בשיתוף:
צילום: Shutterstock, 88studio

צילום: Shutterstock, 88studio

"בעולם הביטוח הדיגיטציה מבורכת, אבל חשוב לא לוותר על הגורם האנושי"

כך אומר אודי דגן, בעלי "ביטוח בטאץ'", ברוקר הביטוח המציע מגוון שירותים אונליין לצד ציוות מנהל לקוחות אישי לכל מבוטח, המייעץ ומתאים לו את הפוליסה. "השילוב בין חברה דיגיטלית וההון האנושי - מעניק ללקוח תחושה שיש מי שנמצא שם עבורו"

הכתבה מטעם ביטוח בטאץ'

החדשנות הטכנולוגית נכנסה בשנים האחרונות בכל הכוח לתחום הפיננסים, הבנקאות והביטוח. הפינטק ככלל והאינשורטק צוברים תאוצה - כשעוד ועוד חברות שמות דגש על השירותים הדיגיטליים, ופעולות השירות והתביעות מתבצעות באפליקציות ובאמצעים מקוונים.

לדברי אודי דגן, מנכ"ל ובעלי ברוקר הביטוח, "ביטוח בטאץ'", מדובר במגמה מבורכת, אך עם זאת חשוב לא לוותר על הפן האישי בטיפול בלקוח. "מוצרי ביטוח נתפסים בעיני הלקוחות 'כמוצרי אמון', הלקוח לא יודע לחוות דעה על איכותו או התאמתו של המוצר, אלא רק בשלב שבו הוא פונה לצורך חידוש, עדכון או תביעה, לכן נדרש כאן הגורם האנושי".

בהתאם לכך, ביטוח בטאץ' מציעה כברוקר ביטוח את כל פעולות הרכישה והשירות בזמינות באתר - ניתן לקבל הצעת מחיר אונליין ובתוך כשעה לרכוש פוליסת ביטוח. אך בנוסף לכל לקוח מצמידים בחברה מנהל תיק לקוחות אישי. "בעיני, השילוב בין חברה דיגיטלית וההון האנושי מעניק ללקוח תחושה שיש מי שנמצא שם עבורו, המודל ההיברידי נועד לתמוך בכל השירותים הדיגיטליים שיש לנו להציע. וכך, מנהל תיק לקוחות שם דגש על ליווי אישי והסברים פשוטים מתוך אמונה ששירות מבודל מעניק ערך ללקוח. אנו מאמינים שהמגע האנושי עם הלקוחות בזמן אמת הוא האתגר בעידן הדיגיטלי היום".

דגן, 52, נמצא בעולם הביטוח מ-1993, הוא הקים את סוכנות אודי דגן לביטוחי אופנועים, מורי נהיגה, ביטוח קבלנים ועוד. בנוסף היה מחלוצי הדיגיטציה בענף הביטוח ועסק במכירת מערכות דיגיטליות לחברות הביטוח שונות. לאחרונה הקים את ביטוח בטאץ', שמביאה לדבריו בשורה חדשה לצרכנים, בדמות ברוקר ביטוח אובייקטיבי.

"ביטוח בטאץ' הוא ברוקר הביטוח האובייקטיבי הראשון בישראל", הוא מסביר, "עם מגוון רחב של למעלה מ-100 מוצרי ביטוח ביניהם: רכב, חו"ל, בריאות, משכנתה, עסקים ועוד - שניתן לרכוש באונליין ובסיוע של מנהל תיק לקוחות אישי".

לדבריו, "החברה עובדת במודל ברוקר אובייקטיבי עם כל חברות הביטוח מיום הקמתה ובעמלה אחידה, ללא אינטרס למכור ביטוחים של חברה כזו או אחרת - אלא להציע את הביטוח הכי מדויק ללקוח. כך, אנו מציעים ללקוחות ביטוחים מותאמים במחירים אטרקטיביים יותר, ומצמצמים את חוסר האמון והחששות שעשויים לעלות אצל הלקוחות".

דגן מסכם ואומר כי היתרון של ביטוח בטאץ' הוא בהיברידיות ובתשומת לב של הגורם האנושי. "בביטוח בטאץ' ניתן לקבל הצעת מחיר ולבטח אונליין, אך החוזקה שלנו היא השילוב של מנהל תיק אישי ללקוח שנועד, כאמור, ללוות אותו ולהתאים את הביטוח עבורו; מנהל התיק הוא בעל רישיון משווק והתובנות שלו יכולות להוזיל ולייעל את תהליך ההתאמה והחיסכון בפוליסה".

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

כתבות

לכל הכתבות