הקמפיין המנצח לחודש יוני 2021: זאק קינג ו- undo button – לא צריך יותר מזה...

לייטריקס
אפליקציית Videoleap

אפליקציית Videoleap מינפה עצמה באמצעות חיבור עם המגה קריאייטור, זאק קינג

כבר ראינו לא מעט קמפיינים עם משפיענים, אבל החוכמה בקמפיין של לייטריקס לאפליקציית עריכת הסרטונים - Videoleap טמונה בהתאמה המושלמת ליוצר התוכן, שמעניק קרדיביליות למותג

השימוש ביוצר-על כמו זאק קינג בצורה טבעית ומבלי שנצליח להבחין בבריף - היא שהופכת את הקמפיין למוצלח. לייטריקס ניכסו לאפליקציית Videoleap את הדרך בה Creator יוצר וכך זכו לקרדיביליות והעצימו את המותג...

נקודת מבט

לכל נקודות המבט
אורית בר-ניב / צילום: דניאל פוגל

אורית בר-ניב

Head of Motion Array at Artlist

מה היה מסלול הקריירה שלך בעולם הפרסום והשיווק עד היום?

"התחלתי את הקריירה בגיל 22 כקופירייטרית במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. מאז הספקתי לעבור לבאומן בר-ריבנאי, ואז למשרד הפרסום גיתם BBDO לתקופה קצרה. עד שבאומן פנו אלי והחזירו אותי אליהם. אחרי שנתיים קיבלתי הצעה מסקרנת מ-WIX, שבדיוק הקימו את מחלקת הקריאייטיב In-house שלהם כשכל קונספט הקריאייטיב בהייטק היה יחסית חדש. לאחר כשנה וחצי כ-Creative manager התקדמתי לניהול צוות קריאייטיב...

לאייטם המלא

איך זה עובד?

01

אתם מגישים את הקמפיינים שלכם שהתפרסמו באינסטגרם

02

בכל חודש צוות השופטים של אינסטגרם ובכירי התעשייה יבחרו קמפיין מנצח, על בסיס הקריטריונים המנחים

03

הקמפיין המנצח יזכה לחשיפה באתר גלובס וראיון עם הזוכה

קריטריונים מנחים

בואו להשתתף בתחרות

מלאו את הפרטים ואולי הקמפיין שלכם ייבחר החודש למנצח.
אפשר לצרף לינק לאינסטגרם או להעלות את קבצי הקמפיין ישירות לטופס.
ניתן להגיש קמפיינים לחודש יולי עד 18/7/21.

הוסיפו עוד קישור
גררו לכאן את קובץ העלאה או לחצו לבחירת הקובץ
0/500