גל בר דעה, מנכ״ל ONE ZERO / צילום: ינאי יחיאל

גל בר דעה, מנכ״ל ONE ZERO / צילום: ינאי יחיאל

ONE ZERO כבר כאן ומציע בנקאות אישית ופטור מעמלות

בבנק הדיגיטלי ONE ZERO מסבירים כי לכל אחד מגיע טיפול מקצועי צמוד בנושאים פיננסיים ומבטיחים לעשות זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כולל בינה מלאכותית

13.02.2023 |

הכתבה מטעם ONE ZERO

הבנק הדיגיטלי ONE ZERO משיק את מסלול One, שיאפשר ללקוחות חדשים לפתוח חשבון בחינם, עם פטור מעמלות (בכפוף לשימוש סביר כמפורט בתעריפון) עד ה-1 בינואר 2023.

ב- ONE ZERO מציינים כי המטרה של הבנק היא להעניק שירותי פרימיום ללקוחות, ויושם דגש על בנקאות אישית, זאת כחלק מתפיסה לפיה לכל אחד מגיע טיפול מקצועי צמוד בנושאים פיננסיים. וכך, מדי יום מנהלי כספים אישיים יעברו על חשבונות הלקוחות, יזהו חיובים כפולים, עלייה בתשלום הקבוע מצד ספקים שונים ועוד, וכן יעניקו המלצות לחיסכון, באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות ובינה מלאכותית.

מלבד הבנקאות הדיגיטלית, ONE ZERO, שייסד אמנון שעשוע - נשיא ומנכ״ל מובילאיי ופרופ' למדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית, מציע ללקוחותיו במסלול Oneפטור מורחב מעמלות, שירות 24/6 ותוכניות חיסכון עם ריביות מהאטרקטיביות ביותר בשוק, כך מוסרים בבנק.


״הגיע הזמן שנתקדם מתשלום עמלה על כל פעולה, מבלי שנדע או שנשים לב על מה וכמה אנחנו משלמים ונעבור למודל בו הלקוח יודע כמה הוא משלם בסוף החודש. מחיר קבוע, שקוף ואטרקטיבי", מסבירה מור יוגב, מנהלת מחלקת השיווק של הבנק, את המהלך. "המטרה שלנו היא לבטל את ניגוד האינטרסים בין הלקוחות לבין הבנק. כשהלקוחות משלמים לנו מחיר אחיד על כל החבילה, הם בעצם משלמים על שירות, ואז אנחנו מחוייבים להעניק שירות טוב - אחרת, הם יעזבו. אילו היינו עובדים במתכונת מיושנת של גביית עמלה על כל פעולה, האינטרס היה ריבוי פעולות ויצירת מסך עשן מול הלקוח. לא לשם אנחנו מכוונים בבנקאות של 2022״, היא מוסיפה.

קרוב ל- 20,000 לקוחות כבר הצטרפו

ב- ONE ZERO מדווחים כי עד כה הצטרפו לשורותיהם קרוב ל-20 אלף לקוחות, כאשר 35% מהם מעבירים לחשבון משכורת חודשית או מינימום 5,000 שקל בחודש. בנוסף, לדברי הבנק, סך הלקוחות מחזיקים בעו"ש ובפיקדונות סכום של למעלה מ-200 מיליון שקל.

גל בר דעה, מנכ"ל ONE ZERO, אמר כי "תוך פחות מ-3 שנים מאז יצאנו לדרך, הצלחנו להקים לא רק בנק שלם עם כל השירותים והמוצרים שיש בכל בנק אחר, אלא אנחנו מתחילים להציע לראשונה בישראל ובעולם שירות בנקאות פרימיום דיגיטלי באמצעות מנהל כספים אישי שזמין, כאמור, 24/6 לנהל עבור הלקוחות שלנו את כל הכסף במקום אחד - בדרך לחזון של בנקאות פרטית דיגיטלית לכולם, לא רק לבעלי הממון. אנחנו כאן עבור כל מי שרוצה לחסוך זמן, התעסקות וכאב ראש בניהול הכסף".

חשבון בבנק ניתן לפתוח באופן דיגיטלי והוא מתבצע בתוך כמה דקות ספורות.

לקבלת ההטבה עד שנת 2023 >>


כתבות נוספות

אורה לוי אבליה, מנהלת הכספים של בנק ONE ZERO / צילום: איתן אבליה

"ניהול כספים מתחיל מהחזון של החברה ומנהל הכספים חייב להאמין בו"

אורן לוי, מנהלת חטיבת הלקוחות של בנק ONE ZERO / צילום: יוסי לזרוף

"ה-DNA של הבנקאים שלנו זה לצאת מגדרם עבור הלקוחות"

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר