ממליצה לשר התחבורה שלא לאשר לאל-על לטוס יותר מפעמיים ביום בקו נתב"ג-אילת - ורק 5 ימים בשבוע ■ בנוסף מומלץ כי אל-על לא תורשה לקבל כאמצעי תשלום עבור טיסה לאילת נקודות של מועדון הנוסע המתמיד
כזכור, ארקיע וישראייר עתרו לבג"ץ לאחר ששר התחבורה ישראל כץ התיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת
משרד התחבורה אישר למועצה לשכור חברת הסעות פרטית שתפעיל מטעמה את כל קווי התחבורה הציבורית בגולן, לתקופה של 6-12 שנים, במקום "אגד" ■ משרד התחבורה: המחיר ירד ב-20% והשירות ישתפר
עתרה לבג"ץ נגד החלטת שר התחבורה ישראל כץ להתיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת ■ עתירתה של ארקיע מצטרפת לעתירה שהגישה שלשום ישראייר נגד אותה החלטה
לדברי ישראייר, הסוגיה של הוספת מוביל נקוב לאילת לא נבחנה בצורה יסודית ועל-פי הנדרש בחוק, ועל כן החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ פסולה
המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, אלכס לנגר, תקף: "משרדי הממשלה מעניקים רכבים לעובדים ומדיניות רשות המיסים מעודדת רכבי ליסינג" ■ רכז תחבורה באוצר, אודי אדירי: "צריך להקצות נתיבים בלעדיים לאוטובוסים ולשפר השירות לנוסעים"
כזכור, לאחרונה הודיע שר התחבורה ישראל כץ כי אל-על תקבל אישור להפעלת קו טיסות פנים-ארצי נתב"ג-אילת ■ למרות שהקו טרם נחנך רשמית, אל-על הזמינה מחר את כלי התקשורת להצטרף לטיסה
הסניף החדש יקל על הלחץ בסניף משרד הרישוי הקיים בתלפיות ■ שר התחבורה: עד סוף השנה שני סניפי רישוי נוספים במגזר הערבי - בנצרת וברהט
שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
עוד נמצא בסקר שערכה המועצה לצרכנות כי מעל 51% מהנשאלים לא ידעו כי חברות תעופה זרות, המפעילות קווי תעופה לישראל וממנה, עוברות מעל מדינות עוינות במהלך הטיסות
"המהפכה הטכנולוגית משנה את שוק התקשורת והמשמעויות שלה יהיו אדירות, אם ישראל לא תהיה מחוברת ומקושרת זה יפגע בגופים עסקיים מובילים במדינה"
החברה ביקשה משר התחבורה ישראל כץ לשנות את הקביעה כי בכל נסיעה יתקיים מכרז בין כלל חברות התעופה הטסות מישראל ואליה, והעובדים יטוסו באמצעות החברה שתציע את ההצעה הזולה ביותר
10 מתןך 75 אוטובוסים שנבדקו הורדו מהכביש בגלל ליקויי בטיחות ■ שר התחבורה: "מדובר בתופעה חמורה"
כ"ץ ממשיך במדיניות של קודמו, שאול מופז, שטען שיש ליצור אפליה מתקנת, ולהגדיל את ההשקעה בתשתיות במגזר הדרוזי והערבי ■ ביקש תוכנית להגדלת ההשקעה גם במגזר הערבי
אל-על טענה בעתירתה כי אין להגדיל את תדירות הטיסות של bmi בקו מלונדון לת"א מבלי שיוסדרו תחילה אישורי הנחיתה וההמראה של אל-על בהית'רו ■ בדיון שנערך היום הצהירה המדינה כי תנסה לסייע לאל-על בפתרון הבעיה
באוצר מבטיחים כי הרפורמה לייבוא מקביל תוזיל את מחירי המכוניות העממיות. בפועל השוק עובד אחרת לגמרי
בצלאל סמוטריץ'ישראל כ"ץמטרומירי רגבמשרד התחבורהעמירם ברקתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה