הקהילה העסקית על הפרויקט
מיכל רומי / צילום: שירי בר-און

מיכל רומי

מייסדת ומנכ"לית שותפה ב-Mccann Valley

מיכל רומי / צילום: שירי בר-און
42, מצפה רמון, בזוגיות + בת, שני ילדים מנישואים קודמים

"אולי זאת מדינת הלכה, אבל יש יותר קבלה"

"מאז שאני זוכרת את עצמי ידעתי שאני לסבית. גדלתי בבית מדהים, משפחה של ארבע בנות" אומרת מיכל רומי, שהקימה את משרד הפרסום Mccann Valley מבית מקאן אריקסון. "אני מודה שלאורך כל הדרך הכל אצלי היה מאוד פשוט וטבעי - היה לי ברור שאני כזו וכך גם המשפחה והסביבה שלי, במצפה רמון, קיבלה אותי.

"מילדות מאוד אהבתי לתופף. יהודה עדר היה מלמד מוזיקה אצלנו בתיכון, והוא הציע לי לבוא ללמוד אצלו בבית ספר רימון. וכך בגיל 16 עברתי למרכז והלכתי ללמוד מוזיקה, והכול בתמיכה מלאה של המשפחה. בתל אביב הצטרפתי ללהקת לסביות בשם 'ילדות מבית טוב'. בתקופה ההיא הלסביות שלי כבר הלכה ופרחה.

"את שירי, בת זוגי, הכרתי כשהיא הגיעה לצלם כתבת פרויקט במגזין 'כביש ארבעים' שאותו ייסדתי וערכתי.

אני מקוטלגת כלסבית, אבל אני אוהבת אדם באשר הוא. עובדה, הילדים הגדולים שלי הם מנישואים לגבר. היינו צעירים ופשוט התאהבנו, מגיל 20 ולמשך שמונה שנים חיינו יחד - במצפה, בניו–יורק ובלונדון.

"מעולם לא הפריע לי שאני לסבית ומעולם לא חשבתי שזה משנה במשהו לסובבים אותי. אני לא יודעת אם זה היה יתרון, זה אף פעם לא היה אישיו, לא פרטי ולא מקצועי.

"מקאן ואלי הוא משרד פרסום בוטיק עם הגב והיכולות של המשרד הגדול במדינה. אני מאמינה שעסקים חייבים להיות חלק מהקהילה שבה הם פעילים.

"אני מאמינה גדולה בגיוון בארגונים, וככה גם אצלנו אפשר למצוא מגוון גדול - נשים וגברים, הומואים ולסביות, חילונים ודתיים.

"יש שינוי ביחס לקהילה. בשני העשורים האחרונים רואים יותר הומואים ולסביות. עם כל זה שאנחנו מדינת הלכה, ממה שאני רואה, יש יותר קבלה".

שירי דובר

הקהילה העסקית | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018