הקהילה העסקית על הפרויקט
רונן לוינגר / צילום: כפיר זיו

רונן לוינגר

סמנכ"ל תפעול ב-Innoviz

רונן לוינגר / צילום: כפיר זיו
45, ת"א, נשוי

"לא מחפש אפליה מתקנת"

"האחים שלי והחברים הקרובים שלי קיבלו אותי באהבה גדולה, לעומתם להורים היה קשה בהתחלה. כמה שבועות אחרי שסיפרתי להם, הם הצטרפו למפגשים של תהילה - ארגון להורים לילדים להט"ב, שמסייע בהתמודדות. התהליך עצמו היה תהליך ארוך שלקח כמה שנים, אך בסופו חיזק מאוד את הקשר ביני לבין הוריי. היום הם מקבלים אותי ואת בן זוגי מיקי באהבה רבה, לא יכולתי לבקש יותר מזה.

"לא היה לי מובן מאליו להשתתף בכתבה הזאת, כי אף פעם לא ראיתי קשר ישיר בין הזהות המינית שלי לקריירה המקצועית שלי. לא חיפשתי אפליות מתקנות וגם לא רציתי שיתייחסו אליי אחרת. בשנים הראשונות לא שיתפתי בעובדה שאני גיי, למרות שאף פעם לא הרגשתי שלא יקבלו אותי במקום עבודה. היום אני מרגיש מאוד בנוח ב-Innoviz, לדבר על דברים שקודם לא הייתי מרגיש בנוח לדבר עליהם, כמו לשתף על חוויות שלי עם מיקי, או לספר על התוכניות שלנו ליום הנישואים.

"מערכות יחסים מצליחות יותר כשיש פתיחות, שנמדדת דרך היכולת לשתף מעצמך. כשאתה יותר שלם עם עצמך, אתה יכול להרגיש בנוח ולעשות את התפקיד הניהולי שלך יותר טוב. הרגישות שלי בתור מנהל, לסיטואציות חברתיות ולקבלת האחר, הושפעה במידה מסוימת מהתהליך שעברתי. אצלי זה בא לידי ביטוי בתשומת לב לעובדים שפחות משתלבים חברתית, וברצון לגייס אנשים מאוכלוסיות שונות. אני לא מאמין באפליה מתקנת לקהילה. מה שחשוב הוא להיות עצמך ולהיות מצוין במה שאתה עושה".

יסמין יבלונקו

הקהילה העסקית | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018