x

שיתוף

סגירה

01

Monday.com

כלי לניהול משימות בארגון

מייסדים:

רועי מן (המנכ"ל) וערן זינמן

משקיעים:

Genesis, Entree, Insight ואבישי אברהמי

2012 2012
34.1 מיליון דולר 34.1 מיליון דולר
80 80
"האתגר שלנו הוא שיהיה קל וכיף לעבוד"
הסטארט-אפ monday.com (לשעבר dapulse) שואף לשפר את התקשורת בתוך ארגונים. המייסדים רועי מן וערן זינמן לא מצאו כלי יעיל והחליטו לפתח אחד כזה בעצמם: "הלחם והחמאה שלנו הוא שהצוות יידע מה לעשות בלי שהמנהל יגיד לו"
שירי דובר

בתחילת החודש הודיעה חברת dapulse על שינוי שמה למאנדיי (monday.com). רועי מן, מנכ"ל מאנדיי אמר כי "בחרנו בשם דווקא משום שהוא מעורר תגובות רגשיות חזקות, הן חיוביות והן שליליות. השם החדש נועד להתחיל שיחה אמיתית וכנה על האתגרים אשר עולים כשבני אדם עובדים ביחד - אותם אתגרים שאנחנו עובדים קשה מאוד כדי לפתור".

וזה בדיוק מה שמאנדיי עושה - מפתחת כלי לניהול משימות ארגוניות. אם אתם עובדים או שעבדתם בחברה, סביר להניח שיצא לכם להכיר לפחות כלי אחד כזה. בארגונים מסוימים משתמשים בקבצי אקסל משותפים, אבל האם הפיתרון לא בהכרח יעיל.

הסוגיה הזו העסיקה את ערן זינמן ורועי מן, בזמן שפיתחו את dapulse, כלי לניהול משימות שמתאים לצוותים ולארגונים, מתחומים ובגדלים שונים. כששואלים אותם כיצד להגדיר את המוצר שלהם הם מחייכים. "זה נשמע כמו משהו שאולי לא הייתי רוצה להשתמש בו", מגחך רועי מן, "למעשה החברה הוקמה בעקבות השימוש הכואב והלא מוצלח שלנו בכלים אחרים שקיימים בשוק".

טארטאפים - mondaydotcom-team / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס