תמר פינקוס

כתבות אחרונות

 

כך מגלגלות החברות את עלות השינויים הצרכניים לכיס שלנו

שינויים רגולטוריים שנועדו להקל על הצרכן עלולים בסוף לפגוע בו ■ "גלובס" חושף כיצד מעמיסות חברות הסלולר, התרופות והתעופה את העלויות הנוספות על כולנו

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 25.11.2011

איך תוכלו להאזין לשיחה שלכם עם נציג שירות הלקוחות?

החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 24.10.2011

ועדת הכלכלה אישרה תקנות לביטול עסקאות בענף התיירות

הוועדה אישרה תיקון לתקנות ביטול עסקה המסדירות את זכויות הביטול של עסקאות בענף התיירות ■ על-פי התקנות, ניתן יהיה לבטל עסקה 18 ימי עסקים לפני מועד תחילת השירות

גיא קצוביץ' 02.10.2011

פנייה לקווי חופשה: הפסיקו לפרסם טיסות שטרם אושרו רשמית

כך הורתה הרשות להגנת הצרכן ■ קווי חופשה: "יש כאן אי-הבנה בסיסית של הרשות להגנת הצרכן אודות ההתנהלות שבין סיטונאי התיירות לבין רשות שדות התעופה וחברות התעופה"

אפרת אהרוני 20.09.2011

חקירה פלילית נגד רשת אופטיקנה בחשד להטעיית צרכנים

לטענת הרשות להגנת הצרכן, אופטיקנה הציגה פרסום מטעה על מכירת משקפיים במחיר מבצע - כשבפועל מדובר על מסגרות המשקפיים בלבד, ללא עדשות הראייה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.09.2011

רשת שופרסל נקנסה ב-250 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים

שופרסל הורשעה בהטעיית צרכנים בכך שגבתה מחירים גבוהים מאלה שסומנו על המוצרים במדפים ■ שופרסל בתגובה: "מדובר בטעויות שנעשו בתום-לב ובאופן נקודתי לפני שנתיים"

יוסי ניסן 13.09.2011

"חברת הרפואה הדחופה אמבולנט הפרה את חוק הגנת הצרכן"

כך קבעה הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת, עו"ד תמר פינקוס, שהורתה לחברה להפסיק להחתים צרכנים לתקופות התקשרות האסורות עפ"י החוק

אפרת אהרוני 12.04.2011

45 אלף שקל קנס לזכיינית סופר-פארם בגין הטעיית צרכנים

זכיינית סופר פארם בקניון בת-ים, חברת ג.פ.שפירא בע"מ, הורשעה בכך שהשתמשה במחירים פיקטיביים לצורך פרסום מבצעים

אפרת אהרוני 27.03.2011

הרשות להגנת הצרכן מציגה: 10 הדיברות לצרכנות נבונה

אל תתפתו למשחקי מזל וטריוויה באינטרנט ובסלולר, אל תסמכו על נציג המכירות, אל תתעלמו מהאותיות הקטנות, אל תתפתו למתנות חינם, שימרו על כללי ביטול עסקה ועוד

אפרת אהרוני 15.03.2011

צפו ושפטו: רשת TNT נדרשת להסיר פרסומים מיניים בוטים

הרשות להגנת הצרכן: בתמונות נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים ■ TNT בתגובה: "הדוגמנית הייתה בת 19 במועד הצילומים"

אפרת אהרוני 10.03.2011

נטוויז'ן תפרט בפני לקוחותיה את זכויותיהם לביטול עסקה

חויבה להעביר לכל לקוחותיה הסכם המכיל את כל פרטי העסקה וכן טופס גילוי נאות המפרט את זכויותיהם לביטול עסקה - כך עפ"י הוראת הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד תמר פינקוס

אפרת אהרוני 07.03.2011

הרשות להגנת הצרכן לבזק בינלאומי: הסירו פרסומים מטעים

מדובר בפרסום מבצע ממנו עולה כי צרכן יכול לרכוש שירותי אינטרנט בתוספת של 10 שקלים לחודש לשנה שלמה, כאשר רק באותיות הקטנות צוין כי המבצע כרוך בהתחייבות ל-24 חודש

אפרת אהרוני 21.02.2011

הרשות להגנת הצרכן: 012 סמייל מטעה צרכנים

הממונה על הרשות לסחר הוגן קראה לחברה לתקן פרסום בעייתי בעיתונות ובאתר האינטרנט

אפרת אהרוני 16.02.2011

בדיקת "גלובס": בתי העסק מיישמים את חוק ההחזר הכספי

חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה

מיכל רז-חיימוביץ' 03.02.2011

המועצה לצרכנות על רמי לוי: טעויות רבות בסימון מחירים

בעשרות מוצרים שבדקה המועצה ב-4 סניפים של רשת רמי לוי התגלו טעויות בחישוב המחיר ליחידת מידה ■ רמי לוי בתגובה: "מדובר בתקלה, ובכל מקרה הצרכן לא שילם יותר"

אפרת אהרוני 01.02.2011

"יש לאפשר לצרכנים לבטל עסקת מכר מרחוק תוך 14 יום"

הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, הורתה לחברת איי טרבל לקיים את חוק הגנת הצרכן ולאפשר לצרכנים לבטל עסקה של רכישת כרטיסים להופעה בחו"ל

אפרת אהרוני 01.02.2011

   123   

   נמצאו 46 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3