לשיתוף הפרויקט
אורלי ראובני / צילום: סיון פרג', עיצוב: גלובס אורלי ראובני / צילום: סיון פרג', עיצוב: גלובס

"יריית פתיחה לפרסומות מסוג אחר"

אורלי ראובני, לשעבר משנה למנכל פובליסיס אריאלי והיום יועצת עצמאית לאסטרטגיה ושיווק, על הפרסומת של קסטרו

14.04.21

פרסומת המעיל של קסטרו, שנוצרה על ידי ראובני פרידן, היתה קמפיין שהיווה את יריית הפתיחה לפרסומות מסוג אחר. הפרסומת יצרה נחשקות למותג דרך סיפור קטן, מדויק ומסקרן על מעיל אחד שנהיה לסמל, ופתחה במסורת של פרסומות שכולם חיכו להן. במרוצת השנים זכיתי לעבוד עם קסטרו ולשמוע לא מעט לקוחות מבקשים "תעשו לנו קסטרו". אין מחמאה גדולה מזו למותג.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר