x

שיתוף

סגירה
הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2024 - צילום: Qwak
02

Qwak

פלטפורמה לבניית מוצרים מבוססי AI

מייסדים: אלון לב, יובל פרנבך, ליאור פנסו ורן רומנו 

משקיעים: Bessemer Venture Partners, Leaders Fund, StageOne Ventures, Amiti 

הון מגוייס: 27 מיליון דולר

 

שנת הקמה: 2020 עובדים: 45 מיקום בארץ: תל אביב

באה לעשות סדר: החברה שעושה לצוותי AI חיים פשוטים
ארבעה יזמים יוצאי ענקיות הייטק זיהו את החולשות של הארגונים הגדולים בהטמעת בינה מלאכותית, והחליטו להקים חברה שתספק להם פתרון מקצה לקצה • בקוואק לא מסונוורים מטרנד ה־AI: "גם אם אנחנו על הגל, חייבים להיות קשובים לשוק"
מיטל וייזברג

סימן ההיכר של חברת קוואק הישראלית הוא, איך לא, ברווז גומי, שמגיע בשלל גרסאות. על מקור השם מספרים בחברה כי "ברווז היא החיה היחידה שיודעת גם לעוף, גם ללכת, גם לשחות וגם לצלול, והפלטפורמה שלנו מאפשרת לצוותי AI לבצע גם וגם וגם. תחום רחב מאוד של פעולות שבדרך כלל דורשות מוצרים שונים".

הטכנולוגיה שמציעה קוואק מבקשת לאפשר לחברות ליצור, להטמיע, לתפעל ולנהל יישומי בינה מלאכותית. השימוש בפלטפורמה שמציעה החברה נועד להפחית את עבודת התשתית הנדרשת סביב פיתוח מודלים של למידת מכונה, ומאפשר להתרכז בליבת העבודה עצמה של צוותי הפיתוח והדאטה סיינס בחברות.

"פילוסופיית המוצר שלנו מאוד רחבה", אומרים בקוואק. "אנחנו עוזרים לחברות ליישם מודלים של למידת מכונה. אנחנו בעצם רוצים לספק פתרון מקצה לקצה עבור צוותי הפיתוח וצוותי הדאטה סיינס, והמטרה שלנו היא לעזור להנגיש להם את המודלים". לדבריהם, פיתוח התשתיות העוטפות הנדרשות כדי להטמיע את אותם מודלים של בינה מלאכותית, מייצר לעתים אתגרים וקשיים שגוזלים זמן עבודה רב. הם מסבירים שאף שחברות רבות משקיעות עבודה מאומצת כדי להקים צוותי דאטה ייעודיים, ההשקעות הללו לרוב לא מניבות פרי.

קראו עוד

© כל הזכויות שמורות לגלובס