שיווק

כתבות אחרונות

 
מסך עם תמונות חטופים בסניף מקדונלד'ס / צילום: טלי בוגדנובסקי

יותר מ־200 מותגים הביעו תמיכה בישראל. מדוע אחרים לא מצטרפים?

חברות רבות מביעות עמדה בנוגע למלחמת חרבות ברזל ומגנות את מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר • קריאות תמיכה בישראל הובילו לחרם צרכנים על חברות שהביעו עמדות פרו-ישראליות • האם זהו רק טריק שיווקי וכיצד החברות מושפעות מדור ה-Z?

גלית חתן 21.11.2023
בחזית ה-AI. על בינה מלאכותית ורגולציה / צילום: Shutterstock

מקופסאות שימורים ועד מסאז': מה אנחנו קונים בזמן מלחמה, ולמה היא גורמת לנו לצרוך יותר

בעת איום קיומי צרכנים פונים לרכישות המעניקות תחושות שליטה, שגרה, נורמליות ושייכות • הבנת הצרכים הללו יכולה לסייע לנו להתמודד עם האתגרים, אך גם לא להיסחף בהוצאות • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ׳ דנית עין-גר 18.11.2023
הקוטג' עם קריאה להחזרת חטופים / צילום: תנובה

המותגים הגדולים בישראל מתגייסים למען החטופים בעזה

שופרסל, ויקטורי, תנובה, אל על, מקדונלד'ס וחברות נוספות יצאו במהלכים שמעלים את נושא החטופים למודעות הישראלית והבינלאומית • מה שבימים רגילים היה יכול להיתפס כניצול ציני, מתקבל כקידום ערך חשוב ומעורר הזדהות, במטרה להשפיע על הנהגת המדינה

שירה ספיר 16.11.2023
הוריקן הארווי / צילום: יוטיוב

השיעור שמותגים יכולים ללמוד מאפל, גוגל ופורד על התנהלות בזמן אסון

מציאות מעורערת, הנחות יסוד מאיימות ומשאבים מידלדלים הם מנת חלקם של מותגים רבים בזמן מלחמה • הפתרון מתחיל בחיבור יצירתי בין הצעות הערך הקיימות למצב המנטלי של הצרכנים, וממשיך בתרגום מיידי לשטח

אלון ויינפרס ועטרה בילר 13.11.2023
סחורה על המדפים בהול פודס. קשה לקנות שטח מדף / צילום: Shutterstock

כשישראל צועדת למיתון חריף, המכירות בחו"ל יכולות להיות גלגל הצלה

התקררות הכלכלה העולמית ועליות הריבית הן רק קולות רקע למחיר שהמלחמה תגבה מהמשק כולו. בשלב זה בלבד מעריך האוצר שהיא תעלה לקופת המדינה 200 מיליארד שקל • כדי להתגבר על הירידה בהכנסות, יצרנים מקומיים יכולים לפנות לחו"ל

חנן שטיינהרט 12.11.2023
ימי הקניות של השנה / איור: גיל ג'יבלי

נובמבר הגיע: כך מתכננות החברות הגדולות במשק לקיים את ימי הקניות

להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה

שירה ספיר 08.11.2023
רגע אמת שיווקי: מה לעשות ומה לא לעשות בזמן מלחמה / איור: גיל ג'יבלי

לסובב את גלגלי המשק: הפתרונות של מנהלי השיווק לפעילות בזמן מלחמה

אחרי השבועות הראשונים של ההלם והכאב בעקבות התקפת הטרור הרצחנית, הכלכלה חוזרת לעצמה לאט־לאט, אך בחברות הגדולות עדיין לא בטוחים כיצד נכון להתנהל • סמנכ"לי השיווק מדברים על תחושת התגייסות, רגע אמת וחיבור לצרכים העולים מהשטח • כתבה שנייה בסדרה

שירה ספיר 01.11.2023
הדילמה של מנהלי השיווק / איור: גיל ג'יבלי

הדילמה של מנהלי השיווק: איך נכון לקדם מותגים בזמן מלחמה

המציאות הנוכחית מייצרת סדרי עדיפויות חדשים במשק, וגם בענף השיווק נדרשים לערוך התאמות ולהציב במרכז ערכים שונים • מהם המהלכים שכדאי לקדם כעת, איך לשמור על רגישות לרצונות הצרכנים, ואיך להגדיל מכירות בלי להיתפס בציניות • כתבה ראשונה בסדרה

שירה ספיר 31.10.2023
צילום מתוך הקמפיין got milk?

