לשיתוף הפרויקט
מיכל שפירא / עיצוב: גלובס מיכל שפירא / עיצוב: גלובס

"מהלך מופתי שפרץ את גבולות החשיבה"

מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, על הסטורי של אווה

14.04.21

הקמפיין האהוב עליי הוא "הסטורי של אווה". זהו מהלך שייצר חיבור עמוק בין בני נוער לבין זיכרון השואה והגבורה, כשלצורך השגת המטרה נפרצו גבולות החשיבה. באמצעות חיבור לאינסטגרם הומחש סיפורה של ילדה אחת בשפתו של קהל המטרה ובמדיה הרלוונטית לחיי היומיום שלו. המהלך המופתי והיצירתי הזה מדגים בדרך ייחודית את שני העוגנים המרכזיים של השיווק החדש: טכנולוגיה מחד, ויצירת סיפור משמעותי מאידך.

 

קמפיין משמעותי עבורי מתוך הקריירה שלי הוא סדרת הפרסומות המיתולוגיות של מילקי על בסיס הקונספט "אל תשאירו אותו לבד אפילו לרגע אחד". כלומר, המותג כל כך נחשק, שלא ניתן לעמוד בפניו. ביטוי עדכני לאסטרטגיה פרסומית מסוג זה הוצג לאחרונה בפרסומת של צ'יטוס בכיכובם של אשטון קוצ׳ר ומילה קוניס, שמציגה אף היא את הסכנה בהשארתו לבד של מותג נחשק.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר