תלונות

כתבות אחרונות

 

ביטוח ישיר ושירביט - בראש מדרג האוצר לתלונות הציבור

הדוח השנתי של האוצר: רובן המכריע של התלונות לאוצר היו בנושאי ביטוח ■ ליקויים נמצאו בכל תחום מבוקר: החיסכון הפנסיוני, סוכנים ויועצים וניהול סיכונים

רון שטיין 15.08.2012

לקוחות חברות הסלולר: מבטיחים לנו הבטחות-שווא

תלונה נגד סלקום שפורסמה ב"גלובס" עוררה סערה והציפה את המערכת בשלל תלונות על חברות הסלולר בגין הבטחות-שווא ■ האם נציגי השירות משווקים במכוון חבילות לא רלבנטיות, בידיעה שעוד חודש החברה תתנער מהן?

מיכל רז-חיימוביץ' 02.08.2012

"85% מהתלונות המוגשות נגד עורכי דין הן תלונות-סרק"

יו"ר ועדת האתיקה במחוז ת"א, עו"ד אפרים נוה, מציע להתקין כללים שיאפשרו לוועדות האתיקה להטיל הוצאות על מתלוננים שהתברר כי התלוננו ממניעים זרים

יובל יועז 17.05.2012

"המגמה היא לאפשר תלונות מהציבור לגוף המבקר את הפרקליטות"

נכון לעכשיו, היועמ"ש וינשטיין דבק בעמדתו כי בתוך שנה לאחר תחילת עבודת נציבות הביקורת על הפרקליטות, תיבחן מחדש שאלת התלונות מהציבור

יובל יועז 01.05.2012

מ-2006: זינוק של 600% במספר התלונות למשרד התקשורת

‏בשנה החולפת התקבלו 14,413 פניות מהציבור - גידול הנובע בעיקר ממודעות גוברת של הצרכנים ‎■ אחוז התלונות המוצדקות בסלקום ב-2011 - הקטן ביותר

אפרת אהרוני 25.03.2012

שנה שלישית ברציפות: ביטוח לאומי הוא שיאן תלונות הציבור

‎‎לפי דוח נציב תלונות הציבור שהוגש היום ליו"ר הכנסת, ב-2011 התקבל מספר שיא של כ-15 אלף תלונות ■‏‎‎‏ כ-30% מהתלונות נמצאו מוצדקות ‏

‎‎אלה לוי-וינריב‏ 20.03.2012

דוח "אמון הציבור" על ענף הסלולר: הכי פחות תלונות - נגד סלקום

מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות

אפרת אהרוני 15.03.2012

המועצה לצרכנות: עלייה של 40% במספר התלונות תוך שנה

השנה הסוערת שידעו הצרכנים הישראליים הזרימה אלפי תלונות נגד חברות התקשורת, נגד עסקים שלא החזירו כסף כחוק, נגד חברות תיירות שאכזבו את הנופשים ונגד יצרניות המזון שהקטינו את האריזות אבל לא את המחיר

אפרת אהרוני 11.03.2012

האם נמלים ותיקנים נמשכים למתקן המים של תמי 4?

כך, לפחות, עולה מתלונות של לקוחות ■ שטראוס מים בתגובה: "אין לנו קשר לכך"

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 04.03.2012

רק חצי אחוז מפניות הציבור במשרד המשפטים התגלו כמוצדקות

עפ"י דוח האגף לביקורת פנימית ופניות הציבור במשרד המשפטים לשנת 2010 שפורסם היום, מתוך יותר מ-7,000 פניות שהתקבלו - רק 42 התבררו כמוצדקות

יובל יועז 08.02.2012

"חברת הסלולר ניפחה חוב בהוצל"פ ל-25,000 ש' על קו ללא שימוש"

גולשים רבים שלחו תגובות לאתר "גלובס" עם סיפורים על דורסנות חברות הסלולר בעקבות פרסום טורו של דרור פויר בסופ"ש ■ היכנסו וקראו על הצרכן שדיבר 0 דקות וחויב ב-650 ש', על חברת התקשורת ש"קיבעה" את שער הדולר כרצונה ועוד

שירות גלובס 04.12.2011

עלייה של 16% בתלונות על אלימות נגד נשים ב-2010

בינואר 2011, לאחר הרשעתו של הנשיא לשעבר משה קצב, נרשם גידול של 16% במספר הפניות על אלימות, תקיפה והטרדה מינית, לעומת מספר התלונות ב-2009

שירות גלובס 21.11.2011

משרד התקשורת יפסיק לטפל בתלונות שהגיעו עד 2010

זאת על רקע מחסור בכוח-אדם ■ במשרד הוחלט להפנות את המשאבים הקיימים לטיפול בתלונות חדשות יותר שהתקבלו מתחילת 2011, אך מדגישים כי התלונות הישנות לא יימחקו

אפרת אהרוני 27.10.2011

פגם במוצר ואיחור באספקה: על מה מתלוננים צרכנים בענף הריהוט?

ממערכת ספות שהגיעה בצבע לא נכון ועד ארון שלא הגיע בזמן - אחרי ענף התקשורת ובמקום טוב לצד ענף התיירות, ענף הריהוט מייצר שורה ארוכה של צרכנים ממורמרים

מיכל רז-חיימוביץ' 30.05.2011

שוב בכותרות: זינוק של 37% בתלונות נגד חברות הסלולר

בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"

אפרת אהרוני 17.05.2011

תלונה: כלל בריאות חייבה לקוח על פוליסות שלא רכש

הלקוח טען כי לא קיבל העתקים מהפוליסה שרכש ולא מאלה שהתווספו אליה ■ בא-כוחה של החברה טען לאי-הבנה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.04.2011

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7