הדוח השנתי של האוצר: רובן המכריע של התלונות לאוצר היו בנושאי ביטוח ■ ליקויים נמצאו בכל תחום מבוקר: החיסכון הפנסיוני, סוכנים ויועצים וניהול סיכונים
תלונה נגד סלקום שפורסמה ב"גלובס" עוררה סערה והציפה את המערכת בשלל תלונות על חברות הסלולר בגין הבטחות-שווא ■ האם נציגי השירות משווקים במכוון חבילות לא רלבנטיות, בידיעה שעוד חודש החברה תתנער מהן?
יו"ר ועדת האתיקה במחוז ת"א, עו"ד אפרים נוה, מציע להתקין כללים שיאפשרו לוועדות האתיקה להטיל הוצאות על מתלוננים שהתברר כי התלוננו ממניעים זרים
נכון לעכשיו, היועמ"ש וינשטיין דבק בעמדתו כי בתוך שנה לאחר תחילת עבודת נציבות הביקורת על הפרקליטות, תיבחן מחדש שאלת התלונות מהציבור
בשנה החולפת התקבלו 14,413 פניות מהציבור - גידול הנובע בעיקר ממודעות גוברת של הצרכנים ■ אחוז התלונות המוצדקות בסלקום ב-2011 - הקטן ביותר
לפי דוח נציב תלונות הציבור שהוגש היום ליו"ר הכנסת, ב-2011 התקבל מספר שיא של כ-15 אלף תלונות ■ כ-30% מהתלונות נמצאו מוצדקות
מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות
השנה הסוערת שידעו הצרכנים הישראליים הזרימה אלפי תלונות נגד חברות התקשורת, נגד עסקים שלא החזירו כסף כחוק, נגד חברות תיירות שאכזבו את הנופשים ונגד יצרניות המזון שהקטינו את האריזות אבל לא את המחיר
כך, לפחות, עולה מתלונות של לקוחות ■ שטראוס מים בתגובה: "אין לנו קשר לכך"
עפ"י דוח האגף לביקורת פנימית ופניות הציבור במשרד המשפטים לשנת 2010 שפורסם היום, מתוך יותר מ-7,000 פניות שהתקבלו - רק 42 התבררו כמוצדקות
גולשים רבים שלחו תגובות לאתר "גלובס" עם סיפורים על דורסנות חברות הסלולר בעקבות פרסום טורו של דרור פויר בסופ"ש ■ היכנסו וקראו על הצרכן שדיבר 0 דקות וחויב ב-650 ש', על חברת התקשורת ש"קיבעה" את שער הדולר כרצונה ועוד
בינואר 2011, לאחר הרשעתו של הנשיא לשעבר משה קצב, נרשם גידול של 16% במספר הפניות על אלימות, תקיפה והטרדה מינית, לעומת מספר התלונות ב-2009
זאת על רקע מחסור בכוח-אדם ■ במשרד הוחלט להפנות את המשאבים הקיימים לטיפול בתלונות חדשות יותר שהתקבלו מתחילת 2011, אך מדגישים כי התלונות הישנות לא יימחקו
ממערכת ספות שהגיעה בצבע לא נכון ועד ארון שלא הגיע בזמן - אחרי ענף התקשורת ובמקום טוב לצד ענף התיירות, ענף הריהוט מייצר שורה ארוכה של צרכנים ממורמרים
בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"
הלקוח טען כי לא קיבל העתקים מהפוליסה שרכש ולא מאלה שהתווספו אליה ■ בא-כוחה של החברה טען לאי-הבנה
אגרת טלוויזיהאורי שהםגבייהחברות ביטוחלי-אור אברבךמגדל ביטוחנציב תלונות הציבורנציב תלונות הציבור על שופטיםרשות השידורשופטים