שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
הוט מובייל / צילום איל יצהר

מנוי הוט מובייל נפטר - אך בחברה התעקשו לקבל את הכסף

האב נפטר, הבת הקפיאה את חשבון הבנק שלו - אך זה לא הפריע להוט מובייל לנסות להמשיך לגבות ממנו תשלום על חודשיים נוספים ■ הוט מובייל: "נפלה לצערנו טעות, מתנצלים; המנוי זוכה"

עדי רם 07.02.2017
מספרך בתור / צילום: דרור פויר

הלו, זה ישראל פה? התור טס בביטוח לאומי, העובדים אדיבים

החוויה מלפני כמה שנים נחרטה עמוק בלבי העדין: בלגן, דחיפות, צעקות ושירות נוראי ■ לא עוד ■ כתבה רביעית בסדרה: דרור פויר בעקבות התורים המייגעים בישראל

דרור פויר 21.01.2017

פלאפון ממשיכה לחלק "מתנות" ללקוחות - ולגבות עליהן אלפי שקלים

חברת הסלולר מצאה שיטה חדשה לדחוף ללקוחות מוצרים - "קיט" ■ פלאפון: "מדובר באנשים בני 65; אנו מתייחסים לאנשים בגיל זה כשאנשים רלוונטיים, חדי-מחשבה ולשון"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.01.2017
שירות לקוחות הוט/ צילום: שאטרסטוק

שיווק אגרסיבי: האזינו לנציגי הוט מפעילים לחץ על לקוחה

אחרי שיצאו בשנה שעברה בקמפיין פרסומי נרחב הטוען לקיצור זמני ההמתנה ושיפור שירות הלקוחות, שיחות אגרסיביות של נציגי הוט מציירות תמונה קצת שונה

שירות גלובס 10.01.2017
קמפיין הוט   / צילום מסך

הוט משיקה אפליקציית שירות לקוחות: זה מה שהיא מציעה

באפליקציית MY HOT ניתן לבצע תיאום טכנאי, לדווח על תקלות, לקבל מידע אישי, לצפות בחשבונית, לעדכן פרטים אישיים, לעדכן מעבר דירה ועוד ■ בקרוב: שירות הקלטת תכניות מרחוק

מיכל רז-חיימוביץ' 26.12.2016

דוח איכות השירות הממשלתי לציבור: אלה המשרדים המובילים

מהדוח שפרסמה רשות התקשוב הממשלתי עולה כי המשרדים המובילים בשביעות-הרצון מהשירות הם המשרד לשירותי דת, משרד הביטחון, הרשות לזכויות ניצולי שואה והמוסד לביטוח לאומי

מיכל רז-חיימוביץ' 20.12.2016
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

והיית אך שמח

יש מעסיקים שמכריחים את עובדיהם להיראות שמחים בעבודה. האם זה כדאי להם?

יעל מהודר 16.10.2016
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי

בטיפול ביהמ"ש: מוכרים ביטוח למוצרי חשמל - אך לא נותנים שירות

צרכנים שרוכשים ביטוח למוצרי חשמל בתום תקופת האחריות נתקלים בבעיות בבואם לקבל את השירות המובטח ונותרים חסרי אונים מול "האותיות הקטנות" ■ השבוע יצא ביהמ"ש לתביעות קטנות נגד התופעה

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2016
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

מועצת הכבלים והלוויין: ירידה משמעותית בתלונות נגד הוט

זאת במחצית הראשונה של השנה ■ הנושאים העיקריים שהטרידו את המנויים: תעריפים וחיובים שנויים במחלוקת; ושידורי הספורט - שהתלונות עליהם רשמו זינוק של 64%

מיכל רז-חיימוביץ' 08.08.2016
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

פרטנר משיקה פיצ'ר חדש: שירות לקוחות בצ'ט של פייסבוק

בשלב ראשון ה-Partner Bot יציע מענה אוטומטי לשאלות בנושא חבילות הגלישה ומועד חידושן ■ אם הלקוח ירצה המשך שירות לקוחות, הוא יופנה לצ'ט עם נציג שירות אנושי

יוסי ניסן 07.08.2016
סניף של משרד הפנים / צילום: תמר מצפי

המגזר העסקי מדווח על שיפור השירות במשרדי הממשלה

כך עולה מנתוני מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר ■ מזכירות בתי המשפט צוינה כגוף הממשלתי הנוח ביותר לעסקים, לאחר שברוב המדדים הקודמים צוינה כמעניקת השירות הגרוע ביותר

יובל אזולאי 19.07.2016

הוט בהצהרה מחייבת: "משהו טוב קורה בשירות הלקוחות"

יוצאת בקמפיין הכולל 3 סרטונים שעוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (דרכים ליצירת קשר) ושירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד

מיכל רז-חיימוביץ' 16.05.2016
ארנק סלולרי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מיטב דש על שוק התקשורת: הציבור מעדיף שירות ולא מחיר

מידת החשיבות של המחיר בעיני הציבור - כ-38%; תחום האמינות וההגינות עולה משמעותית לרמה של 26% (לעומת 11% אשתקד), ותחום שירות הלקוחות תופס כ-25%

גד פרץ 15.05.2016
ראיון עבודה / צילום:   Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוזבים את מקום העבודה הם סנונית המבשרת על האביב הכלכלי

אתם סקרנים לגבי מצב הכלכלה? תשאלו את מוקד השירות הטלפוני הקרוב באיזה קצב מתחלפים בו העובדים

שרה אוקונור, פייננשל טיימס 22.04.2016

תקלה ברביעי? יתוקן עד ראשון

הצעה לבזק: אל תבטיחו הבטחות טכנולוגיות, המגובות בשירות גרוע

ליאת רון 07.04.2016

הוט רוצה לשפר את השירות: עובדת על אפליקציית שירות לקוחות

הוט הזמינה את לקוחותיה לסיעור מוחות לפיתוח אפליקציית שירות לקוחות ■ בין ההצעות שעלו: חיסכון בזמן, התרעה על תקלות וגישה לדרג הניהולי

מיכל רז-חיימוביץ' 30.03.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 24