רוני בר-און

כתבות אחרונות

 

אחדות - למען הכלכלה!

הריר מנטף מהשפתיים: ביבי הולך לאכול אותה. נדפוק את ביבי. ציפי לבני באקסטזה

סטלה קורין ליבר 23.02.2009

מזוז הפתיע: לא תיפתח חקירה נגד רוני בר-און בפרשת ההצבעות הכפולות

עם זאת, ממצאי הבדיקה המשטרתית יועברו לוועדת האתיקה של הכנסת, על מנת שתבחן את התנהלותו של בר-און בפרשה ותחליט האם יש מקום לנקיטת פעולה מצידה בנושא

נועם שרביט 16.02.2009

בר-און: "לפני שהג'נטלמנים יילכו לנשיא ויתמכו בנתניהו, הם יחתימו אותו על כל ההתחייבויות שהם רוצים"

[בחירות 2009 - כל החדשות, הסקרים והעדכונים] שר האוצר בראיון לגלי צה"ל: "אני מכיר גם את נתניהו. הוא מספיק נבון כדי להבין שהוא לא יכול לקחת פה ממשלה ולהפוך אותה למשלת קיפאון מדיני או בידוד מדיני"

שירות גלובס 11.02.2009

האוצר מרגיש נוח בשוק עולה: מקטין השתתפותו בקרנות המנוף ב-200 מיליון שקל

מנוסח המכרז שפירסם אמש עולה כי השתתפות המדינה תקטן ב-20% ל-500 ו-300 מיליון שקל ; באוצר מחדדים את דרישתם מהקרן להשקיע תוך שנתיים מתחילת פעילותה 45% מסך התחייבויות ההשקעה שקיבלה, וכן כי דמי הניהול יהוו "רק" 10% מהתשואה העודפת

רון שטיין 09.02.2009

צעד חשוב לקידום התחרות בחברת החשמל: המדינה תערוב לרכישת חשמל מיצרנים פרטיים

שרי האוצר והתשתיות אישרו לחברת ניהול המערכת לרכוש חשמל מיצרנים פרטיים במקרה שחברת החשמל לא תוכל לעמוד בהתחייבויות כלפיהם ; הקמת חברת ניהול המערכת היא חלק מהרפורמה בחברת החשמל ; המדינה השלימה באחרונה את מינוי הדירקטורים לחברה

ליאור ברון 08.02.2009

אורנה ברי: "מנגנוני הסיוע של האוצר להיי-טק אינם מתאימים - כל שנעשה עד כה לא מותאם לתעשייה"

כך אמרה היום יו''ר איגוד קרנות הון-סיכון בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא משבר ההיי-טק ; סגנית המדען הראשי בתמ''ת: "הביקוש למענקי המדען הראשי - כ-4 מיליארד שקל; לא נוכל לעמוד בכל הדרישות הללו"

אדריאן פילוט 08.02.2009

האוצר ישקול שינויים בתוכנית הערבויות לסיוע לבנקים בגיוס הון

כך סוכם בפגישה בין הנהלת אגוד הבנקים לשר האוצר ; בר-און: "אני לא מתכוון להשתמש במושג מחנק אשראי, כי יש עלייה באשראי במשק. ברור לי שהבעיה נמצאת בתחום האשראי החוץ-בנקאי ושהמערכת הבנקאית אינה יכולה לשאת לבד בעול"

עירן פאר ואדריאן פילוט 05.02.2009

בר-און: "היה ידוע שזאת שנה לא קלה - לא רק לבנק הפועלים אלא גם לבנקים אחרים; ההפסד של הבנקים השנה היה צפוי"

שר האוצר בראיון לגלי צה"ל: "ההצהרה של בנימין נתניהו כי הוא רוצה את אהוד ברק כשר ביטחון היא סימן למצוקה ולחץ"

שירות גלובס 04.02.2009

שר הספורט אישר לטוטו להפעיל הימורים גם על מרוצי סוסים ומרוצי מכוניות בחו"ל

כיום רשאי הטוטו לפרסם הימורים רק על ענפי הכדורגל והכדורסל בארץ ובעולם ; זקוק עדיין לחתימתו של שר האוצר, רוני בר-און, על מנת להתחיל בהימורים כבר בחודש מאי השנה ; שילוב ההימורים צפוי להגדיל את הכנסות המדינה ולייצר אלפי מקומות עבודה

