הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
סרינה וויליאמס / איור: גיל ג'יבלי

סרינה וויליאמס / איור: גיל ג'יבלי

סרינה וויליאמס מוכיחה שאין מכשול שלא ניתן לעבור בדרך לפסגה

המלכה האם של הטניס נמצאת בטופ כבר 24 שנים - ולא מאפשרת לשעון הביולוגי, לפציעות או לכל דבר אחר להפריע לה; חשבתי עליה במהלך שנת הקורונה עת נאלצנו ב"סיבוס" להתמודד עם מציאות חדשה וצרכים משתנים מצד לקוחותינו
26.09.2021
קרן וייזמן, סמנכ"לית שיווק סיבוס סודקסו 

משמשת בתפקידה מזה שלוש שנים, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ- 15 שנים בתחום השיווק, בחברות תקשורת ופיננסים - ביניהן פלאפון, בזק ומקס.

קרן וייזמן / צילום: דני גולןקרן וייזמן / צילום: דני גולן

הדמות: סרינה ג'מקה וויליאמס

תפקיד: טניסאית. דורגה ראשונה בעולם במשך 186 שבועות ברציפות. זכתה ב-39 תוארי גראנד סלאם מהם 23 ליחידות (שיא הזכיות לטניסאית) והיא המבוגרת ביותר שזכתה בטורנירים מסוג זה. בנוסף, לוויליאמס 4 מדליות זהב אולימפיות והיא נחשבת בעיני רבים לשחקנית הטניס הטובה בהיסטוריה של טניס הנשים.

הניצוץ: את השם וויליאמס כל חובב ספורט ממוצע ואף פחות מכך, מכיר. האחיות לבית וויליאמס, ונוס וסרינה, הן הפנים של טניס הנשים בשני העשורים האחרונים, וזכו ביחד ולחוד בכל תואר אפשרי. סרינה, האחות הצעירה, כבר הפכה אגדה - היא מוכיחה לכולנו שגם השעון הביולוגי, פציעות קשות וחופשת לידה, אינם מהווים מעצור בדרך לכיבוש כל פסגה אפשרית בקריירה נדירה שנמשכת כבר למעלה מ-24 שנים!

יותר מכך, ויליאמס מעולם לא חששה להביע דעתה בנושאים של גזענות ואפליה - וסיפרה על המכשולים עימם התמודדה בשל צבע עורה ונחישותה להצליח. באותה נשימה היא שומרת על צניעות וענווה וזוכה לאהבה ואהדה בעולם הספורטיבי ומחוצה לו.


ציטוט:

"אלוף מוגדר לא על ידי הניצחונות שלו, אלא על פי ההתאוששות מהנפילות שלו".

מה למדתי מהדמות: סרינה היא מודל השראה עבורי ברצון לעבוד קשה, לעבור כל מכשול ולראות רק ניצחון בעיניים.

שיתופי פעולה, מענה ורסטילי ללקוחות וצמיחה מתוך חשיבה מחדש

חברת סיבוס מספקת שירותים המשפרים את ה-wellbeing של למעלה מ-350 אלף עובדים בכ-3,000 חברות. טרום פרוץ הקורונה לחיינו, מרבית פעילות החברה התבססה על ניהול תקציב ארוחות של עובדי חברות מול כ-7,000 מסעדות ברחבי הארץ. עם פרוץ הקורונה, הדברים השתנו ברגע אחד, מסעדות נסגרו, חלקן הפעילו מערך משלוחים בלבד וארגונים עברו לעבודה מלאה מהבית. התנאים החדשים הובילו לשינויים מהותיים בשוק העבודה וכתוצאה מכך לצרכים חדשים של חברות בעבור עובדיהם. עמדות העבודה השתנו ועברו לסלון הבית או לחדרי המגורים, הורים נאלצו להסתגל למציאות של עבודה עם ילדים בבית ומקומות העבודה נדרשו לספק עמדות עבודה, ארוחות (לעתים בהיקף רחב) ולשבירת שגרה באמצעות פעילויות רווחה מרחוק בזום.

בדיוק כפי שוויליאמס ידעה להסתגל ולהתאים את הטניס שהיא משחקת לאורך כל הקריירה ולהתגבר על מכשולים מקצועיים ואישיים, גם אנחנו, מיד עם פרוץ הקורונה, נכנסנו לתהליך חשיבה מזורז כדי למפות את הצרכים המשתנים. בהתאם פיתחנו וקידמנו שיתופי פעולה חדשים עם עסקים ישראלים, זאת במקביל להגברת התמיכה במשלוחי ארוחות ממסעדות. חברנו לרשתות קמעונאיות, פארמה ומיזמי בישול באמצעות רכישת שוברים וכן כצורך שעלה מהשטח מצד עובדי חברות, יצרנו שת"פ עם עמותת "לתת" - על מנת לאפשר לעובדים לתרום באמצעות תקציב שלהם הסיבוס שלהם. לאחרונה, אף העמקנו את שיתוף הפעולה עם רשת שופרסל, במסגרתו ניתן לממש את כרטיס תו הזהב גם במגוון רחב של מסעדות ובתי קפה. המהלך הייחודי, מרחיב את אפשרויות השימוש בכרטיס ומעניק תמיכה לענף המסעדנות שחווה משבר גדול בשנה וחצי האחרונות.


בשורה התחתונה, השנה האחרונה סיפקה לכולנו אתגרים רבים ברמה האישית, המקצועית, הרפואית והלאומית. החתירה לניצחון, הנחישות והמחויבות שלנו כחברה, היא זו שפיצחה כל מכשול שעמד בדרכנו והוביל לבסוף ליציאה מחוזקת מאוד מהמשבר, לסט יכולות ושירותים רחב שעתיד לצמוח כבר בקרוב; ממש כמו וויליאמס שהוכיחה לכולם שמכשול הוא רק רעש רקע בדרך לקריירה ארוכת שנים, קרוב לפי שניים מקריירה סטנדרטית של טניסאית מקצוענית או ספורטאית בכלל.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"