שירלי באומר / צילום: דביר אבירם
שירלי באומר
מנהלת קבוצת המוצר, Monday.com
לפני ארבע שנים, הצטרפה כמנהלת מוצר ל"דהפולס", חברה קטנה ודי אנונימית של שלושים ומשהו עובדים וכמה אלפי לקוחות. ארבע שנים קדימה, דהפולס הפכה ל"מאנדיי", המפתחת פתרונות ומערכות לניהול פרויקטים ועבודה בארגונים; 30 עובדים הפכו ל-750 בישראל, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, לונדון, וסידני. כיום, באומר אחראית על אחד ממנועי הצמיחה הכי גדולים של החברה, המוצר המרכזי של מאנדיי - שמסייע לאנשים לנהל את כל האספקטים של העבודה במקום אחד.
לפני כן, הייתה יזמית בתחום הרפואה הדיגיטלית, כתבת במגזין דה מרקר, שותפה ביוזמות חברתיות- עסקיות ובנוסף בנתה והובילה את מסלול המוצר הראשון בג׳ולט.
הפרויקט שאני גאה בו
"המוצר עליו אני אחראית במאנדיי חושב מחדש על איך בני אדם עובדים ביחד ועונה על שאלות יסוד כמו: מה יהפוך צוותים לפי עשר יותר טובים? אני גאה במיוחד בכמות האהבה שהמוצר מקבל מהלקוחות; שולחים לנו מכתבי אהבה נרגשים, אנשים מתחפשים למוצר שלנו בהאלווין, ואפילו הציעו לו כמה וכמה הצעות נישואין".