בכוונת המכללה להשקיע בפרסום כ-4 מיליון שקל, רובם בדיגיטל
רשת המלונות נפגשה עם 4 משרדי פרסום, בהם גליקמן ו-JWT ■ היקף התקציב, שטופל עד לפני מספר חודשים בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה
הרשת פרסמה ב-2014 בהיקף של 2 מיליון שקל במחירים ריאליים
המשרדים הם מקאן ת"א, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן, מנצ' ו-y&r ישראל ■ בגינדי לא נוקבים בשלב זה בהיקף התקציב
בשלב זה לא הוגדר תקציב פרסום סופי, אך ההערכה היא כי הרשת תגביר בקרוב את מהלכי הפרסום שלה
בשלב זה הזכייה מתייחסת להובלת פרויקט בינלאומי שאמור לקום במספר יעדים בעולם
היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה ■ התקציב טופל בשנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי
לשלב ההתמחרות שקדם לבחירה עלו גם מקאן וגיתם ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
הקניון צפוי להיפתח בתחילת 2016 ■ בשלב זה לא נוקבים בגינדי בהיקף תקציב הפרסום, אך עפ"י ההערכות מדובר בהיקף לא קטן
משרדי הפרסום ענבר-מרחב וליאו ברנט נותרו מחוץ להתמודדות ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
הדיוטי פרי כמעט ולא פרסם בשנתיים האחרונות, אך בעבר היו לו תקציבי פרסום גדולים
היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה
מלבד משרדי פרסום מקומיים, יתמודדו על התקציב גם משרדי פרסום מחו"ל וגם קבוצה של אנשי פרסום יוצאי אדלר-חומסקי
פייר בסנינו וקבוצת משקיעים קיבלו את הזיכיון למותג ברגר קינג בישראל ■ הכוונה היא לפתוח 50 סניפים תוך 5 שנים ■ תקציב הפרסום של רשת המסעדות הועבר לשטרית מדיה גרופ
היקף התקציב: 6 מיליון שקל בשנה ■ הפרסומות של אספרסו קלאב עלו בעבר לכותרות כשעשו שימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני
הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום