שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

שירות הלקוחות בפני מהפכה

החוק החדש יחייב חברות להשקיע בטכנולוגיות חדשות ובהכשרת כוח-אדם

נועם גונן 05.09.2018
איתן כבל / צילום: יונתן בלום

חזון אחרית הימים? חברות יחויבו למענה טלפוני בתוך 6 דקות

סעיף חשוב בהצעת החוק קובע כי הוא יחול כל החברות ללא יוצא מהכלל • לשם היערכות בקרב החברות, החוק ייכנס לתוקף בעוד כשנה • יוזם ההצעה, ח"כ איתן כבל: "עשינו מהפכה של ממש"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2018
קובי הבר / צילום: איל יצהר

שירות בביטוח: ביטוח ישיר ו-AIG מככבות; מנורה ואיילון למטה

החברות המובילות בדיגיטציה: כלל ביטוח ו- AIG ישראל • סגן בכיר לממונה: "בין הענפים שאנו מזהים כאתגר, ענף הביטוח הסיעודי וביטוחי אובדן כושר עבודה"

רון שטיין 11.06.2018
איתן כבל / שלומי יוסף

הצעת חוק: לא נצטרך להמתין מעל 6 דקות לנציג שירות

הצעת החוק תקפה לכל החברות במשק, כולל ענפים שהורגלו להיות מוחרגים כמו ביטוח • ההצעה מגדירה מפורשות כי מענה של נציג שירות אנושי יינתן בפרק זמן של עד 6 דקות, והיא עוקפת את הקבוע בחוק כיום, לפיו החברות חייבות לספק מענה בטווח של עד 3 דקות

מיכל רז-חיימוביץ' 22.05.2018
נציגת שירות / צילום: Shutterstock

נציגי השירות של הוט ובזק יהיו חייבים לענות לכם תוך 6 דקות

משרד התקשורת פרסם היום שורה של תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות • חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו

מיכל רז-חיימוביץ' 21.05.2018
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
yes | לפני כולם

51% מהתלונות למועצת הכבלים והלוויין ב-2017: נגד הוט

מספר התלונות שהפנו צרכנים נגד הוט הכפיל את עצמו ביחס לשנה הקודמת והגיע ל-1,500 • גידול של 22% בכלל התלונות למועצה • העלייה המשמעותית ביותר - 112% - בנוגע להערמת קשיים בניתוק מחברה

מיכל רז-חיימוביץ' 08.05.2018

מועצת הכבלים נגד הוט: הליך בירור בשל זמני המתנה ארוכים

ההליך נוגע ל-45 מקרים בהם נמצא כי זמן ההמתנה למענה הגיע עד ל-42 דקות, באופן שחורג ממה שנקבע ברישיון החברה ■ הוט: "במקום להצדיע על המהפכה שעשינו בתחום השירות, המועצה בוחרת לעסוק בממצאי בדיקות נקודתיות"

יונתן כיתאין 06.12.2017
מלחמת התשה / צילום: רויטרס - Yuriko Nakao

כל השיטות שנועדו לגרום לכם לוותר על זכויות שמגיעות לכם

טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך

צאלה קוטלר הדרי ומיקי לוי 04.11.2017
טלפנית / צילום: שאטרסטוק

מחקר של נייס: העסקים מרוצים מעצמם - הלקוחות פחות

המחקר התבסס על סקר בקרב 300 מקבלי החלטות במרכזי שירות ופניות צרכנים מול 700 צרכנים ■ ביותר מ-10 ערוצי שירות דירגו הצרכנים את השירות בציון נמוך ב-17% בממוצע מהדירוג שהעניקו העסקים לעצמם

מיכל רז-חיימוביץ' 10.10.2017
חדוה בר / צילום: איל יצהר
בנק ישראל | לפני כולם

בנק ישראל רוצה לשפר פעילות המוקד הטלפוני בבנקים

לפי טיוטה חדשה שמתגבשת, הבנק בוחן אפשרות לדרוש מהבנקים גישה למענה אנושי גם ללא שימוש בסיסמה ■ הרקע: ההתייעלות בבנקים וסגירת הסניפים

עירית אבישר 08.08.2017
טלפנית / צילום: שאטרסטוק

בקרוב: מענה אנושי במוקדי השירות כבר בתפריט הראשון

למרות הלחצים - ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתחייב את החברות להעניק מענה אנושי טלפוני במוקדי השירות מיד בתחילת השיחה

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2017
לייבפרסון IBM / מתוך יוטיוב

שת"פ של IBM ולייבפרסון: שירות לקוחות ע"י בוט ונציג אנושי

הפלטפורמה "LiveEngage With Watson" מאפשרת ללקוחות הקצה ליצור קשר עם המותגים הגדולים באמצעות המובייל ולקבל מענה באופן מיידי מבוטים ■ נציג אנושי יתערב בשיחה רק במקרה בו הבוט אינו מספק מענה משביע-רצון

שירות גלובס 19.06.2017
דורית סלינגר/ צילום: דרור סיתהכל

"ב-3 השנים האחרונות דירוג השירות עשה טוב לענף הביטוח"

רשות שוק ההון בראשות דורית סלינגר פרסמה זו השנה השלישית את מדד השירות בענף הביטוח ■ המובילות לשנת 2016 - החברות הישירות AIG וביטוח ישיר, הבולטות לחיוב ■ בתחתית המדד: איילון, הכשרה, מגדל, כלל ביטוח, הפניקס, הראל ומנורה מבטחים

רון שטיין 28.05.2017
נטפליקס מציגה /  צילום: בלומברג
לפני כולם

לקראת נטפליקס בעברית: מקימה מוקד תמיכה מקומי

פרסמה מודעה לחיפוש תומכים בעברית תמורת שכר הוגן

 

 

גד פרץ 22.03.2017

הוט פותחת מוקד שירות חדש באשדוד - תגייס 150 עובדים

סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים בהוט: "לא נפסיק להשקיע בשיפור השירות ובשמירה על שביעות-רצון גבוהה של לקוחותינו" ■ ב-2016 הועברו נגד הוט כ-950 תלונות למועצת הכבלים והלוויין

יוסי ניסן 16.02.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 24