זה היה אחד הקמפיינים המוצלחים. וזה לא הספיק

350 ידוענים גויסו לקמפיין נגד ירידה בצריכת חלב שנחשב לאחד המושקעים • אביב וולף, מנכ"ל חברת תחליפי החלב רימילק, עם ההוכחה לכך שבאזז מטורף הוא לא הכול בשיווק • מדד המותגים 2023

אביב וולף 03.10.2023
אדם סילבר מעניק לניקולה יוקיץ' את תואר ה־MVP / צילום: Associated Press, Jack Dempsey

כדורסל מעולם אחר: המותג המתחדש של ליגת ה־NBA

אמיר די־נור, מנכ"ל eBay ישראל, מתאר כיצד ליגת הכדורסל האמריקאית מתמודדת עם האתגר הגדול ביותר של מנהלי מותגי ענק - איך להישאר רלוונטיים לאורך זמן • מדד המותגים 2023: המנכ"לים הבכירים במשק מספרים על המהלך השיווקי שהשפיע עליהם

אמיר די־נור מנכ"ל eBay ישראל 02.10.2023
פיל נייט, מייסד נייקי / צילום: NIKE Inc

עצה ששווה 15 מיליון דולר: הכירו את האיש שהפך את נייקי לענקית

נייקי המריאה הודות לפילוסופיה הייחודית של המייסד פיל נייט: "אני לא יודע, אולי אלמד לאהוב את זה" • מהנעליים ועד שם החברה והלוגו - כמה מההחלטות החשובות ביותר בקריירה שלו היו אלה שהוא לא כל־כך התלהב מהן • מדד המותגים 2023

The Wall Street Journal 23.09.2023
איך לשלב את העובדים במערך השיווק של החברה / איור: גיל ג'יבלי

המשפיענים החדשים: איך לשלב את העובדים במערך השיווק של החברה

שגרירי מותג הם כבר חלק בלתי נפרד מעולם השיווק, אך מדוע לא להיעזר בעובדים בדיוק לאותה מטרה? • החברה תשקיע במתן כלים והכשרות ותקבל בתמורה קידום אותנטי, ואילו העובדים הנבחרים יעשירו את הרזומה המקצועי ויחזקו את המותג הפרטי שלהם

שרון ישראל 19.09.2023
הפקולטה לניהול. מי המרוויחים הגדולים מהשעמום שלנו / צילום: Shutterstock

רמות השיעמום בעלייה, ואנחנו מוצאים את הנחמה בטלפונים. מי המרוויחים הגדולים מזה?

חוויית השיעמום זוכה לתשומת-לב גוברת בשנים האחרונות • לצד הסכנות שבו הוא מציג הזדמנות כרגש שיכול להניע את הצרכנים לפעולה - ויש לכך יש השלכות על האסטרטגיה השיווקית • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

צחי טיבי 13.09.2023
קייט האדסון וחנות של המותג פבלטיקס שבבעלותה / צילומים: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב, Jordan Strauss/Invision/AP

מותג משלך: כך זינק חלקם של המפורסמים בשוק המכירות הקמעונאיות

לפי מחקר של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL, בשנים האחרונות הוקמו בארה"ב עשרות מותגים חדשים ע"י מפורסמים, רובם שחקנים ומוזיקאים • רק מעטים מגיעים לשלב החנויות הפיזיות, בעוד רובם "נתקעים" בשלב אתר האיקומרס או שיתופי־פעולה - כפי שקורה בארץ

גלית חתן 05.09.2023
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
אייל באומל, נשיא yoola / צילום: כדיה לוי

בגיל 9 היא מרוויחה מיליון דולר בחודש. זה האיש שהפך אותה לאימפריה

הוא עומד בראש חברת yoola שמנהלת 3,000 ערוצי יוטיוב עם 10 מיליארד צפיות בחודש, הפך את לייק נסטיה בגיל 9 לאימפריה שמרוויחה מיליון דולר בחודש, ובקרוב יכניס לשוק הסיני את היוטיובר המוביל בעולם מיסטר ביסט • אייל באומל מיצב עצמו כאחד השמות הכי חמים בתעשיית יוצרי התוכן • ובקרוב ישיק מיזם עם כוכב "דברים מוזרים"

גלית חתן 31.08.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 485 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 31