נקודות מבט

מיטל וינברג / צילום: מאי קשטן

מיטל ויינברג

בעלים ומנכ"לית במשרד מיתוג וקריאייטיב dmwa; בעלים ושותפה במותג אופנה OMA

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את דרכי בעולם האופנה. הגעתי למשרת סטייליסטית ראשית בקסטרו, שם עבדתי כמה שנים. אחר כך עבדתי עם Mako ואתר 'סטייל ריבר', מחלוצי תחום מכירת האופנה ברשת. אחר כך יצאתי לדרך עצמאית, כמשפיענית/אושיית אופנה. היה לי בלוג אופנה ולאט לאט קיבלתי יותר ויותר פניות לייצור תוכן...

לאייטם המלא
ירון פרל / צילום: אבישג שאר-ישוב

ירון פרל

סמנכ"ל קריאייטיב, מקאן

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"רציתי ממש להיות קופירייטר. היה לי תיק עבודות, משהו בין רקוב לבינוני, אבל אז ספי שקד הבין שאולי אני סביר. הוא הציע לי להיות פלנר ב'ענבר מרחב שקד' בזמן שנרשמתי ל'תרצה גרנות', בית הספר למקצועות הקריאייטיב. תוך כדי הלימודים עבדתי בתור פלנר ולמדתי איך להיות קופי...

לאייטם המלא
נאור יצחק / צילום: יח''צ אוהד רומנו

נאור יצחק

Creative Director Marketing @ Playtika

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי כארט דיירקטור במחלקת הקריאטיב של מקאן. שם למדתי קונספט, מסר חד ואיך לכתוב נכון. התקדמתי לניהול קריאטיב במקאן ובבאומן בר ריבנאי ועבדתי עם המון לקוחות גדולים בשוק הישראלי. בנוסף, עשיתי מעבר קצר לשוק ה-E-Commerce Export, שם נחשפתי למהות האמיתית של פרפורמנס מרקטינג. בתפקידי האחרון הייתי סמנכ״ל קריאטיב בגיתם"...

לאייטם המלא
דניאל זקס / צילום: באדיבות דניאל זקס

דניאל זקס

Head of Creative, Quality Score

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"אני בוגר המכללה למקצועות הקריאייטיב תרצה גרנות. התחלתי את הקריירה בגיל 23 כקופירייטר בגיתם-BBDO. בהמשך הדרך עברתי גם במקאן ובבאומן-ריבנאי עד שחזרתי לגיתם בתור מנהל קריאיטיב. לפני ארבע שנים עזבתי את תעשיית הפרסום המקומית כדי לבדוק אם יש עוד מקומות שמישהו כמוני יכול להביא בהם ערך והבנתי שיש - ודי הרבה...

לאייטם המלא
טל ריבן / צילום: עופר חג'וב

טל ריבן

משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי באדלר-חומסקי

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"אני בוגר בצלאל. התחלתי את דרכי כארט בשלמור-אבנון-עמיחי. ב-2007 עברתי לאדלר-חומסקי, בדיוק כשהמציאו את האייפון ומאז אני שם. פרסום זה התחום הטוב בעולם"...

לאייטם המלא
אורית בר-ניב / צילום: דניאל פוגל

אורית בר-ניב

Head of Motion Array at Artlist

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את הקריירה בגיל 22 כקופירייטרית במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. מאז הספקתי לעבור לבאומן בר-ריבנאי, ואז למשרד הפרסום גיתם BBDO לתקופה קצרה. עד שבאומן פנו אלי והחזירו אותי אליהם. אחרי שנתיים קיבלתי הצעה מסקרנת מ-WIX, שבדיוק הקימו את מחלקת הקריאייטיב In-house שלהם כשכל קונספט הקריאייטיב בהייטק היה יחסית חדש. לאחר כשנה וחצי כ-Creative manager התקדמתי לניהול צוות קריאייטיב...

לאייטם המלא
גיל חיימובסקי, סמנכ״ל תוכן בסוכנות הקריאיטיב "אווירה" / צילום: הילה מרסל קוק

גיל חיימובסקי

סמנכ״ל תוכן בסוכנות הקריאיטיב "אווירה"

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את דרכי בדובר צה״ל. המשכתי בקבע לנהל את תחום הקריאייטיב והתוכן הדיגיטלי בזרוע הים. היום אני משמש כסמנכ״ל תוכן בסוכנות הקריאייטיב 'AVIRA'"...

לאייטם המלא
סיגל עבודי-וובר, סמנכ"לית קריאייטיב ראשית, מקאן תל אביב / צילום: באדיבות סיגל עבודי-וובר

סיגל עבודי-וובר

סמנכ"לית קריאייטיב ראשית, מקאן תל אביב

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי כארט דיירקטורית בדרורי שלומי. כעבור שנה עברתי ליהושוע. אחרי שנה עברתי למקאן ושם אני נמצאת עד היום. תוך שנתיים התמניתי למנהלת קריאייטיב, והיום אני סמנכ"לית קריאייטיב ראשית של מקאן. היו עוד טייטלים בדרך, תחרויות, פרסים, אנשים מוכשרים שלמדתי מהם וכאלה שגידלתי. אבל אני בעיקר, כבר למעלה מ-20 שנה, מייצרת עבודה שיווקית ויצירתית בכל פלטפורמה אפשרית על המותגים הכי מדהימים ומגוונים בעולם!"...

לאייטם המלא
זיו מאירי, ראש מערך תקשורת שיווקית והקריאייטיב הגלובלי, סודה סטרים / צילום: באדיבות זיו מאירי

זיו מאירי

ראש מערך תקשורת שיווקית והקריאייטיב הגלובלי, סודה סטרים

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את הקריירה כקופירייטר במשרה חלקית באדלר-חומסקי. סיימתי שם את דרכי כמנהל קריאייטיב אחרי 11 שנים, כשעברתי לסטארט-אפ בתחום הערים החכמות. משם המשכתי למשרד הפרסום Lead Ogilvy כמנהל קריאייטיב ראשי ולאחר מכן מוניתי לסמנכ״ל קריאייטיב במקאן. אחרי כמעט שנתיים במקאן הגיעה ההצעה מסודה סטרים לניהול התקשורת השיווקית והקראיטייב הגלובלי"...

לאייטם המלא
עמי אלוש, סמנכ"ל קריאייטיב, ליאו ברנט / צילום: מנחם רייס

עמי אלוש

סמנכ"ל קריאייטיב בליאו ברנט

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"את הקריירה התחלתי כקופירייטר במקאן דיגיטל לפני 15 שנה ואחרי שלוש שנים שבהן רכשתי ניסיון וידע בעולם הדיגיטל, התרחש האיחוד במקאן בין האופליין לאונליין. זה עזר לי לשלב בין העולמות ולחשוב בצורה יותר הוליסטית על מהלכים אינטגרטיביים ללקוחות שבהם טיפלתי בתפקידי כסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצה, ביניהם: דומינוס פיצה, אסם, קבוצת מאיר ועוד. אחרי עשור במקאן, עברתי לליאו ברנט לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב. בחמש שנותיי במשרד הוא צמח משמעותית והצליח לייצר מהלכים חדשניים וזוכי פרסים שאני מאוד גאה בהם"...

לאייטם המלא
אדי גרצמן, סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO / צילום: איל יצהר

אדי גרצמן

סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי במשרד קריאייטיב קטן שעסק בעולם הדיגיטל. מהר מאוד עברתי למקאן, שם ביליתי את רוב הקריירה שלי; שימשתי גם כקופירייטר וגם כמנהל קריאייטיב במשרד. אחרי כן, הייתה לי אפיזודה קצרה בבאומן כמנהל קריאייטיב, ועכשיו אני בגיתם"...

לאייטם המלא
שהר לוינשטיין, סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic / צילום: גולי כהן

שהר לוינשטיין

סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"מיד לאחר הצבא, התחלתי לערוך במגזינים של ידיעות אחרונות. אחרי שנתיים עברתי לעולם הפרסום, התחלתי כקופירייטרית במקאן דיגיטל. בהמשך, עסקתי בקריאייטיב גם בעולמות האופליין, אבל המשיכה שלי תמיד הייתה לדיגיטל...

לאייטם המלא
יואב גתי, Creative Strategist בפייסבוק / צילום: טל גבעוני

יואב גתי

Creative Strategist בפייסבוק

״אם המותג שלך היה בן-אדם, מי הוא היה?״, שאלת ה-Brand Personality, היא כנראה אחת מהשאלות המהותיות בחייו של כל מותג ומעסיקה מנהלי מותג ואנשי שיווק. היא קובעת את האופן שבו אנשים יתחברו למותג. אישיות המותג הופכת למהותית אפילו יותר בעולם של אינסטגרם, בו אין היררכיה בין אנשים ומותגים, ותוכן אורגני ושיווקי חיים זה לצד זה....

לאייטם המלא

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות