x

שיתוף

סגירה

10

Feedvisor

תמחור מוצרים בזמן אמת

מייסדים:

ויקטור רוזנמן (המנכ"ל) ואייל לנקסנר

משקיעים:

Viola Credit, JAL Ventures, Square Peg, Oryzn

2010 2010
43.7 מיליון דולר 43.7 מיליון דולר
110 110
"לאט לאט אנחנו הופכים להיות המוח של העסק"
Feedvisor עוזרת למוכרים באמזון ובזירות מסחר לקבוע את המחיר הנכון: "אנחנו מעורבים היום ב-2 מיליארד עסקאות בשנה"
גלי וינרב

מי שמבקר בזירות המסחר של אמזון, איביי או עליאקספרס יכול להבחין בקלות יחסית שמוכרים שונים מציעים סחורה דומה במחירים שונים. את אותו מחזיק מפתחות מוכר אחד מציע רק בכחול, מוכר אחר מציע במגוון צבעים והשלישי מציע אותו במחיר גבוה יותר אך עם דמי משלוח נמוכים. החלטות אקראיות? רחוק מכך. הן מחושבות ביותר, וחלקן ההולך וגדל התקבל בעזרת הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי Feedvisor.

ויקטור רוזנמן, מנכ"ל Feedvisor ואחד משני המייסדים, מסביר: "עולם המסחר האלקטרוני הוא עולם מרתק שכל הזמן משתנה. בשנים האחרונות חל בו תהליך משמעותי של מעבר מאתרי מכירה בודדים ונבדלים, למכירה דרך זירות מסחר כמו אמזון ואיביי. הן שינו את העולם".

הקדמה, בתחום הזה, מגיעה לארץ לאט. לדברי רוזנמן, "בארץ אין פלטפורמות כאלה. קיימים אתרים של השוואות מחירים והמלצות, אולם בסופו של דבר הקנייה היא מאתר מסוים. לעומת זאת אמזון, למשל, היא הרבה יותר מאשר מתווך. העסקה שלך היא בעצם מול אמזון, שהיא עצמה עושה את העסקה מול המוכר ובכך נותנת לך בעצם ביטוח על הרכישה שלך.

"כתוצאה מקלות ואמינות ההזמנה, ההחזרה וביטול העסקה מול אמזון, שוק הקניות העולמי ובעיקר האמריקאי, השתנה לחלוטין. כיום כל קנייה רביעית נעשית דרך אמזון. הרגשתי את זה בעצמי מאז שעברתי לארה"ב כדי לנהל את הפעילות שלנו שם. בלובי של כל בניין מגורים, עמדת השומר מלאה בחבילות של אמזון, מחכות למזמינים".

פידוויזור הוקמה כדי לעזור לקמעונאים לתמחר נכון את המוצרים שלהם כדי למקסם את רווחיהם. היא פיתחה מערכת ממוחשבת לומדת, שיכולה להעריך את ההשפעה של שינוי מחיר על תוצאת הרווח. כיום, הטכנולוגיה מסייעת לקבל מגוון רחב יותר של החלטות.

טארטאפים - feedvisor-team / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס