב-3.7% ל-151.1 מיליון שקל, אך הרווחיות התפעולית נשחקה ל-12.1% ■ ייצרה תזרים מזומנים שלילי של 2.25 מיליון שקל ■ המנכ"ל גבי רוטר: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון"

הלל קורן 19.08.2009

ענבר-מרחב-שקד ערך פרזנטציה לקונספט שיווקי מקומי לקסטרו

תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

המשנה למנכ"ל קסטרו: "בארץ אין מיתון - יש התמתנות"

רון מי-טל וינפלד, סמנכ"לית הכספים ומנהלת הפעילות הבינלאומית של קסטרו, לא מספידה את הפעילות באירופה, לא מודאגת מכניסת רשת H&M לארץ - וזוכרת מצוין על מה משלמים לה 1.6 מיליון שקל בשנה

תמר קובלנץ 24.07.2009

יצואן לתאילנד: "מבחוץ זה נראה הרבה יותר גרוע, כמו אצלנו"

לצד אי-היציבות הפוליטית סובלת תאילנד ממיתון עמוק, אליו גלשה בעקבות המשבר הכלכלי ■ אנליסטים מעריכים, שהתלות הגבוהה בסחר הבינלאומי צפויה להעיב אף יותר על התפתחותה ■ למרות זאת, מסתבר שלישראלים יש מה שהתאילנדים מחפשים

ספיר פרץ 14.07.2009

חישגד של מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-417 אלף דולר

רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר

נתי יעקובי 21.06.2009

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 326 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 21