ויקטורי: "במהלך הרבעון חלה עלייה ניכרת במחיר הירקות, וספגנו את מרביתה" ■ גורמים נוספים לפגיעה: עליית שכר המינימום ועלויות חוק המזון
הסניפים הנרכשים ממוקמים בעכו, בעפולה, בתחנה המרכזית בת"א, בראשון-לציון ובקריית ים ■ מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד: "הגידול הצפוי במכירות יסייע לשיפור תנאי הסחר של הרשת"
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "אנו אחרי מאמץ של 36 שעות רצופות למציאת כל עגבניה פנויה בארץ" ■ קיימת הגבלה של 2 ק"ג ללקוח
התמורה בגין המכירה תעמוד על 20.5 מיליון שקל ■ 8 מתוך 9 סניפי הרשת נמכרו, והרוכשות התחייבו להעסיק 70%-75% מהעובדים בהם ■ הרוכשות יקנו גם את המלאי שבחנויות בהתאם לערכו
יותר ויותר מותגים שהתרגלנו לקנות בארץ מהיבואן הרשמי במחיר גבוה, נמכרים היום על-ידי יבואנים מקבילים במחיר נמוך משמעותית ■ "גלובס" בודק איפה אפשר למצוא אותם - וכמה אפשר לחסוך
בזמן שסניף סופר קופיקס בת"א משך אתמול עשרות סקרנים וקונים, הסניף הקרוב של am:pm נותר שומם, וביקר בו לקוח אחד בלבד, שלדבריו נואש מהתור בסופר קופיקס
שיעור העלייה במכירות בחנויות זהות הסתכם ב-0.2% בלבד ■ לדברי מנכ"ל הרשת, אייל רביד, הדבר נובע בין היתר מהיתרון של הרשתות הגדולות בחגים בשל תווי הקנייה: "פסח בויקטורי זה לא 'וואו'"
ברקע הוויכוח המסחרי ניצבים היחסים המתוחים בין הצדדים, שראשיתם בהחלטת רשת ויקטורי למכור ביבוא מקביל מוצרים המיובאים לארץ ע"י שסטוביץ וכן מוצרים שהיא רכשה באופן עקיף
שופרסל חתמה את 2014 עם הפסד של 107 מיליון שקל, רמי לוי צנח ברווח הנקי ב-22%, בטיב טעם הרווחיות התפעוליות נמוכה, ורק ברשת ויקטורי הרווחים עלו ■ רשתות השיווק מסכמות שנה של האטה בצריכה
הרווח הגולמי של רשת הדיסקאונט עלה ב-14% ל-51.5 מיליון שקל, ואילו הרווח התפעולי הסתכם ב-8.1 מיליון שקל - עלייה של 35% ■ המנכ"ל אייל רביד: "תחום היבוא המקביל צובר תאוצה"
(עדכון) - רשת ויקטורי יוצאת במהלך לעידוד קנייה נכונה של מזון, והמנכ"ל חושף מה הציעו לו כדי שיפסיק את היבוא המקביל ■ "יש שני ספקים שלא עובדים עם הרשת כבר מ-16 בינואר, וזה רק בגלל היבוא המקביל"
בשנים הקרובות יבוצע מהלך של העלאת שכר המינימום ב-3 פעימות ■ מהן ההשלכות האפשריות שלו על רשתות השיווק והאופנה, ואילו חברות עשויות דווקא ליהנות ממנו?
התביעה הוגשה בעקבות סדרת פרסומים בתקשורת על 16 מוצרים הנמכרים בהנחה, כשבשולי העמוד נכתבו סייגים למבצע באותיות זעירות ■ הפשרה: ויקטורי תפצה את לקוחותיה ע"י מתן הנחות על מוצרי יסוד
מהי הסיבה המרכזית לדשדוש במניית ויקטורי בשנים האחרונות?
רשתות השיווק מצטרפות לחגיגת הקניות באינטרנט ומצמצמות את פערי-העתק בין המחירים באתר ובסניפים ■ בדיקת המועצה לצרכנות עבור "גלובס" מגלה: רשת ויקטורי זולה יותר באינטרנט, סניפי רמי לוי הזולים ביותר
זאת לאחר מחאת חולי הצליאק בנושא ■ בין המוצרים המוזלים: סוגים שונים של לחם, דגני בוקר ולחמית
אייל רבידדוחות כספייםרשות התחרותטיב טעםיינות ביתןקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלשטראוס