לשיתוף הפרויקט
רחל בולטון / עיצוב: גלובס רחל בולטון / עיצוב: גלובס

"קמפיין של גאווה ישראלית"

רחל בולטון, מייסדת משרד בולטון פוטנציאל הפועל במגזר החרדי, על הפרסומת "Hot Water Small Glass"

14.04.21

הפרסומת האהובה עליי היא "Hot Water Small Glass" של קפה טורקי עלית. מה שאהבתי בקמפיין הייתה הדרך בה הציגו את הנאמנות לטעם הישראלי בכל העולם. לא דיברו בשבח המוצר, אלא רק הציבו שני תנאים כדי לפגוש את הטעם המושלם והמוכר: מים חמים, כוס קטנה. ראיתיי בזה קמפיין של גאווה ישראלית.

 

מבחינה אישית, לפני עשרים שנה זכיתי להגות ולהוציא לפועל את קמפיין "היכונו לביאת המשיח". זה היה אתגר גדול, ומיותר לציין את הקושי בלקיחת מושג שנתפס כרוחני, ולהפוך ולשווק אותו כממשי ועכשווי.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר