לשיתוף הפרויקט
טובית שלומי / עיצוב: גלובס טובית שלומי / עיצוב: גלובס

"מוצר ששינה סדרי עולם"

ד"ר טובית שלומי, פרסום דרורי-שלומי, d-say , על הפרסומת לפלאפון

14.04.21

הפרסומת האהובה עליי מחזירה אותי יותר מ-30 שנה אחורה: סרטון בקולנוע על מוצר ששינה סדרי עולם, ואת ההתנהגות הצרכנית של כולנו: "פלאפון - הופך שעה אבודה לשעת עבודה". זה היה סרטון מיתולוגי עם חנן גולדבלט שמגלם בעל שמפתיע את אשתו בביתם, תוך כדי שהוא מדבר איתה ממכשיר הפלאפון שלו. הפרסומת הזאת נהגתה והופקה על ידי משרד הפרסום טמיר כהן יעקובסון.

 

גם הפרסומת שאני הכי אוהבת שבוצעה על ידי המשרד שלנו, דרורי שלומי, היא מאוד ותיקה וכבר בת 25 שנים. הגדוּלה שלה היא שהיא רצה עד היום ללא שינוי: "ענבי טלי מושב לכיש - כל עינב זהב".

גם כאן הייתה פריצת דרך של ממש: מיתוג פירות וירקות. עד אז מכרו סתם ענבים בשקית נייר חומה, וכאן לראשונה הייתה לענבים אריזה עם לוגו ועם שם. הצרכנים אוהבים את העינב האיכותי וגם מוכנים לשלם עליו יותר, ובעיקר מזמזמים את הג'ינגל שרץ כל שנה בחודשי הקיץ כבר 25 שנה (לחן ראשוני: אלדד שרים; עיבוד נוסף: הנרי ברטר).

 

אגב, בתחילה הענבים נקראו פשוט ענבי לכיש, אך בעקבות חיקויים הוספנו את השם "ענבי טלי", ונוספה תמונה של ילדה מקסימה בשם דנה. כעבור 20 שנה התרחשה טרגדיה: דנה נספתה בטיול בדרום אמריקה, ולכן הלוגו הוחלף באיור.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר