מתוך קמפיין "דור חדש של בנות" של KOTEX / צילום: באדיבות KOTEX
הקמפיין המנצח לחודש ינואר

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש ינואר במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
https://content.jwplatform.com/videos/nUxfy51d-pH5nnJA8.mp4
Kotex
#דור_חדש_של_בנות
נימוקי שיפוט
מנהלת הקריאטיב
שהר לוינשטיין, סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic / צילום: גולי כהן

שהר לוינשטיין

סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב ב-Hooligans / K Logic

מהלכים שיווקיים מדהימים באמת, הם כאלה שלא סתם עושים שימוש גימיקי בפיצ'ר - אלא נותנים הצצה לעתיד, מייצרים משהו עם פוטנציאל להפוך לסטנדרט בהמשך. זו הסיבה שהמהלך של קוטקס כל כך טוב בעיניי - הוא לקח את פיצ'ר ה-Close Friends, שעד כה זכה להתעלמות שיווקית, והפך אותו למעין מועדון לקוחות סגור. העובדה שמדובר במרחב בטוח ואקסקלוסיבי לצעירות (צורך אמיתי של הקהל) מייצרת אמון ופתיחות - דברים שמותגים אחרים יהרגו עבורם - ויש פה פוטנציאל אדיר לשיח מתמשך ופעילות ארוכת טווח בתוך הקהילה.
קראו עוד

גם השימוש במשפיענים, עניין שהפך ל-More of the Same, נעשה פה בצורה יפה. המשפיעניות רלוונטיות לקהל ולפלטפורמה. במקום להצטלם ממליצות על מוצר מתויג, הן מובילות את השיחה הסגורה במועדון הזה בצורה אותנטית ובגובה העיניים.

יש כאן ערך אמיתי, שימוש חדשני בפלטפורמה ומהלך ארוך טווח. חכם, רלוונטי והכי ראוי.הסתר

סגור

מאחורי הקמפיין המנצח

שני ויין, סמנכ"ל קריאטיב Teenk, מספרת על הקמפיין והמהלך
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות