בשיתוף מקבוצת
צילום: אורן סונגו

צילום: אורן סונגו

עולם קסום של יצירה - בית שהוא מוזיאון בלב העיר

זוג בשנות ה-60 לחייו רכש בית חלומות. האתגר העיצובי שניצב בפני הוא לשלב בו את פרטי האמנות שיצרו במהלך השנים - תוך התחשבות בחלל, בנוף ובאורח החיים בבית
24.11.2021
צילום: אורן סונגוצילום: אורן סונגו
הדס בר-חן, Home Stylist
מתמחה בהלבשת בתי יוקרה
אבן היסוד שלי בכל פרויקט היא חיבור בית-נשמה. אני מאמינה שהנשמה של כולנו נמצאת בבית ולכן שמה דגש על האנרגיות שיקיפו אותנו ברגע שנתעורר בבוקר ועל אלו שנלך לישון עימן. בנוסף, כל פרויקט שלי זוכה לאופי משלו שמדייק את צרכי הלקוח ומגשים את חלומותיו.

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלת במהלך העבודה וכיצד התגברת עליהם?

בית שהוא מוזיאון בלב העיר: זוג בשנות ה-60 לחייו, רכשו את בית חלומותיו. המטרה המרכזית שניצבה לפני הייתה לגרום להם להרגיש בו בבית. על מנת להכיר את בני הזוג לעומק - קיימתי עימם מספר פגישות. במהלכן, בעלת הבית חזרה וסיפרה כי היא ובעלה מפסלים בברונזה כבר שנים רבות. הפסלים ארוזים ובהישג יד, היא הוסיפה, ובאפשרותה להראות לי תמונות שלהם וכך היה.

במפגש הבא עימם התגלה לי עולם קסום ושלם מברונזה, שנים של יצירה שלמעשה הכתיבו עבורי את השפה העיצובית. האתגר המרכזי היה להעניק במה ראויה לפרטי האמנות, תוך התחשבות בנוף, בחלל הרחב ובאורח החיים בבית.

צילום: אורן סונגו
 צילום: אורן סונגו

מתוך הערכים של פוג'יטסו, איזה מהם בא לי ידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד?

כשמעצבים בית חשוב להתייחס לכל האלמנטים אשר ישפיעו על החלל - ולכן SO CLEAN הוא ערך עליון מבחינתי. זהו האלמנט המושלם שיודע להשתלב בצורה מותאמת ומדויקת עם כל סגנון עיצובי שנבחר.

מה הייחודיות שלך כמעצבת, מהו הסגנון שאת מזוהה איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט ?
לכל אחד מאיתנו יש אורח חיים ייחודי לו, חלומות ותפיסה שגיבשנו עם השנים. זאת הסיבה שכל פרויקט שלי נראה אחרת, כך שהוא מותאם בדיוק לנשמות ששוכנות בו.

צילום: אורן סונגו
 צילום: אורן סונגו

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.