שיווק

כתבות אחרונות

 
המשפיענית הטכנולוגית אלי ק. מילר עם פסל של דמותה בוושינגטון / צילום: מתוך לינקדאין

בלי להתפזר, בלי למכור ובלי לבנות על המנכ"ל: כך עובדים משפיעני ההייטק

שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי

ארז רז 08.03.2023
גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה. האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? / צילום: Unsplash, Alexander Sergienko

האם יש דבר כזה שיווק נשי? מנהלות בכירות מנסות לענות על השאלה

גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה, אך האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? • סמנכ"ליות שיווק בחברות מובילות בישראל מנתחות את הסוגיה ומציגות דוגמאות מישראל ומהעולם

שירה ספיר 08.03.2023
צילום: Shutterstock

עבודת אנשי השיווק סובלת מעודף מידע והם זקוקים לפתרונות שיספקו להם את השורה התחתונה

מנכ"ל חברת סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות: "הטכנולוגיה שלנו שמאפשרת לספק בזמן אמת לאנשי השיווק תמונה מלאה, נקייה מרעשי רקע, ותובנות ברורות ומעשיות, מכל זירות השיח והמדיה היא היתרון המובהק מול שלנו המתחרים בשוק הישראלי"

רועי צור 01.03.2023
ערן תור, מנכ''ל לגו / צילום: איל יצהר

5 התובנות המפתיעות של יבואן לגו על שיווק פיזי

לייצר אירועים שיתכתבו עם המוצר, להעסיק עובדים שמדברים בשפה של הלקוח, להקפיד על ערכים שחשובים לדור הנוכחי, לקבוע מנגנון לקבלת פידבקים ולייצר קשר אישי • ערן תור, שהחודש הפך את לגו לרשת בישראל ופותח חנות שנייה של נינטנדו, חולק 5 תובנות שיווקיות

שירה ספיר 18.02.2023
הפקולטה לניהול. למה כל כך קשה לחזות התנהגות של לקוחות? / צילום: Shutterstock

התאגידים יודעים עלינו הכול, אז איך זה שאנחנו עדיין מקבלים פרסומות לא רלוונטיות?

שיעור התגובה של לקוחות להצעות שיווק הוא 0.5% ואף פחות מזה • מודל שיצליח לצפות מראש אילו מוצרים ושירותים ירצה לרכוש כל לקוח, יגדיל את התשואה הכספית • אלא שבניית מודל חיזוי כזה היא תהליך מורכב, שכן המשתנים בו הם רבים. איך בכל זאת אפשר לשפר אותו? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' יעקב זהבי 02.02.2023
מותג האיפור ספורה בתוך סניף KOHL'S. ייצוג קטן בחנויות גדולות / צילום: Shutterstock
קמעונאות | ניתוח

הקמעונאים מדברים על דור ה-Z, אבל כדאי להם להתכונן לדור האלפא

בעוד שהקמעונאים מתרגלים לבינה המלאכותית ומצמצמים חנויות בהתאם לרוח התקופה, מחכה להם משימה חשובה לא פחות: היערכות לאינטראקציה עם דור האלפא שנולד מ־2010 ואילך • 5 תחזיות לשנת 2023 מתוך כנס הקמעונאות המוביל NRF שנערך החודש בניו יורק

עומר וידן 31.01.2023
שרון ישראל / צילום: איל יצהר

המנכ"לית שמתמחה בשיווק ובמיתוג מעסיק: "משבר זה המאני טיים. איך אני שומר על הערכים"

קבוצת המדיה הבינלאומית ISMG רכשה לאחרונה את סוכנות השיווק שהקימה יחד עם שותפה ארז רז, שהפך גם לבן זוגה, לפני 15 שנה • "זה מהלך שמאפשר לבצע קפיצה אמיתית לשוק גלובלי - ולא דרך חברות ישראליות. אנחנו ממשיכים לנהל ולקבל החלטות" • שיחה קצרה עם שרון ישראל, מנכ"לית אקסטרה מייל

דורון אביגד 14.01.2023
בקרוב נראה גל של משקפי AR ו־VR עם הרבה יותר תוכן / צילום: Shutterstock

המגמות החשובות שעולם השיווק והפרסום צריך להכיר ולהפנים ב-2023

חברות חדשות-ישנות ירחיבו את הנתח שלהן בשוק הפרסום, בינה מלאכותית יצרנית תתפוס תפקיד משמעותי, המטאוורס יקרום עור וגידים, המשפיענים ירחיבו את פעילותם, והטיקטוק יאבד ממעמדו • השנה הדיגיטלית הקרובה תהיה יותר סוערת ומטלטלת, ורצוי להיערך אליה נכון

משה רדמן 08.01.2023
אודי כגן בקמפיין ביטוח 9

להזדהות עם המסר: כך הפכו הפרסומות של שופרסל וביטוח 9 לאהובות ביותר

הצופים מתחברים להומור שמייצרים אירנה ולאב המאותגר טכנולוגית, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מחוץ לדירוג נותרת הפרסומת של מאזדה, שלוקחת על עצמה את התפקיד של גופים ציבוריים, ויוצאת נגד האלימות בדרכים

גלית חתן 29.12.2022
בנייה חדשה. רק 5,100 עסקאות נחתמו באוקטובר 2022 / צילום: Shutterstock

עסקאות הנדל"ן נחתכו, המחירים עוד לא: איך מוכרים דירות בשוק שנמצא בירידה ומה צפוי ב-2023

הירידה במספר העסקאות מורגשת היטב במשרדי המכירות, אלא שעדיין קשה לראות את ההשפעה שלה במחירי הדירות • גלובס בדק כיצד מתמודדים משווקי הדירות עם הירידה בביקוש ומה התחזית שלהם לגבי השנה הבאה

יאסר ואקד 24.12.2022
תמונה שDALL-E יצר מתוך ההגדרה Artificial intelligence and an artist draw together with an galaxy in the background, in a Baroque style / צילום: DALL-E

מקצועות השיווק והפרסום עומדים להשתנות מהיסוד, ומי שלא ייערך - ייעלם

בעוד שנים ספורות, איש הקרייאיטיב הטוב ביותר לא יהיה האדם הכי מצחיק שמכיר את כל הפרסומות ששודרו אי-פעם, אלא דווקא זה שיהיה בקיא בתאטרון, בהיסטוריה או בזואולוגיה • למה? כי את החיבור בין תחומים כל-כך שונים לכאורה הבינה המלאכותית לא תדע לעשות, והוא כן

משה רדמן 11.12.2022
לייב סטרימינג של חברת האיקומרס האסיאתית Xinxuan / צילום: Shutterstock

האנליסטית הבכירה מזהירה קמעונאים: "היום הלקוח הוא המותג, לא אתם"

דברה וינזוויג, מייסדת חברת המחקר קורסייט ריסרץ' ומי שמנתחת את עולם הקמעונאות יותר מ־20 שנה, משוכנעת שכוחם של הצרכנים גדול מאי־פעם • בראיון לגלובס היא מצביעה על המגמות בענף: יותר ערוצי מכירה של לייב סטרימינג ואתרי מרקט פלייס והפיכת ה־NFT לקהילה

שירה ספיר 06.12.2022
אילוסטרציה: shutterstock

ללמוד מטעויות של אחרים: החברות שהבינו מה הן עושות לא נכון בשיווק המוצר שלהן

אייסקיור עקפה את המנתחים, מונפורט הבינה שהיא צריכה לספק את השירות בעצמה: כך הן התגברו על ההתנגדויות בשוק למוצרים שלהן

גלי וינרב 30.11.2022
תאום דיגיטלי בעולם המטאוורס / אילוסטרציה: Shutterstock

מותגים רבים כבר במטאוורס: האם גם בחברה שלכם משתמשים בתאום דיגיטלי?

המטאוורס מאפשר כבר היום לחברות מותגים ליצור עולמות וירטואליים המהווים מעין "מגרש משחקים" לכל פרויקט או תרחיש • אריקסון, BMW ו־iRobot כבר משתמשות ביכולת הזו להשקת עדכונים חדשים, וגם בענף הפרסום יכולים למצוא בה עניין

משה רדמן 06.11.2022
פיצה מקפיצה של מעדנות (תנובה)  מילקי קצפת של שטראוס  מילקשייק של יטבתה  מק צ'יקן של מקדונלד'ס / צילום: יח''צ

פיצה מקפיצה, מעדן הגולן ומק צ'יקן: מה עומד מאחורי השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון

לצד החשש העכשווי מהיעלמותם של מוצרים מהמדפים בשל מריבות הספקים והקמעונאים, ישנה מגמה הפוכה: חזרתם של מוצרים אהובים משנים קודמות • השילוב בין תחושות נוסטלגיה ושאיפה ליציבות אצל הצרכנים, לבין הצורך של חברות לרכוש את אהדתם, מייצר רווח כפול בהשקעה נמוכה

שירה ספיר 05.11.2022
חצי שעה של השראה. ערן גפן בשיחה עם עם רן רסקה / צילום: מנחם רייס, באדיבות רזידנט

רן רסקה רצה לעבוד מחוף הים, אבל במקום הוא מוכר מזרנים במיליארד דולר

מתברר שגם גישה שמרנית עם מכירות טלפוניות יכולה לייצר צמיחה מהירה ומכירות היסטריות • מייסד חברת המזרנים רזידנט רן רסקה מסביר איך יוצרים הצעת ערך מנצחת, ולמה לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל • חצי שעה של השראה

ערן גפן 04.11.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 485 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 31