תומר גנון 02.02.2009

שר האוצר בר-און בכנס הרצליה: "המדיניות חסרת החמלה של נתניהו כשר האוצר נצרבה אצל רבים מהאזרחים - גם במקרר שלהם"

בהתייחסו לביקורת שמתח אלי הורביץ על התוכנית לסיוע להיי-טק, פנה בר-און ישירות להורביץ: "אלי, עם כל הכבוד, אי אפשר להתייעץ כל הזמן עם כל מי שחושב שיש לו מה להגיד, ולא עם מי שרץ לתקשורת" ; "הציבור כבר טעם את נחת זרועם של מפזרי האשליות; בסופו של יום, כל מוכרי האשליות ייפגשו עם הציבור, במציאות שלא תוכל לעכל את גיבוב השטויות של מערכת הבחירות"

ארז וולברג 02.02.2009

אלי הורביץ: "תוכנית הסיוע להיי-טק היא קשקוש מקושקש; לא תעצור פיטורי עשרות אלפי עובדים או סגירת עשרות סטארט-אפים"

גלובס tvיו"ר טבע התייחס לתוכנית סיוע לענף בהיקף 450 מיליון שקל ; הורביץ בכנס הרצליה: "אנחנו חייבים לחשוב מחוץ לקופסה. אולי שכר נמוך יותר. אולי שרק 2,000 עובדים ילכו להוראה"

ארז וולברג 02.02.2009

תוכנית ההאצה של האוצר מגיעה להיי-טק בישראל: הכריז על סיוע בהיקף 450 מיליון שקל

תוספת של 150 מיליון שקל תוקצה למדען הראשי במשרד התמ''ת כבר ברבעון הראשון השנה ; 250 מיליון שקל יוקצו להקמת קרן שתתמחה בהשקעות בחברות ביוטכנולוגיה ; תוספת של 50 מיליון שקל תינתן להקמת מרכזי מו"פ בפריפריה

אדריאן פילוט 01.02.2009

שר האוצר בר-און: "לנתניהו אין שום תוכנית; אם ניקח את המלצות ביבי וברק - איך ננהל מדינה? הם יודעים לעשות זהב מחול? האלכימאים?"

בר-און: "כשיצאנו עם התוכנית לקרן לעסקים בינוניים צחקו, אמרו: 'זה לא שווה כלום, אף אחד לא ישתתף'. וגם הלכו והסיתו נגדנו. אני יודע על אנשים שהלכו מבנק לבנק ואמרו 'אל תשתתפו'" ; "אני מקווה שביבי לא ייבחר, כדי שהשאלה האם לקחת אותי כשר אוצר לא תטריד אותו"

סטלה קורין ליבר ואדריאן פילוט 29.01.2009

שר האוצר בר-און הצליח למכור אג''ח בחצי מיליארד שקל דרך ארגון הבונדס

בר-און: "האתגרים העומדים בפני הכלכלה הישראלית נוכח המשבר העולמי הם רבים ואין ספק שישראל עומדת בפני האטה משמעותית בקצב הצמיחה"

אדריאן פילוט 26.01.2009

האוצר יגיש הצעת חוק לפתיחת תחרות בשוק כרטיסי האשראי

ההצעה נסמכת על מסקנות ועדת זליכה שהוגשו בפברואר 2007 ; כבר במארס 2008 הודיע שר האוצר, רוני בר-און, כי בכוונתו לאמץ את הרפורמה שגובשה במשרד האוצר בתחום הסליקה של כרטיסי האשראי

עירן פאר 25.01.2009

שבועיים לפני הבחירות ולמרות הנחיות היועמ"ש: בר-און, מופז ושמחון מנסים להעביר מינויים פוליטיים בחברות הממשלתיות

ועדת שפניץ מוצפת בבקשות שרים מהממשלה לאשר מינויים בחברות הממשלתיות עוד לפני הבחירות ; בכירים בממשלה: "כל המינויים עומדים בקריטריונים שקבע משרד המשפטים"

לילך ויסמן וליאור ברון 25.01.2009

   1234567891011   

   נמצאו 165 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 11