הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
לינוי אשרם / איור: גיל ג'יבלי

לינוי אשרם / איור: גיל ג'יבלי

איך השפיע החיבור עם לינוי אשרם על רב בריח?

לאורך כל ההיכרות שלי עם לינוי היא תמיד חיובית, חזקה והישגית והכל תוך שמירה על צניעות וענווה; כספונסרית של רב בריח היא מביאה את הרוח המנצחת הזו - גם למותג וגם לעובדים
26.09.2021

מאיה דונרשטיין יתיר מנהלת את תקציב השיווק והפרסום של המותג רב בריח בארץ ובעולם על כל היבטיו - פרסום, סושיאל, דיגיטל, יח"צ, BTL, רצפת מכירות ולקוחות B2B. במסגרת תפקידה ובמיוחד בשנת הקורונה האחרונה, נדרשה ליצירתיות גבוהה במציאת פתרונות לאתגרים ויעדים עסקיים ושיווקיים.

מאיה דונרשטיין יתיר / צילום: אייל טואמאיה דונרשטיין יתיר / צילום: אייל טוא

הדמות: לינוי אשרם

תפקיד: מתעמלת אמנותית ישראלית, סגנית אלופת עולם ואלופת אירופה בקרב רב לשנת 2020, צפויה לייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו בקיץ 2021.

הניצוץ: מרגש אותי לראות בחורה כל כך צעירה (21), חדורת מוטיבציה עם רצון עז להצליח שתמיד כובשת שיאים נוספים בקריירה שלה ולא נותנת לשום דבר לעצור אותה. לאורך כל ההיכרות שלי עם לינוי, במסגרת היות רב-בריח ספונסר שלה כבר מעל 4 שנים, היא תמיד חיובית, חזקה והישגית והכל תוך שמירה על צניעות וענווה. לדעתי, היא הדוגמה הטובה ביותר לנשיות מנצחת. היא מהווה מודל להשראה לבנות רבות, כל ניצחון שלה וכל יעד שהיא כובשת יוצר משב רוח הישגי אצל ילדות בכל הארץ. היא מוכיחה שעם רצון, התמדה ועבודה קשה הכל אפשרי. את הרוח המנצחת וההישגיות הזו - היא מחדירה גם למותג שלנו וגם לעובדי רב-בריח.

ציטוט:


"אני מסוגלת להכל והשמיים הם לא הגבול".

מה למדתי מהדמות: אין דבר העומד בפני הרצון. נחישות, התמדה והשקעה יובילו להצלחה.

החיבור לספורט יחידני חיזק את המותג

האימוץ והחיבור של מותג רב בריח עם ספורטאים יחידניים הוא מהלך שאני מאד גאה בו ומובילה בשש השנים האחרונות. מהניסיון שלי עם ספורטאים גיליתי כי לכולם תכונות משותפות - התמדה, עבודה קשה וחתירה למצויינות. תכונות אלו מתקשרות עם התעשייה ישראלית בכלל ועם המותג רב-בריח בפרט. החיבור לאותם ספורטאים, ביניהם: אורי ששון, יוליה גלושקו, לינוי אשרם ולינה גלושקו - חיזק את המיתוג הפנים ארגוני שלנו ואת תחושת הגאווה והחיבור למותג של כ-800 עובדים ישירים ועוד כ-1200 עובדים עקיפים; וכן חיזק את ערכי המותג כלפי לקוחותינו השונים - קבלנים, יזמים, אדריכלים וגם לקוחות B2C. במסגרת החיבור המדובר ביצענו קמפיינים שונים - גם ATL וגם ישירות מול לקוחותינו, זכינו לגאווה ולנחת - וכאמור, חיזקנו מאוד את המותג והערכים שעומדים בבסיסו.


כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"