בשיתוף:
צילום: Shutterstock, Pasuwan

צילום: Shutterstock, Pasuwan

ביטוח עסקים - לספק לעסק מעטפת הגנה הרמטית כל הניתן

פגיעת כוח עליון או אירוע סייבר עוין, נזק לרכוש ועוד. בעלי עסקים נאלצים להתמודד עם מגוון איומים על מקור פרנסתם. סוכנות הביטוח - "ביטוח בטאץ'" מציעה להם פוליסה מקיפה עם הגנה רחבה

 

 

הכתבה מטעם ביטוח בטאץ'

ניהול עסק טומן בחובו לא מעט אתגרים: הצורך בשמירה על תזרים, ניהול וגיוס מצבת עובדים איכותית, אספקת מוצרים או שירותים לקהל הלקוחות והיד עוד נטויה. האחריות על שמירת המארג החשוב הזה, מוטלת על בעלי העסקים לאורך 365 ימים בשנה; עליהם להגן עליו מפני נזקים פוטנציאליים שעלולים להיגרם.

וכאן נכנס לתמונה ביטוח עסקים? שכשמו כן הוא - כיסוי לכל תחום שעשוי להתקשר עם פגיעה בעסק שלכם. החל ממרכיבי ביטוח מבנה כנגד שריפה או פגיעה בנכס עקב כוח עליון (תנאי מזג אוויר כגון: סופה, סערה ועוד), דרך ביטוח סייבר המיועד להגן עליכם מפני האקרים וליווי צמוד בזמן מעשה, וכלה בביטוחי רכוש וציוד, כמו גם צד ג'. כל הפוליסות הללו נכללות תחת המטריה של ביטוח עסקים, שתכליתה לספק מעטפת הגנה הרמטית ככל הניתן לעסק.

להיות מוכנים לכל תרחיש

כאמור, עסקים מכלל הסקטורים במשק נאלצים להתמודד לא אחת עם מציאות רוויית סיכונים. למעשה, בכל רגע נתון הם עשויים להימצא בסכנה כזו או אחרת, שעשויה לפגוע בעסק אותו הקימו בשתי ידיים, ולהותיר אותם עומדים בפני שוקת שבורה.

לאור זאת, מותג "ביטוח בטאץ'", מבית אודי דגן סוכנות לביטוח, מציע לבעלי עסקים הגנה רחבה ככל הניתן, כזו שתאפשר להם להתכונן מראש גם מפני התרחישים הגרועים ביותר בכפוף לתנאי וסייגי הפוליסה. בסוכנות מספרים כי עמלו במשך תקופה ארוכה על פוליסת ביטוח עסקים מקיפה - המתייחסת לשורה ארוכה של אירועים שעשויים להתרחש, לרבות אירועי קיצון כדוגמת נזקי טבע או מקרה של שריפה/פריצה/טרור ועוד, כמו גם אובדן הכנסות שהתגלה עקב נזקי אש או פריצה לתכולת העסק, ביטוח מבנה, נזק לצד ג', נזק לעובד, סיכוני סייבר והיד עוד נטויה.

לדברי אנשי סוכנות אודי דגן, "רוכשי פוליסת ביטוח לעסק תחת מותג ביטוח בטאץ' ייהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד, וכאלו התואמים באופן מלא את שלל הכיסויים המוגדרים בפוליסה. בנוסף, באמצעות מענה מהיר על שאלון ידידותי, יכולים הלקוחות לקבל הצעת מחיר לפוליסת ביטוח עסק תוך דקות בודדות".

לכך יש להוסיף שורה של הרחבות ביטוחיות הניתנות ללא עלות, לרבות כיסויים בעלי השלכות מבחינה כספית כגון: הרחבת שם המבוטח (הוספה של בעלי מניות, חברות אחיות או אם), כיסוי מפני נזקי טרור (עד 250 אלף שקל), הרחבת כיסוי מבנה לנזקי אש בחצרות המתחם המבוטח, כיסוי גניבת רכבי לקוחות ממוסך (עד 100 אלף שקל), כיסוי ביטוחי מורחב מפני גניבה (עד 50 אלף שקל), גניבת חפצי אמנות (עד 50 אלף שקל), סחורה במעבר (עד 30 אלף שקל), עצים וחפצי נוי (עד 25 אלף שקל).

זאת ועוד, באמצעות מותג ביטוח בטאץ', ניתן להנפיק פוליסות ביטוח ישירות, ללא צורך בתיווך מול חברות הביטוח הגדולות. עובדה זו, מסבירים בסוכנו אודי דגן, מסייעת לחברה לאשר במהירות את הפוליסות ולהבטיח הגנה מלאה עבור לקוחותינו תוך פרק זמן קצר במיוחד.

בנוסף, יועצי הביטוח של הסוכנות יוכלו לספק לכם את כל המידע הדרוש על מנת להתאים עבורכם פוליסת ביטוח עסקים, שתדאג להיטיב עמכם בכל סיטואציה אשר לא תהיה.

לפרטים נוספים היכנסו למחשבון הביטוח של ביטוח טאץ'>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

כתבות

לכל הכתבות