האב נפטר, הבת הקפיאה את חשבון הבנק שלו - אך זה לא הפריע להוט מובייל לנסות להמשיך לגבות ממנו תשלום על חודשיים נוספים ■ הוט מובייל: "נפלה לצערנו טעות, מתנצלים; המנוי זוכה"
החוויה מלפני כמה שנים נחרטה עמוק בלבי העדין: בלגן, דחיפות, צעקות ושירות נוראי ■ לא עוד ■ כתבה רביעית בסדרה: דרור פויר בעקבות התורים המייגעים בישראל
חברת הסלולר מצאה שיטה חדשה לדחוף ללקוחות מוצרים - "קיט" ■ פלאפון: "מדובר באנשים בני 65; אנו מתייחסים לאנשים בגיל זה כשאנשים רלוונטיים, חדי-מחשבה ולשון"
אחרי שיצאו בשנה שעברה בקמפיין פרסומי נרחב הטוען לקיצור זמני ההמתנה ושיפור שירות הלקוחות, שיחות אגרסיביות של נציגי הוט מציירות תמונה קצת שונה
באפליקציית MY HOT ניתן לבצע תיאום טכנאי, לדווח על תקלות, לקבל מידע אישי, לצפות בחשבונית, לעדכן פרטים אישיים, לעדכן מעבר דירה ועוד ■ בקרוב: שירות הקלטת תכניות מרחוק
מהדוח שפרסמה רשות התקשוב הממשלתי עולה כי המשרדים המובילים בשביעות-הרצון מהשירות הם המשרד לשירותי דת, משרד הביטחון, הרשות לזכויות ניצולי שואה והמוסד לביטוח לאומי
יש מעסיקים שמכריחים את עובדיהם להיראות שמחים בעבודה. האם זה כדאי להם?
צרכנים שרוכשים ביטוח למוצרי חשמל בתום תקופת האחריות נתקלים בבעיות בבואם לקבל את השירות המובטח ונותרים חסרי אונים מול "האותיות הקטנות" ■ השבוע יצא ביהמ"ש לתביעות קטנות נגד התופעה
זאת במחצית הראשונה של השנה ■ הנושאים העיקריים שהטרידו את המנויים: תעריפים וחיובים שנויים במחלוקת; ושידורי הספורט - שהתלונות עליהם רשמו זינוק של 64%
בשלב ראשון ה-Partner Bot יציע מענה אוטומטי לשאלות בנושא חבילות הגלישה ומועד חידושן ■ אם הלקוח ירצה המשך שירות לקוחות, הוא יופנה לצ'ט עם נציג שירות אנושי
כך עולה מנתוני מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר ■ מזכירות בתי המשפט צוינה כגוף הממשלתי הנוח ביותר לעסקים, לאחר שברוב המדדים הקודמים צוינה כמעניקת השירות הגרוע ביותר
יוצאת בקמפיין הכולל 3 סרטונים שעוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (דרכים ליצירת קשר) ושירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד
מידת החשיבות של המחיר בעיני הציבור - כ-38%; תחום האמינות וההגינות עולה משמעותית לרמה של 26% (לעומת 11% אשתקד), ותחום שירות הלקוחות תופס כ-25%
אתם סקרנים לגבי מצב הכלכלה? תשאלו את מוקד השירות הטלפוני הקרוב באיזה קצב מתחלפים בו העובדים
הצעה לבזק: אל תבטיחו הבטחות טכנולוגיות, המגובות בשירות גרוע
הוט הזמינה את לקוחותיה לסיעור מוחות לפיתוח אפליקציית שירות לקוחות ■ בין ההצעות שעלו: חיסכון בזמן, התרעה על תקלות וגישה לדרג הניהולי
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק