הקמפיין המנצח לחודש יוני

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש יוני במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
לייטריקס
אפליקציית Videoleap
נימוקי שיפוט
מנהל קריאייטיב
גיל חיימובסקי, סמנכ״ל תוכן בסוכנות הקריאיטיב "אווירה" / צילום: הילה מרסל קוק

גיל חיימובסקי

סמנכ״ל תוכן בסוכנות הקריאיטיב "אווירה"

השימוש ביוצר-על כמו זאק קינג בצורה טבעית ומבלי שנצליח להבחין בבריף - היא שהופכת את הקמפיין למוצלח. לייטריקס ניכסו לאפליקציית Videoleap את הדרך בה Creator יוצר וכך זכו לקרדיביליות והעצימו את המותג.
קראו עוד

הקמפיין לא בהכרח עשה שימוש בפיצ׳ר ״חם״ של אינסטגרם, אך מדגיש את עובדת היות היוצרים כמובילי הטרנדים בפלטפורמה ומי שמכתיבים את השפה בה. לייטריקס השכילו למנף זאת בפעילות המדוברת והקנו לעצמם בולטות בתוך אוקיינוס של מתחרים.

נימוקים נוספים מחבר השופטים:   

לייטריקס בחרו להשתמש בכוח ובכשרון של ה-Mega Creator זאק קינג (24.3m עוקבים) כמנוע קריאייטיב הפקה, והפצה לפרסומת. כבר ראינו לא מעט קמפיינים עם משפיענים (אפילו כאן בתחרות), אבל החוכמה בקמפיין של לייטריקס טמונה בהתאמה המושלמת ליוצר התוכן. השימוש בזאק קינג - שמדגים באופן פשוט כיצד הוא יוצר עוד אחד מהסרטונים שעוקביו מצפים לראות באמצעות האפליקציה - מייצר תוכן אמין שנותן ערך לצופה וכמעט ואינו מרגיש פרסומי. מה שעוד יותר מרשים כאן זו העובדה שבמודעה אחת לייטריקס מצליחים למעשה לנכס לאפליקציית Videoleap את כל התכנים שיצר זאקינג עשה עד כה.הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות